Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-26, 18:07
  #1
Avstängd
Såg att det fanns 4-cl-php på en av de stora shopparna.
Kommer denna vara bättre än 4-cl-pvp som inte var en höjdare?
__________________
Senast redigerad av Morfar-52 2016-05-26 kl. 21:09. Anledning: stavfel
Citera
2016-05-26, 22:57
  #2
Medlem
Asinines avatar
Spännande! Pyrrolidinälskarna får så gärna testa denna och rapportera, för det verkar ju finnas noll info om denna på nätet. TT's analoger brukar å andra sidan vara rätt nytänkande och i de flesta fall mycket välfungerande. Enda som inte riktigt fungerade för mig var 4f-php och man får väl hoppas att denna inte är lik den, trots att de, kemiskt sett (halogensubstition på fjärde kolet) borde vara det.
__________________
Senast redigerad av Asinine 2016-05-26 kl. 22:59.
Citera
2016-05-26, 23:00
  #3
Medlem
Pimilos avatar
Är så hyped för denna! Vet någon om det går att köpa på så vis från thetripp att man hämtar ut det på stan? Vet inte vad det heter men att det kommer ner dit istället för till brevlådan?

Mvh!!
Citera
2016-05-26, 23:11
  #4
Medlem
Asinines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimilo
Är så hyped för denna! Vet någon om det går att köpa på så vis från thetripp att man hämtar ut det på stan? Vet inte vad det heter men att det kommer ner dit istället för till brevlådan?

Mvh!!
"Vi skickar tyvärr inte REK längre." står det på sidan. Så gissningsvis inte. Men prova maila och fråga, de är skitsnabba på att svara.
Citera
2016-05-26, 23:12
  #5
Medlem
Pimilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asinine
"Vi skickar tyvärr inte REK längre." står det på sidan. Så gissningsvis inte. Men prova maila och fråga, de är skitsnabba på att svara.


REK hette det, tack! Aa jag ska maila och fråga, hoppas på svar. Hoppas även på att denna substansen är topp-notch.
Citera
2016-05-27, 09:38
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pimilo
Är så hyped för denna! Vet någon om det går att köpa på så vis från thetripp att man hämtar ut det på stan? Vet inte vad det heter men att det kommer ner dit istället för till brevlådan?

Mvh!!


Googla på Post restante.

Det är som REK (man hämtar det på postkontoret).

Går i alla städer.
Citera
2016-05-29, 01:06
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enpasekul
Googla på Post restante.

Det är som REK (man hämtar det på postkontoret).

Går i alla städer.
Tänkte precis nämna just poste restante.
Dock har jag torskat vid just poste restante uthämning, det var på en order på något som var olagligt.
Civilare som väntade på mig och plockade mig en bit ifrån posterminalen.
Vet än idag inte HUR dom kom mig på spåren, min gissning är att det var någon på terminalen som började fatta misstankar på något vis för jag gick ju dit ca 1 gång i veckan och hämtade upp brev och hann väll göra så i runt en månad. Alltså 4st brev totalt och på det 5e torskade jag.

Vet även ett annat fall där en grupp personer torskade på just poste restante på en avsevårt större mängd och fick fängelsedomar.

Men detta är ju inget problem om det gäller lagliga RC.
Citera
2016-05-29, 03:52
  #8
Medlem
Ghurps avatar
Vad är skillnaden mellan sen här oxh 4f-php om någon vet än?
Citera
2016-05-29, 09:09
  #9
Medlem
Ghurps avatar
Kommer 4f-php bli klassad anart?
Citera
2016-05-30, 16:13
  #10
Medlem
Någon som väntar på paket från tomten?. Vore intressant se hur denna står sig.
Citera
2016-05-30, 16:43
  #11
Medlem
Ja komigen nu, skulle vart på den om ekonomin tillät de
Citera
2016-05-30, 23:20
  #12
Medlem
Formula namnet kan inte stämma: 1-(4-chlorophenyl)-2-(pyrrolidin-1-yl)pentan-1-one Det formula namnet är för 4-cl-pvp. Har han fått fel produkt kanske? Eller är det 4-cl-pvp?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback