Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2016-05-28, 17:01
  #1
Medlem
Vikt: 90kg

Ålder: 18

Tidigare erfarenheter: THC, Alkohol, Oxycontin, hostmedicin

Jag, 2 nära polare och 2 andra ska röka och chilla hos mig då mina föräldrar är borta över helgen.

19:45
Jag möter min ena polare vid willys, vi kan kalla honom för Anders. Vi köper munchies som vi ska ha under kvällen. Därefter går vi till en hamn nära mig för att möta upp min andra polare, vi kallar honom för Peter.

22:00
Hans tjej kommer för att röka och hon har hand om allt weed, vi kallar henne för Jasmine. Innan vi möter henne så har vi bara snackat och chillat. När vi har mött henne och kommit hem så förbereder vi lite och smular ner weedet i en skål.

23:15
Hans polare Lars kommer med vagnen vid 23:15, jag och Anders möter honom vid hållplatsen innan vi går tillbaka till mig. Vid denna tiden är jag otålig då han var den ända som kunde rulla så vi kunde inte röka innan.

23:30 - 00:50
Allting har gått bra än så länge ända tills Lars ska rulla, han ger säkert 5 försök på att få ett bra filter och själva papprets lim är så torrt att det inte fäster på pappret. Han tar en cigg vid halv 1 och fortsätter att försöka. Det slutar med att vi tömmer en cigg på tobaken och lägger i en blandning av weed och tobak, sedan en vanlig spliff.

01:00
Vi kör tåget med weed-ciggen och därefter röker vi spliffen vanligt, jag hinner att bli hög medan vi röker och promenaden på 7 min tillbaka till huset känns som en timma.

01:10 - 03:00
Nu sitter vi och kollar på tv, samt lyssnar på musik. Lars sätter på allt från trap till techno och metal, allt låter så jävla bra. Jag käkar upp massa ballerinor och allt godis, är så torr i munnen att jag tror att jag kommer att dö. Efter ett tag bestämmer jag mig för att ta 2 mackor och sätta mig vid datorn, sitter säkert i 20 min innan jag lägger mig på sängen och somnar med kläderna på. Vaknar 08 och tar av mig kläderna för att gå och lägga mig på riktigt.

8/10 får denna kvällen då jag kände att jag var alltför bäng för att funka, mådde även illa av att stå upp. Annars så har jag aldrig blivit så bäng och torr i munnen, första gången och för 1 år sedan hände det senast
Citera
2016-05-28, 17:13
  #2
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Helvete vilken rapport.
Citera
2016-05-28, 17:32
  #3
Medlem
Eurabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOrre
23:30 - 00:50
Allting har gått bra än så länge ända tills Lars ska rulla, han ger säkert 5 försök på att få ett bra filter och själva papprets lim är så torrt att det inte fäster på pappret. Han tar en cigg vid halv 1 och fortsätter att försöka. Det slutar med att vi tömmer en cigg på tobaken och lägger i en blandning av weed och tobak, sedan en vanlig spliff.
1 timme och 20 minuter för att rulla?

Sen fattade jag inte riktigt, gjorde ni en vanlig joint och en ciggjoint?
Citera
2016-05-28, 17:44
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eurab
1 timme och 20 minuter för att rulla?

Sen fattade jag inte riktigt, gjorde ni en vanlig joint och en ciggjoint?

vi gjorde en spliff(weed blandat med tobak) och vi tömte en cigg på all tobak för att sedan lägga i weed i den. OCB prappet var typ gammalt så limmet vägrade att fastna på pappret
Citera
2016-05-28, 17:57
  #5
Medlem
Krickerts avatar
Låter som att ni hade en trevlig kväll.
Det hade varit kul att vara 18 igen.
Citera
2016-05-28, 18:44
  #6
Medlem
Eurabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOrre
vi gjorde en spliff(weed blandat med tobak) och vi tömte en cigg på all tobak för att sedan lägga i weed i den. OCB prappet var typ gammalt så limmet vägrade att fastna på pappret
aha...

Fast cigarettpappret brinner mycket fortare så mycket meck hinner brinna bort tyvärr... Det är lite slöseri faktiskt, bättre att rulla, rulla, rulla, tills man kan det

Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Låter som att ni hade en trevlig kväll.
Det hade varit kul att vara 18 igen.
Jo precis, alla har ju varit unga liksom...
Behövdes inte mycket för en helkväll
Citera
2016-05-29, 02:03
  #7
Medlem
[quote=Eurab|57408791]aha...

Fast cigarettpappret brinner mycket fortare så mycket meck hinner brinna bort tyvärr... Det är lite slöseri faktiskt, bättre att rulla, rulla, rulla, tills man kan det

Jag vet men då var vi desperata, vi körde tåget som gör en mer bäng än en holk
Citera
2016-05-29, 10:14
  #8
Medlem
Eurabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOrre
Jag vet men då var vi desperata, vi körde tåget som gör en mer bäng än en holk
Vad är "tåget"?
Citera
2016-05-30, 14:56
  #9
Medlem
vilken "överraskning", rubriken fick i alla fall mig att tro att någon som aldrig provat fått i sig en rejäl mängd utan att veta vad de är frågan om, via en bakelse eller dylikt.
Citera
2016-05-30, 19:22
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storbolmarn
vilken "överraskning", rubriken fick i alla fall mig att tro att någon som aldrig provat fått i sig en rejäl mängd utan att veta vad de är frågan om, via en bakelse eller dylikt.

har rökt weed 15 ggr innan och detta var med nära kompisar, plus var med under hela kvällen så ingen fara med det
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback