Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-02, 00:20
  #1
Medlem
Så.

Nu har det gått ett tag - jag sa ju 2015 att jag aldrig mer skulle besöka artemis (ingen är sämre än att man kan ändra sig). Eftersom besöken inte stannade vid Artemis, så skriver jag en egen tråd. Kanske postar en länk i artemistråden, för att dessa besökare skall hitta dit.

Nåväl. Jag har inte funnit varken tid eller lust att skriva om detta förrän nu eftersom jag egentligen haft lite mer semester än vad mitt jobb kanske kräver (inser jag). Men det är ju såklart av litet intresse för er.

Jag och en bekant beslutar oss iaf för att åka till Berlin häromsistens. För att i huvudsak få lite utlopp, men för min del även för att stänga av telefonen, mailen, koppla bort. Dricka öl o.s.v.

Vi kommer ner (kring 17-18), bor nära KDW, bokar varsin massös på afton i närheten (pga schema och preferenser så slutar det med att vi kommer överens om http://www.luxuriamassagen.de/ ) och denna upplevelse för mig var någut under förväntning eftersom jag "haussat" den i mitt sinne ORDENTLIGT, dessutom har jag givetvis druckit sedvanlig mängd öl på både flygplats, flygplan och hotell innan vi var där. Så det var en fantastiskt massage (varför har jag inte gjort just detta med en partner tidigare?) men vänder mig om och hon börjar smeka både bröst och händer mot skrotum. Det händer inte. Jag ursäktar mig såklart. Vacker och trevlig tjej. Givetvis. Tror det kosta 100€ för en timme. Kompisen, levererade på typ 2min enl. uppgift (jag hade dock inte lyckats hålla mig i slutet - tänkte 3-4 dagar, men blev kanske 13h eftersom jag vaknade tidigt).

Nåväl, vi gick och åt mat. Fantastiskt. Drack öl, gick och åt.

Eftersom jag nu lovat min gode vän att vi skulle gå på Artermis dag 2 utan att vilja gå hem så hade jag fått i gengäld att vi skulle göra EXAKT vad jag ville dag 1, 3, 4. Men efter mer öl och sprit så åkte vi på strippklubb(ar). Efter noggrant googlande och flashbackende, åkte vi på Golden Dolls. (ca 23:00). Satt där och drack öl, tog EN lapdance som knappast gav valuta för pengarna (60€) vill jag tro och efter det var man givetvis tänd.

Frågade lite damer vad det kosta sig - insåg att det skulle bli dyrt och erbjöd min vän att vi skulle ta en taxi till Artermis, ty det skulle bli billigare än att plocka en donna på Golden Dolls (åtminstone de jag fråga, den snyggaste).

Åkte en snabbis på Club Michelle, på inrådan av Taxi, betalade ytterligare 20€ därinne skulle dom mest ha dricka för att öht dansa lite... så vi gick ut, åkte till Artemis för att reka (ca 02:00).

så väl där, en dag tidigare än beräknat, båda ordentligt berusade, så såg vi nog det båda två som en fet utekväll bara. satt och drack öl ur plastmugg á 10€. Så kommer denna gudabenådade ukrainska (tror jag) med glasögon (lärarinna-utseende) och lååååång, och sitter i mitt synfält, så jag vinkar henne till mig.... hon kommer givetvis.

Väl hos mig så frågar hon vad jag vill och jag förklarar mitt ärende, att jag är onykter och att vi egentligen ska komma imorgon o.s.v. Men hon är såklart inte sen på att vilja gå upp...

Väl uppe så... ja... men är ni onykter eller har andra problem - testa ge tjejen 20€ för prostatamassage (eller kom överens före såklart). efter det är ju kl mot 04, så vi åker hemmåt.

dag 2, vaknar vi SENT, men jag har ju lovat kompisen att vi verkligen ska göra artemis, så jag ätnker "OK" och tar med mig kontanter så det räcker för att bli stenpackad (känner mig klar). Dessutom ser jag fram emot ÄGGRÖRAN men.... vi är där först vid 15:30, så vi missar den! Chillar, och går lite fram åter, går ner till källaren, badar, slappar, bastar t o m. (fint med artemis, man kan ju slappa 5h utan problem). Men väl därnere då kommer en annan bombshell med stora kahunas, som jag låter mig luras av med massage och annat, men hon må ha sålt på massa i rummet - (1h+prostat+CIM=tror det var 160€) - men hon var hängiven. Lät mig inte luras av en enda tvättäkta "shark". Så nu kunde ja gåtergå till öl. Tänkte i min enfald att jag ska inte göra något mer, förutom att dricka öl och inte säga ett ord eftersom jag lovat min vän att han skulle få denna dag på Artemis. Men så kom "lärarinnan" där vid, 00:00-ish, såg henne i ögonen, och min kompis såg nog att jag var såld, så han förstod jag åkte iväg - så jag gick upp med henne, väntetid på rum, så vi snackade rent allmänt i en 5-10min, sedan fick vi rum. Hon tyckte jag skulle sluta dricka öl när jag var på artemis.... yeah well.... men vi tramsade iaf på i 60min och hon fick runt 200€ för besväret - det var alltjämt bra mkt mer värt än enjag träffade 2015, som jag fortförande såg springa omkring där.... Sedan gick jag ner till källaren och la mig och bada pool/bastu tills kompisen kände sig less, och jag trodde vi skulle bli utkastade men redan vid 02 sa han att han var less. (otroligt!).

Vi träffade en norrman där kring 22-tiden, som enligt uppgift varit där 60ggr, men även hunnit med både thailand, frankfurt, dusseldorf, prag. Antingen en mytoman eller en kille som kunde bidra med OTROLIGT mycket på detta fora

Oj, så luddigt det blev, men bättre än ingenting right?

Dag 3, lite mindre kul, brände av lite turistmål och tog dom sedvanliga bilderna på brandenburger, checkpoint charli mm mm..... sen en bra middag på "lyxhoragatan" minns inte namnet, pratade med en tös där som var klar bättre kvalitet än på Ku'Damm.... inte värst dyrt, men var inte där i det syftet just då.... Men bra mat där iaf.

Sen var det sänggång/hemgång.

För våran del så blir det säkert berlin igen, men säkert både prag, amsterdam, frankfurt och dusseldorf en sväng före.... vore dumt att gå och dö utan att ha breddat perspektiven lite.

PS. om lärarinnnan ringer mig imorgon, då avslutar jag ALLT, gifter mig och skaffar barn! .DS
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback