Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-22, 09:03
  #109
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zissela
Han latinosnubben med det feta skägget verkar ha grava problem med sig själv om han inte tål att nån skrattar det minsta på hans bekostnad. Hans fru verkar supernajs och har ju sagt att hon kan vara bossig och att han då ska säga ifrån. Inte bli kränkt först vilket jag tror är hans mesiga sätt.

Chris-historien är ju bara för mycket – särskilt med det där samtalet med exet som ska vara gravid. Jag vet inte vad han trodde skulle hända i det samtalet (om hon skulle vara bevis för att det ens finns en gravid exflickvän kanske?) men inte gick det som han hade tänkt sig i alla fall. Hans fru har redan varit alldeles för accepterande och bör kanske avprogrammeras från sin tokkristenhet.

Och pilotens fru verkar ju vara alkis. En alkis som behöver en vuxen som tar hand om henne. Det är inget äktenskap.

I agree! Det ska vara helt omöjligt att bli sur under salsa-lektionen och sedan ”låtsas” när frun frågar om det är okej. Är karln fyra år eller?? I så fall behöver han göra sig av med skägget.

Chris är psykopat, han är fullständigt uppslukad av sig själv och drar sig inte för att utnyttja andra människor trots att de såras grovt.
Dock har han ännu inte lärt sig att kontrollera sig helt, utan tjurar ihop när han möter motstånd. Då blir han ett barn som bara vill smälla igen dörren till sitt rum och försvinna en stund.

Som nu sist när mötet mellan exet och nuvarande fru inte föll ut som planerat (oklart vad planen var?) och han blir en sur liten klutt som tappar fattningen och den arga pannan blir ännu argare och sjunker ännu längre ned över ögonbrynen.
Igår när jag tittade på avsnittet började jag känna mig beklämd över att den tokkristna frun ger honom nya chanser hela tiden. Denna sista ”nu börjar vi om” var bara för mycket.

Clara och ”vad-han-nu-heter” tror jag kan bli ett misslyckande. Börjar ana att han ser henne som lite WT och lättfotad så som hon presenterat sig själv. Hon kommer bli fet de närmsta åren och det blir inte grannt tillsammans med underbettet och det kladdiga läppstiftet. Jag tror han ser det redan nu samt att han verkar vara onödigt kristen i sina värderingar.
Citera
2022-07-26, 21:18
  #110
Medlem
Jag fattar inte att experterna tog med Chris över huvud taget, de kan ju inte ha trott att det skulle funka mellan honom och någon alls utan tänkte bara på att göra bra tv på bekostnad av den stackars kvinna som matchades med honom?
Citera
2022-07-28, 23:09
  #111
Medlem
Nippslipps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menskonst
Jag fattar inte att experterna tog med Chris över huvud taget, de kan ju inte ha trott att det skulle funka mellan honom och någon alls utan tänkte bara på att göra bra tv på bekostnad av den stackars kvinna som matchades med honom?
Ja, och varför är det ingen som kastar ur honom ur produktionen? Hans ”fru” har ju uppenbarligen inte tillräcklig överlevnadsinstinkt för att kicka honom. Hon bara ler och himlar med ögonen och rabblar Bibelcitat.. Han vill ju inte ens prata med henne dagligen?
Citera
2022-07-29, 23:45
  #112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
I agree! Det ska vara helt omöjligt att bli sur under salsa-lektionen och sedan ”låtsas” när frun frågar om det är okej. Är karln fyra år eller?? I så fall behöver han göra sig av med skägget.

Chris är psykopat, han är fullständigt uppslukad av sig själv och drar sig inte för att utnyttja andra människor trots att de såras grovt.
Dock har han ännu inte lärt sig att kontrollera sig helt, utan tjurar ihop när han möter motstånd. Då blir han ett barn som bara vill smälla igen dörren till sitt rum och försvinna en stund.

Som nu sist när mötet mellan exet och nuvarande fru inte föll ut som planerat (oklart vad planen var?) och han blir en sur liten klutt som tappar fattningen och den arga pannan blir ännu argare och sjunker ännu längre ned över ögonbrynen.
Igår när jag tittade på avsnittet började jag känna mig beklämd över att den tokkristna frun ger honom nya chanser hela tiden. Denna sista ”nu börjar vi om” var bara för mycket.

Clara och ”vad-han-nu-heter” tror jag kan bli ett misslyckande. Börjar ana att han ser henne som lite WT och lättfotad så som hon presenterat sig själv. Hon kommer bli fet de närmsta åren och det blir inte grannt tillsammans med underbettet och det kladdiga läppstiftet. Jag tror han ser det redan nu samt att han verkar vara onödigt kristen i sina värderingar.


Jag tror han går på kokain.
Citera
2022-07-30, 01:08
  #113
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedJamie
Jag tror han går på kokain.

Vem, Chris? Ja det förvånar mig iaf icke
Citera
2022-07-30, 08:26
  #114
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Vem, Chris? Ja det förvånar mig iaf icke

Ja Chris.
Citera
2022-07-30, 13:01
  #115
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedJamie
Ja Chris.

Kan ju i så fall bidra till varför han inte vill ha kontakt varje dag.
Citera
2022-07-30, 17:56
  #116
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Kan ju i så fall bidra till varför han inte vill ha kontakt varje dag.

Exakt och hans ständiga tiks.
Citera
2022-08-04, 15:34
  #117
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
I agree! Det ska vara helt omöjligt att bli sur under salsa-lektionen och sedan ”låtsas” när frun frågar om det är okej. Är karln fyra år eller?? I så fall behöver han göra sig av med skägget.

Chris är psykopat, han är fullständigt uppslukad av sig själv och drar sig inte för att utnyttja andra människor trots att de såras grovt.
Dock har han ännu inte lärt sig att kontrollera sig helt, utan tjurar ihop när han möter motstånd. Då blir han ett barn som bara vill smälla igen dörren till sitt rum och försvinna en stund.

Som nu sist när mötet mellan exet och nuvarande fru inte föll ut som planerat (oklart vad planen var?) och han blir en sur liten klutt som tappar fattningen och den arga pannan blir ännu argare och sjunker ännu längre ned över ögonbrynen.
Igår när jag tittade på avsnittet började jag känna mig beklämd över att den tokkristna frun ger honom nya chanser hela tiden. Denna sista ”nu börjar vi om” var bara för mycket.

Clara och ”vad-han-nu-heter” tror jag kan bli ett misslyckande. Börjar ana att han ser henne som lite WT och lättfotad så som hon presenterat sig själv. Hon kommer bli fet de närmsta åren och det blir inte grannt tillsammans med underbettet och det kladdiga läppstiftet. Jag tror han ser det redan nu samt att han verkar vara onödigt kristen i sina värderingar.

Både Chris och Puertoricanen är fem år mentalt men visar det på olika sätt. Precis som när Chris skulle ha ett samtal med sin vän och sin pastor. De sa inte vad han ville höra så då tog han upp mobilen, gömde sig bakom skärmen och började knappa på den som en liten flicka.
Tyckte synd om Paige dagen efter bröllopsnatten och på smekmånaden men som hon sa "fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me". Nu har han nog kommit med 5-6 bajsmackor, velat fram och tillbaka men hon ser all form av idioti av Chris och all form av dåliga motgångar som ett tecken från Gud.

Puertoricanen är antingen extremt osäker på sig själv eller tar sig på alldeles för stort allvar. Han kunde inte dansa salsa så istället för att göra det till en rolig grej och uppskatta att han fick prova på något nytt blev han istället kinkig för att han inte kunde få vara bäst.

Känner att det är lite oklart kring deras kapital med. Chris är någon form av bilförsäljare/ekonomichef och Puertoricanen har importerat sneakers som han sedan har sålt om jag minns rätt. Vet att det är hypat med svindyra sneakers numera och att bilförsäljare i USA som säljer premiumbilar kan tjäna rätt bra men känns det inte som åtminstone Chris lever över sina tillgångar?
Citera
2022-08-05, 00:27
  #118
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Både Chris och Puertoricanen är fem år mentalt men visar det på olika sätt. Precis som när Chris skulle ha ett samtal med sin vän och sin pastor. De sa inte vad han ville höra så då tog han upp mobilen, gömde sig bakom skärmen och började knappa på den som en liten flicka.
Tyckte synd om Paige dagen efter bröllopsnatten och på smekmånaden men som hon sa "fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me". Nu har han nog kommit med 5-6 bajsmackor, velat fram och tillbaka men hon ser all form av idioti av Chris och all form av dåliga motgångar som ett tecken från Gud.

Puertoricanen är antingen extremt osäker på sig själv eller tar sig på alldeles för stort allvar. Han kunde inte dansa salsa så istället för att göra det till en rolig grej och uppskatta att han fick prova på något nytt blev han istället kinkig för att han inte kunde få vara bäst.

Känner att det är lite oklart kring deras kapital med. Chris är någon form av bilförsäljare/ekonomichef och Puertoricanen har importerat sneakers som han sedan har sålt om jag minns rätt. Vet att det är hypat med svindyra sneakers numera och att bilförsäljare i USA som säljer premiumbilar kan tjäna rätt bra men känns det inte som åtminstone Chris lever över sina tillgångar?

Ja den där Chris är ju riktigt störd. Obehaglig människa rent av.
Sen är det ju något knepigt med snubben som inte vill ligga också. Minns inte hans/parets namn nu.
Citera
2022-08-13, 16:49
  #119
Medlem
Såhär långt är Erik den jag helst vill slå på käften.
Citera
2022-08-13, 23:47
  #120
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menskonst
Såhär långt är Erik den jag helst vill slå på käften.

Hahahaha ja fyfan vad han försöker uppfostra både hund och fru. Han beter sig som om han vore hennes pappa. Förstår att hon lackar ur faktiskt!
Fast hon verkar ju samtidigt inte vara redo för ett giftermål men det blir ju bara värre när han spelar ”Bror Duktig”
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback