Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-12, 03:42
  #145
Medlem
Det är ju inte så lätt att styra om man bränner av en salva, man stoppar ju knappast upp när det är som skönast. Detta hindrar dock inte mig ifrån att se till så kvinnan även får det bra. Jag kan fortsätta med fingrarna eller varför inte slicka henne. Att sexa är ett samspel, båda ska ha det skönt. Men det är bådas ansvar att det blir så. Sen nöjer jag mig aldrig med en gång utan det blir minst två, tre eller ännu fler.
Citera
2017-03-12, 10:31
  #146
Medlem
Roidberts avatar
Jag kommer när jag känner för det, men då har jag en superkuk och kan fortsätta knulla omedelbart efter att jag har kommit .
Citera
2017-03-12, 10:38
  #147
Medlem
Lunkan99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Vrfr inte? Killar blir ju trötta men tjejer blir inte trötta.

Det är för att vi killar alltid får göra hela jobbet själva.
Citera
2017-03-12, 12:59
  #148
Medlem
Beror ju på, är kvinnan någon man är kär i ( typ med mitt ex ) tänkte jag alltid på att hon skulle komma minst en gång innan jag fick komma .. Ser jag som självklart
Är det något ons el liknande är det väl mer att det får hon fixa själv
Citera
2017-03-12, 20:04
  #149
Medlem
rejmans avatar
Förr i tiden oroade jag mig för att tjejen inte skulle tycka det var skönt så att jag såg alltid till att göra det så skönt som möjligt och fick dom att komma. Samtidigt gav det mig bekräftelse att jag var "bra" i sängen. Tänkte att chanserna för att ses igen ökade om jag fick dom att komma, vilket är en halvsanning, det är annat som spelar större roll än själva orgasmen för kvinnor.

Nu skiter jag fullständigt i om tjejen kommer eller inte. Det är för mycket jobb, dom är inte jättetacksamma för det heller och varför skulle jag bry mig?

Nuförtiden knullar jag exakt så som jag själv tycker är skönt, tycker tjejen inte att det är skönt nog så får hon antingen säga något eller gnugga på sin egen jävla klitta då jag är upptagen med att knulla/klämma/dra i håret/spanka osv. Sen har jag även märkt att många brudar gillar den här asshole-mentaliteten när man skiter i dom och där dom känner sig undergivna/utnyttjade. Sexet är ju inte dåligt och givetvis går jag ner och slickar dom ifall dom går ner på mig osv. Men jag har lagt ner det är projektet med att ge kvinnor orgasm, det får dom lösa själva. Hälften har "svårt för att komma" och tror dom verkligen då att JAG ska lösa det åt dom? Ser det ut som jag kan läsa tankar? Nope.

Hade jag varit kvinna så hade jag fan gnuggat den där jäkla klittan under hela sexet och gjort det så skönt som möjligt för mig själv, men tydligen är det "för jobbigt" eller "inte lika skönt som när du gör det".

Vill jag ge dom orgasm nu så är det bowlinggreppet och fontänorgasm som gäller, det snabbaste och minst krävande sättet. Att slicka är alldeles för meckigt.

Och ja, tjejerna vill träffa mig igen så jag kan omöjligt vara helt värdelös trots att jag slutat bry mig.
Citera
2017-03-13, 01:02
  #150
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejman
Förr i tiden oroade jag mig för att tjejen inte skulle tycka det var skönt så att jag såg alltid till att göra det så skönt som möjligt och fick dom att komma. Samtidigt gav det mig bekräftelse att jag var "bra" i sängen. Tänkte att chanserna för att ses igen ökade om jag fick dom att komma, vilket är en halvsanning, det är annat som spelar större roll än själva orgasmen för kvinnor.

Nu skiter jag fullständigt i om tjejen kommer eller inte. Det är för mycket jobb, dom är inte jättetacksamma för det heller och varför skulle jag bry mig?

Nuförtiden knullar jag exakt så som jag själv tycker är skönt, tycker tjejen inte att det är skönt nog så får hon antingen säga något eller gnugga på sin egen jävla klitta då jag är upptagen med att knulla/klämma/dra i håret/spanka osv. Sen har jag även märkt att många brudar gillar den här asshole-mentaliteten när man skiter i dom och där dom känner sig undergivna/utnyttjade. Sexet är ju inte dåligt och givetvis går jag ner och slickar dom ifall dom går ner på mig osv. Men jag har lagt ner det är projektet med att ge kvinnor orgasm, det får dom lösa själva. Hälften har "svårt för att komma" och tror dom verkligen då att JAG ska lösa det åt dom? Ser det ut som jag kan läsa tankar? Nope.

Hade jag varit kvinna så hade jag fan gnuggat den där jäkla klittan under hela sexet och gjort det så skönt som möjligt för mig själv, men tydligen är det "för jobbigt" eller "inte lika skönt som när du gör det".

Vill jag ge dom orgasm nu så är det bowlinggreppet och fontänorgasm som gäller, det snabbaste och minst krävande sättet. Att slicka är alldeles för meckigt.

Och ja, tjejerna vill träffa mig igen så jag kan omöjligt vara helt värdelös trots att jag slutat bry mig.

Jag håller med och har ungefär samma inställning. Kvinnor blir avtända om man t.ex. frågar om det är skönt för dem eller om man på något sätt signalerar osäkerhet, så jag knullar på det sätt jag tycker är skönt och sprutar när jag känner för det. Visst, hon jag har sex med nu kommer inte varje gång, men hon är ändå besatt av att träffa mig och blir riktigt våt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback