Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-05-24, 19:11
  #1
Medlem
Intrycks avatar
Magister är en av ytterst få poddar som har en egen lyssnarpodd: https://soundcloud.com/elevradet Varje söndag kl 18 samlas Magister-lyssnare i ett gruppsamtal på Skype för att diskutera det senaste Magister-avsnittet.

Elevrådet är extremt inkluderande. Alla som vill får vara med så länge de vill, oavsett om man till exempel är retard eller asshole eller bara gillar att höra sin egen röst eller tycker att man själv borde få vara med i "faderpodden" Magister. (Upp till 25 pers kan vara i ett gruppsamtal samtidigt.) Elevrådet har bland annat tagit "random" och "meta" till en ny nivå.

Kan man göra annat än att älska internet? Vilka poddar skulle också kunna ha en egen lyssnarpodd? Det finns i princip inga trösklar för alla okläckta ägg där ute att leva ut sin inre poddare och göra det genom att suga sig fast vid sin favoritpodds plattform.
Citera
2016-05-25, 08:47
  #2
Moderator
HelgeBuks avatar
Nej det finns ingen risk för det.
Citera
2016-05-30, 13:31
  #3
Medlem
Kolla denna
https://www.youtube.com/watch?v=Oi4NLXHWtHI&index=1&list=PLJOh2VmHD5WJgF9Z jFi1VhNIhdZPBzIXN

Men nej, det kommer inte hända.
Citera
2016-06-12, 12:11
  #4
Medlem
farfars avatar
Näe, men senaste Elevrådet är lyssningsbart, speciellt om man sysslar med något annat. Definitivt inte så där dåligt som man skulle kunna tro av Magister.

https://soundcloud.com/elevradet/mag30ele6
Citera
2016-06-12, 17:34
  #5
Medlem
schipperke77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Näe, men senaste Elevrådet är lyssningsbart, speciellt om man sysslar med något annat. Definitivt inte så där dåligt som man skulle kunna tro av Magister.

https://soundcloud.com/elevradet/mag30ele6

Vill påpeka att jag lyssnade med hörlurar.
Citera
2016-08-15, 19:27
  #6
Medlem
Herregud. Det här var otroligt dåligt.
Citera
2016-08-15, 19:53
  #7
Medlem
Intrycks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bemp
Herregud. Det här var otroligt dåligt.

Har du nån motivering på det?
Citera
2016-08-15, 20:52
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intryck
Har du nån motivering på det?

En samling ointressanta människor sitter och analyserar två snubbars prestigelösa småsurr. Jättespännande. Ska starta podden Uppehållsrummet där ett gäng ännu tråkigare människor analyserar Elevrådet. Kvartslånga utläggningar om mikrofonkvalitet och ljudtics utlovas.
Citera
2016-08-15, 20:54
  #9
Medlem
Intrycks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bemp
En samling ointressanta människor sitter och analyserar två snubbars prestigelösa småsurr. Jättespännande. Ska starta podden Uppehållsrummet där ett gäng ännu tråkigare människor analyserar Elevrådet. Kvartslånga utläggningar om mikrofonkvalitet och ljudtics utlovas.

Jag hade lyssnat.
Citera
2016-10-29, 18:23
  #10
Medlem
Nu har jag för första gången lyssnat på ett helt avsnitt, nummer 21. Bitvis väldigt roligt med Felicias skriknysningar och Robert Huselius romantiska bekymmer.
Jag tycker tesen om att betala för relationer har sina poänger, K. Svenssons projekt att bedriva terapiverksamhet ser jag som en ännu större möjlighet att betala för att ha honom i sitt liv och komma närmre en fejkad relation.

Sedan hoppas jag naturligtvis att dokumentären om jakten på den andre Lampinen blir av.
Citera
2016-10-31, 00:25
  #11
Medlem
habilgerbils avatar
Vem tror ni kommer åka ur onaniavhållsamhetsracet först? Rafflande. Jag bettar på mig själv dock, för jag kommer glömma bort det efter två dagar om ingen påminner mig.
Citera
2016-11-20, 21:03
  #12
Medlem
Synd att mixlrsändningen inte fungerade som den skulle, det var bara Daniel som hördes.

Det skulle vara trevligt ifall det var lika bra ljud på alla deltagare och ifall det gick att hitta något sätt för att undvika att det pratas i mun på varandra, kanske att samtalet sköts med videochat med handuppräckning för att begära ordet, eller något.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback