Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-07-06, 20:46
  #25
Medlem
sillynamnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Man må ha vilka åsikter man vill men det är förbannat tråkigt när man bestämmer människors hälsa utifrån det faktum att de har en annan åsikt.
Vi kan bättre.

Jag har röda ögon i nån timme efter varje dusch jag tar, har överkänslighet i ögonen som bla inneburit ett antal hornhinnelossningar, är dessutom en disträ typ från Västerbotten.
Vad skulle mina odds vara att bli anklagad för att vara en haschtomte här om jag satt i tv och var "henvänster"?

Så, än en gång. Vad har vi som visar på att Mellin är alkoholist?

Vet inget om Mellin, bara om Gröning. Men visst, ett anonymt skvaller på Flashback är inte värt så mycket.
Om Lotta Gröning vet jag också att hon legat i startgroparna länge för att äntligen kunna uttrycka sympatier med SD. Precis som Ann Charlotte Altstadt i Aftonbladet. Så det behöver inte kopplas till hög alkoholkonsumtion. Mer tidsandan i så fall. Eller att de "vaknat", som det brukar uttryckas.
Citera
2016-07-06, 21:00
  #26
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillynamnam
Vet inget om Mellin, bara om Gröning. Men visst, ett anonymt skvaller på Flashback är inte värt så mycket.
Om Lotta Gröning vet jag också att hon legat i startgroparna länge för att äntligen kunna uttrycka sympatier med SD. Precis som Ann Charlotte Altstadt i Aftonbladet. Så det behöver inte kopplas till hög alkoholkonsumtion. Mer tidsandan i så fall. Eller att de "vaknat", som det brukar uttryckas.


Var det pga högersvängningen hon lämnade Dalademokraten för Expressen?
Citera
2016-07-06, 21:26
  #27
Medlem
sillynamnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Var det pga högersvängningen hon lämnade Dalademokraten för Expressen?

Inte helt säker på det. Men jag vet att hon haft samma åsikter länge, och de anses väl inte ok på Dalademokraten.
Citera
2016-07-06, 23:51
  #28
Medlem
Stakeholders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillynamnam
Fast Lotta Gröning är gravt alkoholiserad. Det har jag från en säker källa. Det syns också. Kvinnor som missbrukat länge får det där maskulina utseendet, och det har hormonella orsaker. Alkoholen minskar mängden östrogen och ökar mängden testosteron hos kvinnor. Kolla käken, munnen, ögonen. Anna Wahlgren är en annan som fått det där maskuliniserade utseendet.

Och omvänt. Gubbar som hinkar sprit tenderar att se ut som små gummor. Per Gahrton, Claes Borgström etc.
Citera
2016-07-07, 00:15
  #29
Medlem
Lena Mellins bildbylines i AB ser verkligen ut som en grävling tillplattad med osthyvel. Förstår inte varför hon använder så dåliga (icke photoshoppade) bilder men hennes utseende kanske är bortom gränsen för touch-ups.

Att hon är en alkis och att det syns i hennes texter håller jag i alla fall med om.
Citera
2016-07-07, 04:23
  #30
Medlem
Lotta Gröning hade väl ett förhållande med en alkad skådespelare, R.D, när hon var ledarskribent på NSD i Luleå? Han fick bl.a sparken som chef från någon kulturskola i Malmö för 10 år sedan. Han varit svårt berusad och betett sig illa mot andra på en julfest.
__________________
Senast redigerad av Hr.Skomakare 2016-07-07 kl. 04:30.
Citera
2016-07-07, 06:42
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av l150
Jag knarkar för lite.
Kopplade det först som om dom vore stenade ā la " shariastenad homoman" ..

Enligt klipp så ser dom mest trötta ut efter gårdagens bag in box-race.



Påminner mig en journalist i Rolling Stone som skrev en dryg krönika där han hävdade att Joni Mitchell knarkade för litet och för soft för att vara trovärdig som rockmusiker (detta var vid mitten av 70-talet, när det gick för sig att skriva så, i varje fall i USA - och när Mitchell gjorde det ena klassiska albumet efter det andra). Ska man vara rock'n'roll så ska man vara som Iggy eller Keith, typ. Denne bålde skribent hamnade några år senare själv på avgiftning.
Citera
2016-07-08, 09:36
  #32
Medlem
godhetsapostelns avatar
Hela poängen med Almedalen är väl att kombinera jobb/semester/party. Att mingla runt under friare former (= dricka alkohol)?
Citera
2016-10-28, 03:21
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Hela poängen med Almedalen är väl att kombinera jobb/semester/party. Att mingla runt under friare former (= dricka alkohol)?


Det är numera en stor del av poängen, ja. Och att hitta nya kompisar.

Lotta Grönings senaste bildbyline ger verkligen intryck av en härjad kvinna som ibland tittar för djupt i glaset. Lena Mellins fula bylines i Aftis har ju länge skickat vibbar i den riktningen...
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback