Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-04, 22:54
  #49
Medlem
Mats Linds avatar
Lisa tar chansen. Hon är värd detta. Betta Lisa.
Citera
2016-08-04, 23:07
  #50
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenT
Trots skillnaden så får vi inte glömma att det är i WMMA som de sjukaste sakerna händer.
Skriker mer på kvinnornas matcher än på herrarnas.

Jag gillar wmma och kollar på alla galorna, men vad menar du med detta exakt? Vad händer i wmma som inte händer i männens?
Citera
2016-08-05, 15:26
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mats Lind
Lisa tar chansen. Hon är värd detta. Betta Lisa.

Hoppas på lisa!!! aldrig hört talas om henne förens nu, men känns på förhand om som att cyborg är tråden vassare, men med det sagt så är hon inte ostoppbar.
Citera
2016-08-05, 19:17
  #52
Medlem
Lycka till Lina (du lär behöva det) vinner du kommer du dock få riktigt bra matcher i toppen av divisionen!

Fast denna match verkar väl vars i Brasilien och inte i Hamburg?
Citera
2016-08-05, 21:39
  #53
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mats Lind
Lisa tar chansen. Hon är värd detta. Betta Lisa.

Citat:
Ursprungligen postat av fluffarn
Hoppas på lisa!!! aldrig hört talas om henne förens nu, men känns på förhand om som att cyborg är tråden vassare, men med det sagt så är hon inte ostoppbar.
Lina*
Citat:
Ursprungligen postat av hro
Lycka till Lina (du lär behöva det) vinner du kommer du dock få riktigt bra matcher i toppen av divisionen!

Fast denna match verkar väl vars i Brasilien och inte i Hamburg?
Ja. Först var det tal om att hon skulle möta Leslie Smith på den här galan i Hamburg. Men nu verkar det blivit Cyborg i Braslien, och dessutom main event, 24 september.

Gjorde precis en tråd för den galan; (FB) UFC Fight Night 95: 'Cyborg' vs Länsberg (24/9)
Citera
2016-08-29, 18:19
  #54
Medlem
tror alex ville ha en lite "lättare" match för att bygga upp sig igen. han har ju bara mött de bästa på sistone. han sa det i nån intervju också att ufc bara vill matcha honom mot de bästa o att han vill ta ett steg tillbaka för att ta två framåt.

träning inför matchen från årstaviken stockholm!:

http://mmastory.se/ufc-hamburg-se-al...fsson-ufc-fly/
Citera
2016-08-29, 19:52
  #55
Medlem
orrecrists avatar
Visar viaplay kortet eller inte? Isåfall vilket tid? Kör dom ala amerikansk tid eller??
Citera
2016-08-30, 13:07
  #56
Medlem
Andy.Solas19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Visar viaplay kortet eller inte? Isåfall vilket tid? Kör dom ala amerikansk tid eller??

Ja, viasat visar! Main Card börjar kl 21:00.
Citera
2016-08-30, 21:33
  #57
Medlem
Sitter tungt på latifi till 3.20 !!!! vafan bader e bader och jag tror han kommer få panik så som han fick mot johnson, latifis slägga är för farlig för honom ståendes,latifis brottning är bra, precis som kieth jardin var slagpåse i 205 tror jag bader har fått den rollen numera. förväntar mig cash på söndag morgon !!
Citera
2016-08-30, 22:28
  #58
Medlem
krakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffarn
Sitter tungt på latifi till 3.20 !!!! vafan bader e bader och jag tror han kommer få panik så som han fick mot johnson, latifis slägga är för farlig för honom ståendes,latifis brottning är bra, precis som kieth jardin var slagpåse i 205 tror jag bader har fått den rollen numera. förväntar mig cash på söndag morgon !!
Samma här, dock "bara" till 3.0... Jag känner kränkt, förfördelad och ska nu gråta mig till sömns.
Citera
2016-08-30, 22:39
  #59
Medlem
Moffegrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffarn
Sitter tungt på latifi till 3.20 !!!! vafan bader e bader och jag tror han kommer få panik så som han fick mot johnson, latifis slägga är för farlig för honom ståendes,latifis brottning är bra, precis som kieth jardin var slagpåse i 205 tror jag bader har fått den rollen numera. förväntar mig cash på söndag morgon !!


Om det gör dig lugnare så kan jag meddela att jag också bettat Latifi och att jag tror han knockar Bader i första ronden.


Citera
2016-08-30, 23:17
  #60
Medlem
Mx_1337s avatar
Tror Latifi kastar Bader på huvudet och/eller släcker honom.

Oron ligger i att han ska bli skadat mot kroppen och Bader ska kunna göra tillräckligt för att ligga överst och gnida sig till ett domslut, säkert delat också.

Men vad fan, släggan sitter nog. Håll dig skadefri de sista dagarna nu Bader.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback