Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-23, 14:43
  #1
Medlem
Hej, går omkring i hemmet under en EKG utredning. Joggade lite nyss på löpbandet vilket jag berättat för läkaren 14:00-14:30.

Nu är jag sugen på amfetamin och rikliga mängder med MDPV och Cannabis. Kan det synas på resultatet?
Citera
2016-05-23, 14:52
  #2
Medlem
Tjack och hjärtproblem är fint... Klart det syns... Va har du för hjärtproblem?
Citera
2016-05-23, 14:55
  #3
Medlem
Finiss avatar
Lite respekt och hänsyn bör man väl ändå kunna klara av att ha inför det faktum att:

- Sjukvården tagit sig tid att utreda dig med 24 timmars EKG ( någon annan får vänta tills nästa dag)

- Personalen på den medicinska avdelningen som varit dig behjälplig för att få alla sladdar på
plats över din kropp samt ordna med utrustning för mätning.

- Tiden för remiss som skrevs

- Personalen som städat korridorerna och toaletterna där du vistas vid undersökningstiden

- Kommande tid för någon som via sitt arbete ska analysera ditt 24 timmars EKG

- Remissvar som ska skrivas. alternativ - Remiss för annan fortsatt handläggning

JA ta det i beaktandet innan du tar substanser som du gott och väl vet påverkar kroppens organ och kan ge extra påfrestning för dessa organ vid nedbrytning av de substanser du t ex syftar på.

Nästa gång, säg som det är till alla som visat hänsyn till dig och din kropp med rätt till behandling/utredning att du säkerligen kommer ta vissa substanser under pågående testning så de iallafall får valet att lägga hänsynsfull tid till nästa patient som står på väntelista.

Det är inte bara din tid som är viktigt och dyrbar det är allas.
Citera
2016-05-23, 16:22
  #4
Medlem
trallexs avatar
ahaha...alltså...

Jag skulle säga att så länge du skriver upp exakt när och vad du tar, så vet läkarna sen om ditt EKG ser konstigt ut under dem timmarna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback