Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-28, 13:40
  #1
Medlem
Hejsan,

Har haft problem med att ändra information på mina filer, speciellt musik filerna. Vill ändra på medverkande etc. men får meddelandet "det går inte att slutföra åtgärden eftersom filen är öppen i Utforskaren". Har startat om datorn, vilket hjälpte inte.

Har också ett litet problem, som är mer visuellt störrande än annat, med att vissa mappar visas svart istället för vit. Har haft detta problem sedan jag köpte datorn och undrar om det finns lösning till det.

Tack tack !
Citera
2016-05-28, 19:19
  #2
Moderator
MondoBizarros avatar
Övriga dator- och IT-diskussioner --> Programvara - Windows
/Moderator
Citera
2016-05-28, 19:50
  #3
Medlem
Halinders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallipalli
Hejsan,

Har haft problem med att ändra information på mina filer, speciellt musik filerna. Vill ändra på medverkande etc. men får meddelandet "det går inte att slutföra åtgärden eftersom filen är öppen i Utforskaren". Har startat om datorn, vilket hjälpte inte.

Har också ett litet problem, som är mer visuellt störrande än annat, med att vissa mappar visas svart istället för vit. Har haft detta problem sedan jag köpte datorn och undrar om det finns lösning till det.

Tack tack !

Vad gäller svarta mappar så är jag rätt säker på att det är en bugg, då jag råkat ut för det, men det har alltid blivit rätt efter en omstart.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback