Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-03, 20:29
  #37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Jag vet inte om det här platsar i tråden men det fanns en video affär i undergången ovanför järnvägen vid Slussen. Där hade de en massa begagnad porr, de hade en hel del svensk porr, och allmänt fnittriga killar som jobbade i affären. Det var lite av ett retro ställe med vanliga begagnade VHS filmer, typ LP skivor, och gamla serietidningar. Jag köpte min porr där innan det fanns internet. Nya videos kostade typ 300 kronor på den tiden och man kunde få dem för typ 100 begagnat. Jag var nog den enda tjejen i Stockholm som nånsin gick dit.

2) Det fanns en affär på Mäster Samuelsgatan (tror jag) det är en bakgata inte långt ifrån Centralen i alla fall där de sålde stripp kläder och en del gear det var en av de få ställen där man kunde köpa sex grejer. Tjejen som jobbade där var trevlig. Jag gick dit för att jag brukade gå till sko affären brevid för att de sålde sexiga stövlar. En gång var jag där med min mamma efter att vi hade varit på Debenhams, jag gick in och bad henne att vänta utanför men hon tyckte att det var för pinsamt att vistas där och gick ifrån gatan. Sånt var väldigt tabu för kvinnor på den tiden.
klara norra va ju stockholms enda red light district sedan bellmans tid typ. Bara porrbutiker och strippklubben Amor som jag besökte helt oerotiskt
Citera
2016-06-03, 21:12
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1claes
fanns ju ett bra ställe som låg på kammakargatan i backen ner mot Torsgatan
Nana hette stället. Kanon bra. Strip, film och privat i världsklass. Saknar stället än idag.
Citera
2016-06-03, 21:31
  #39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jk2r
Nana hette stället. Kanon bra. Strip, film och privat i världsklass. Saknar stället än idag.
Vad va adressen? Mona sahlin som runkar sydamerikaner och andra feminister har förstört stockholms porrværld
Citera
2016-06-04, 10:50
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jk2r
Nana hette stället. Kanon bra. Strip, film och privat i världsklass. Saknar stället än idag.

så var det...nana.
Vist var det invandrar tjejer som drev det?
Citera
2016-06-04, 10:52
  #41
Medlem
Spar dyra pengar på det dyra porrställena i sthlm som är maffiastyrda.....förutom Heartbeat tror jag o åk till Bangkok i stället.....där finns allt till en bråkdel av priset
Citera
2016-06-06, 08:47
  #42
Medlem
Bigrafen Zita. Inte direkt ett porrställe men nog tusan var det en annan man som satt och runkade där... När stängdes den ner egentligen?
Citera
2016-06-06, 08:59
  #43
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazzo
Tidigt 70-tal fanns en stripklubb vid Mariatorget. Borde vara där Konsum ligger idag.
Lido?
Citera
2016-06-06, 11:43
  #44
Medlem
hazzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
Lido?

Namnet låter bekant, men vet inte säkert. Har varit där en gång av nyfikenhet. Vände i entren.
Citera
2016-07-01, 01:38
  #45
Medlem
I början av 80-talet fanns det ett stripställe bakom odenplan, ungefär västmannagatan 61.
Det är kanske redan omnämnt, men det kostade bara 20 pix att gå in där före kl 14 eller möjligen 16.
Var en del finskor som jobbade där.

Ett kul minne från runt 2002 var av en sexbutik vid fridhemsplan. Jag fördrev lite tid och jag gick in och det här var mitt på dagen, en söndag, om jag inte minns fel.
Där inne är endast 2 kvinnor (flator ?) som kollar in dildosar och bakom disken en äldre herre och en yngre tjej. Plödsligt säger tjejen: "pappa, var ska jag ställa dom här ?".
en familjeaffär tydligen...
Citera
2016-07-01, 12:23
  #46
Medlem
Blåbärskungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tap99
Bigrafen Zita. Inte direkt ett porrställe men nog tusan var det en annan man som satt och runkade där... När stängdes den ner egentligen?
Den finns kvar, men den slutade vara en "porrbio" 1991.
Citera
2016-07-01, 17:01
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
Lido?

Ja, Lido hette stället
Citera
2017-05-19, 15:50
  #48
Medlem
WOODSTOCK SKA DET VARA Waterloo (hette det så?) Birger jarlsgatan, sent 70 tal ren porrbio salong
Haga stängt, varit där med sambon 2 ggr inkl action, även satt på en transa första och enda gången, full som fan, visste inte knappt att det var en kille
Blue vision, varit där med sambon 1 ggr med action med annat par
Flirt fashion är det Heartbeat? Runkat til strippor ett tiotal gågner
Tabu odenplan, besök en gång
Kino, köpte bubbelpool med en 10 poängare som jag fick knulla privat hemma hos henne vid senare tillfälle, dyrt som satan men den snyggaste jag doppat kuken i någonsin
Långt ned västmannagatan mot norra bantorget 90 tal, vet ej namnet, där kunde man runka
Manhattan, runkbås och sett både par och transbögar
Tomtebo Norrbacka, tidigare namn figurerat här, minns ej namnet där valde man teen filmer att runka till
Klara norra tidigt 80 tal, diverse ställen, premiär att runka privat med strippa
Sanfransisco, verkar stängt, rätt mysigt ställe, där gick flertal män omkring nakna och sett par där

fyll på.....

vad är bäst idag?
__________________
Senast redigerad av BrommaAirport 2017-05-19 kl. 15:59.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback