Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-24, 15:38
  #1
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle22872527.ab

Nån som vet vem detta är?
Citera
2016-05-24, 15:48
  #2
Medlem
note-its avatar
Brukar det inte vara han Emilio Ingrosso som hotar Pernilla Wahlgren ibland??
Citera
2016-05-24, 16:06
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Brukar det inte vara han Emilio Ingrosso som hotar Pernilla Wahlgren ibland??

Tvivlar på att det är dem det handlar om.
Citera
2016-05-24, 16:06
  #4
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Brukar det inte vara han Emilio Ingrosso som hotar Pernilla Wahlgren ibland??
Finns ju en hel del ledtrådar i texten som motsäger det. Nu var det ju knappast förra sommaren som de bröt upp. Och de verkade umgås nyligen, frivilligt eller ej har jag ingen aning om, när deras dotter tävlade i Let's Dance. Tror inte heller att Pernilla flytt Stockholm vid något tillfälle. Och vem är det hon skulle haft musikkonstellationerna med?


Jag kan bjuda på några citat från länken eftersom TS inte gjorde det.

De bägge kvinnliga artisterna har synts i flera tv-program och medverkat i olika musikkonstellationer. Den ena gjorde slut med sin pojkvän förra sommaren – något som han inte accepterade.

– Han vill inte att jag ska vara med någon annan man, enda sättet att släcka hans oro är att han ska ta livet av mig.

Mannen har bland annat hotat med att skjuta artisten med 16 skott och strypa henne. Artisten ska ha varit så livrädd att hon tvingats lämna huvudstaden och bo på annan ort.

Åtalet gäller två olaga hot mot ex-flickvännen, samt två olaga hot mot en musikkollega till kvinnan, misshandel och övergrepp i rättssak.

Musikkollegan har uppgett i förhör att mannens trakasserier förflyttades till henne då artisten flydde Stockholm.
__________________
Senast redigerad av emma80 2016-05-24 kl. 16:08.
Citera
2016-05-24, 16:29
  #5
Medlem
Det borde väl inte vara någon omöjlighet att lista ut vilka det är? Jag tolkar det som att de varit med i en grupp och även haft soloprojekt? Finns det så många sådana kvinnor?
Citera
2016-05-24, 16:33
  #6
Medlem
Black.Lipss avatar
Ren spekulation är Rebecca och Fiona, men de kanske även skulle benämnas som DJs?
Citera
2016-05-24, 16:34
  #7
Medlem
Carl Serungs avatar
Låter som ett typiskt Örjan Ramberg scenario. Vem har han varit tillsammans med på senaste tiden?
Citera
2016-05-24, 17:53
  #8
Medlem
Roshambos avatar
Det udda, specificerade hotet att skjuta kvinnan med 16 skott tyder på att mannen
faktiskt innehar en pistol med en magasinkapacitet på 16 skott, t ex en CZ 85.

I så fall bör polisen genast dra in hans licenser alt. göra en husrannsakan för
att avväpna honom. Han har visat att han inte är mentalt stabil för att få inneha
vapen.
Citera
2016-05-24, 21:38
  #9
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roshambo
Det udda, specificerade hotet att skjuta kvinnan med 16 skott tyder på att mannen
faktiskt innehar en pistol med en magasinkapacitet på 16 skott, t ex en CZ 85.

I så fall bör polisen genast dra in hans licenser alt. göra en husrannsakan för
att avväpna honom. Han har visat att han inte är mentalt stabil för att få inneha
vapen.

Garanterat en "gangster" alltså, nån förortsrappare som dessa feminister gillar att ha som pojkvän.
Citera
2016-05-25, 15:52
  #10
Medlem
Parallaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roshambo
Det udda, specificerade hotet att skjuta kvinnan med 16 skott tyder på att mannen
faktiskt innehar en pistol med en magasinkapacitet på 16 skott, t ex en CZ 85.

I så fall bör polisen genast dra in hans licenser alt. göra en husrannsakan för
att avväpna honom. Han har visat att han inte är mentalt stabil för att få inneha
vapen.

Tänkte också på det, väldigt specificerat.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback