Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-01-28, 12:18
  #37
Medlem
Status för dagen i Sverige ?
Citera
2017-02-01, 00:28
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmsterdamKush
Status för dagen i Sverige ?

De har väl ett chapter i Stockholm tillsammans med Bandidos Stockholm. Hans Bohm Silverstål är väl fortfarande pres, Micke Rosen Dahlros, Fredrik Götze, Anders och Mikael Skoda Holmsten är väl officerarna. Finns ju att läsa på andra ställen på Facebook, deras egna hemsida och här på flashback ifall man letar lite!
Citera
2017-02-12, 15:11
  #39
Medlem
Smart drag av BMC att ta in BB som supportklubb.
Klubblokalen tog dom över och dom får säkert någon slags återväxt genom BB.
Citera
2017-09-02, 00:48
  #40
Medlem
tjenaretjenares avatar
Är många av de som grundade klubben kvar eller hur har ruljansen varit?
Citera
2017-09-06, 11:38
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Är många av de som grundade klubben kvar eller hur har ruljansen varit?

Jag är inte helt säker men Hans Bohm Silverståhl, och Mickael Holmsten är kvar som Originals. Sen är det några till som kommit in senare, men även dom bär Originals, jävligt skumt! Så ganska bra omsättning på folk!
Citera
2017-09-06, 22:35
  #42
Medlem
Sykos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SouthernKK
Jag är inte helt säker men Hans Bohm Silverståhl, och Mickael Holmsten är kvar som Originals. Sen är det några till som kommit in senare, men även dom bär Originals, jävligt skumt! Så ganska bra omsättning på folk!


Ser ut att som det öppnas nya chapters: https://www.facebook.com/badbreedmc/?fref=ts
Citera
2018-03-19, 22:08
  #43
Medlem
tjenaretjenares avatar
Jag satte mig mer och kollade på Stockholmspolisen som går på tv4 och helt plötsligt så dyker Hasse B upp fd ASA MC och numera badbreed om han är kvar upp jagandes efter ett får som rymt. För inte kan jag sett fel?
Citera
2024-01-04, 20:01
  #44
Avstängd
Skaraboos avatar
Var det denna klubb kändisen from Youtube Blame it on Blanco ville gå med i?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback