Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-25, 19:26
  #1
Medlem
Tjäna! Jag bara undrar en sak. Min kompis tog något förarbevis (det enda han gjorde var att kollade synen) Och det kostade ungefär en hundra lapp för honom att ta det. Men sedan när jag kollar hur mycket det kostar så står det två tusen. Jag menar varför är det så dyrt om man ska köra på cykelvägar?
Citera
2016-05-25, 19:30
  #2
Medlem
För att du inte ska köra på skit även på cykelvägar.

Tänk för skön.
Citera
2016-05-25, 19:31
  #3
Medlem
Då kan man ju egentligen bara skaffa en klass 1 istället? Kommer fan inte betala 2 tusen lapapr för ett förarbevis. Tar hällre o betalar 4 tusen för klass 1.
Citera
2016-05-25, 19:35
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chikensweg
Då kan man ju egentligen bara skaffa en klass 1 istället? Kommer fan inte betala 2 tusen lapapr för ett förarbevis. Tar hällre o betalar 4 tusen för klass 1.

Helt rätt tänk, lycka till min bäste herre!
Citera
2016-05-25, 22:22
  #5
Medlem
wearesexualperverts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chikensweg
Tjäna! Jag bara undrar en sak. Min kompis tog något förarbevis (det enda han gjorde var att kollade synen) Och det kostade ungefär en hundra lapp för honom att ta det. Men sedan när jag kollar hur mycket det kostar så står det två tusen. Jag menar varför är det så dyrt om man ska köra på cykelvägar?

Det din kompis gjorde var inte att ta förarbevis för klass två då man ej behöver göra syntest då, utan plugga teori och skriva prov. Vad som vore bäst å ta vet jag inte, själv fick jag dispens för traktorkort när jag var 15
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback