Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-30, 22:39
  #277
Medlem
sketcells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zero414
Rökt upp det mesta av kristallerna nu. Ger väldigt milt stimulerande effekt men kickar inte. Ger lite skakningar och så. Mild oro om man är dum nog att röka upp allt direkt typ. Rekommederar att kanske snorta det. Och ta en mängd och sen ta uppehåll.
Får hålla med dig där. Fick mitt idag och har provat nasalt, RP och rökning och typ oralt (kanske 10-20mg doser enbart av det som blir kvar på bordet efter linorna).

Nasalt gjorde att snoret bara rann som fan till att börja med tills det att näsborrarna blir helt blockerade. dock tyckte jag inte att det sved något speciellt, inte som tjack eller MDMA ibland gör då man i princip känner hur det fräter i bihålorna och tårarna börjar bildas i ögonen. Rövpanna rekommenderas verkligen ej då det svider något förbannat och gör dig riktigt skitnödig efter varje dos. Rökning tyckte jag fungera rätt bra då det smälte fort och gav en hel del rök, tyckte även att det smakade lite sött på ett såntdär horse-vis fast mycket mer kemisk och äcklig smak ändå. Oralt vettefan vad jag kan säga om det.

Till själva ruset och drogen i sig finns tyvärr inte mycket att säga om, i alla fall inte mycket gott. Som Zero sa så ger det lite stimulans men ingen direkt kick/rush eller ens riktigt välmående. Fick lite munpund, läpparna blev avdomnade, fick tjackballe och även smått illamående emellanåt, som någon föregående sa i tråden så känner man av något men man vet inte riktigt vad. Typ något högre självförtroende, lite noja i större doser och att man känner sig lite "stimulerad" i brist på andra ord, blir varken speciellt kåt eller översocial heller för den delen, snarare att man kan störa sig väldigt lätt på folk. Kanske är något om man vill snöa in sig på saker att göra men så kände inte jag.

Vet inte riktigt vad jag kan jämföra detta med, det närmsta jag kommer på är typ ganska dålig kola men även då hade jag hellre vart kolan.

Någon som kör IV kanske får ut mer av detta som jokko fick men övriga administrationssätt verkade inte ge mycket. Vet inte om det kan bero på dålig batch eller dålig drog i övrigt. Detta var förresten ar*mer's senaste som nu är slut, vita kristaller som inte direkt var genomskinliga med ett litet inslag utav grått kanske.

Doseringsmängder varierande mellan 30-100mg vanligtvis mellan 40-80mg. Ville inte pusha det då runt 100mg så fick jag lite hjärtklappningar och även små stickningar i kroppen så tyckte inte att det var värt det. Allt som allt tycker jag väl att det ska vara bra mycket starkare eller i alla fall mer dospotent för pengarna.

Använder i princip aldrig RC-droger och verkligen inte stimulanter i sådana fall men är verkligen marknaden såpass kass? Jag förstår att vi i princip aldrig kommer kunna få mephedrone 2.0 men kommer/finns det någonsin finnas något inom Sverige (då man är för feg för att beställa utomlands) som verkligen fungerar bra? Känns som att det som brukar finnas är alltid svindyrt och typ 1 på 3 som provat det som man läser här om tyckte antingen att det var bra eller helt okej men nästan aldrig något som dem flesta tyckte var dunder och verkligen gillade.

PS: Nu när jag ser vilken wall of text det blev inser jag i alla fall att jag blev lite snabb
__________________
Senast redigerad av sketcell 2017-11-30 kl. 22:47.
Citera
2017-12-01, 02:48
  #278
Medlem
zero414s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sketcell
Får hålla med dig där. Fick mitt idag och har provat nasalt, RP och rökning och typ oralt (kanske 10-20mg doser enbart av det som blir kvar på bordet efter linorna).

Nasalt gjorde att snoret bara rann som fan till att börja med tills det att näsborrarna blir helt blockerade. dock tyckte jag inte att det sved något speciellt, inte som tjack eller MDMA ibland gör då man i princip känner hur det fräter i bihålorna och tårarna börjar bildas i ögonen. Rövpanna rekommenderas verkligen ej då det svider något förbannat och gör dig riktigt skitnödig efter varje dos. Rökning tyckte jag fungera rätt bra då det smälte fort och gav en hel del rök, tyckte även att det smakade lite sött på ett såntdär horse-vis fast mycket mer kemisk och äcklig smak ändå. Oralt vettefan vad jag kan säga om det.

Till själva ruset och drogen i sig finns tyvärr inte mycket att säga om, i alla fall inte mycket gott. Som Zero sa så ger det lite stimulans men ingen direkt kick/rush eller ens riktigt välmående. Fick lite munpund, läpparna blev avdomnade, fick tjackballe och även smått illamående emellanåt, som någon föregående sa i tråden så känner man av något men man vet inte riktigt vad. Typ något högre självförtroende, lite noja i större doser och att man känner sig lite "stimulerad" i brist på andra ord, blir varken speciellt kåt eller översocial heller för den delen, snarare att man kan störa sig väldigt lätt på folk. Kanske är något om man vill snöa in sig på saker att göra men så kände inte jag.

Vet inte riktigt vad jag kan jämföra detta med, det närmsta jag kommer på är typ ganska dålig kola men även då hade jag hellre vart kolan.

Någon som kör IV kanske får ut mer av detta som jokko fick men övriga administrationssätt verkade inte ge mycket. Vet inte om det kan bero på dålig batch eller dålig drog i övrigt. Detta var förresten ar*mer's senaste som nu är slut, vita kristaller som inte direkt var genomskinliga med ett litet inslag utav grått kanske.

Doseringsmängder varierande mellan 30-100mg vanligtvis mellan 40-80mg. Ville inte pusha det då runt 100mg så fick jag lite hjärtklappningar och även små stickningar i kroppen så tyckte inte att det var värt det. Allt som allt tycker jag väl att det ska vara bra mycket starkare eller i alla fall mer dospotent för pengarna.

Använder i princip aldrig RC-droger och verkligen inte stimulanter i sådana fall men är verkligen marknaden såpass kass? Jag förstår att vi i princip aldrig kommer kunna få mephedrone 2.0 men kommer/finns det någonsin finnas något inom Sverige (då man är för feg för att beställa utomlands) som verkligen fungerar bra? Känns som att det som brukar finnas är alltid svindyrt och typ 1 på 3 som provat det som man läser här om tyckte antingen att det var bra eller helt okej men nästan aldrig något som dem flesta tyckte var dunder och verkligen gillade.

PS: Nu när jag ser vilken wall of text det blev inser jag i alla fall att jag blev lite snabb

Håller med dig. Den ger inte nycket till effekt. Vilket jag tycker är samma med Alla produlter från Aromer jag prövat vilket är denns, 5-Bpdi och 4-MPH bland annat. Denna ska ju kicka lite i alla fall från dom utländska sidorna. Tycker 4F-PiHP är mycket bättre för den ger kick och kännbart rus och bra effekt. Men mer biverkningar. Denna är väldigt mild som sagt men ger ändå viss Stimulans. Kan tänka mig den kan hjälpa vid trötthet eller om man av något skäl behöver hålls sig vaken. Tog 7mg Ksalol efter för att landa på vilket gav rätt skön effekt efter ett tag. Tog bort hjärtklappning som fanns lite av och skakningarna och kände av benzon efter jag kände dennas efter effekt lsgt sig efter circka 3timmar max. Rökte nöstan 400mg själv på en gång. Gjorde mig lite smått orolig. Men rekommenderar att man är två så man har lite stöd. Och så har benzo hemma att ta efter ha räkt klart. Man behåller den stimulerande effekten men mår bättre av den dos Alprazolam.t.ex .
Får ett paket till idsg runt kl.11:30 som jsg nog hämtar ut. Men gör jag det röker jsg bara hälften.eller mindre uppdelat på 2 tillfällen och sparar resten. För måste hämta.mer pengsr av min mamma så jag kan inhandla fler Ksalol. Har bara 1mg kvar nu efter tagit ett mg för liten stund sen.
Citera
2017-12-29, 22:04
  #279
Medlem
Concubines avatar
Hur påverkas ruset om man går på venlaskitsin samtidigt?
__________________
Senast redigerad av Concubine 2017-12-29 kl. 22:08.
Citera
2018-01-05, 16:53
  #280
Medlem
mrdrutts avatar
Undrar vart denna tog vägen egentligen?
Verkar inte komma mer till den inrikesshop som sålt den tidigare. Tror att kvalitén på denna kan vara rätt ok nämligen, rätt batch och producent osv.
Kanske ska prova beställa denna lagliga substans från utlandet och se vad den bjuder på?
Citera
2018-01-31, 13:07
  #281
Medlem
mrdrutts avatar
Nu verkar den komma tillbaka inom kort.. Får se om bättre än förra
Citera
2018-01-31, 18:14
  #282
Medlem
MissionFuckeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
Nu verkar den komma tillbaka inom kort.. Får se om bättre än förra

den här gillade jag hmm hoppas den kommer i apotekare form än för :-)
Citera
2018-02-01, 14:53
  #283
Medlem
dino.m3s avatar
Ska bli spännande testa. Får hem 4 cl PVP om 1v ska testa jämföra dom här 2 då
Citera
2018-02-02, 01:12
  #284
Medlem
tjackknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dino.m3
Ska bli spännande testa. Får hem 4 cl PVP om 1v ska testa jämföra dom här 2 då
Minns att jag diggade PHPn mer, tyckte PVPn va snäppet mildare. Återkom med resultat!
Citera
2018-03-03, 01:17
  #285
Medlem
mrdrutts avatar
Verkar inte bli nåt mer av med denna. Aromer skulle väl ta in mer av ny batch men det verkar inte bli så. Nån som hört något?
Citera
2018-03-04, 00:08
  #286
Medlem
floOris0nfajjas avatar
Var galet najs att knulla på denna. Hehe. Rekommenderas.
Citera
2018-03-04, 11:48
  #287
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av floOris0nfajja
Var galet najs att knulla på denna. Hehe. Rekommenderas.

Jo....skulle gärna testa en bra batch av denna, knulla ingår alltid i mitt betyg. Problemet är ju att den inte säljs inrikes även om aromer länge bedyrade atg den var på gång. Visst,en oklassad legal substans kan jag tänka mig beställa ifrån nåt eu land. Men man vill hitra bästa möjliga batch och gärna ska den såklart tävla med 3F-pvp, eller åtminstone 4F-php. Nån som vet om den kommer inrikes 3F-Pvp är ju herre på täppan utan minsta konkurrens men denna 4cl-Php har j funnits ett tag och säljs mer o mer på utrikesshopparna....den borde kunna hålla rätt bra klass tycker jag
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback