Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-05-27, 01:28
  #13
Medlem
Provocative2.0s avatar
Nejnejnej. De kommer inte alls öka.
Redan när polisen erkände att det var flyktingar så sjösattes ett projekt där ett gän socialkärringar åker ut till flyktingboendena o berättar för pjakarna att man inte får begå sexövergrepp.

Det sorgliga i detta jag skrev är att det är sant

Men ang rubriken. Våldtäkter ökar alltid på just sommaren. Förbannat dålig rubrik.
Citera
2016-05-27, 01:29
  #14
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Jag tror att de menar att det visst är en skillnad om 8000 Norska kommer till Sverige jämfört med om 8000 utomeuropeiska invandrare kommer hit.

Vilket visserligen tyder på att de har en poäng i det sådana fall. Det var det tråden handlade om

Så är det nog, men inte så till den grad att det är sannolikt att vi får se någon mer dramatisk ökning.

Frågeställningen från TS var om antalet våldtäkter kommer öka, och svaret på det är ja - oavsett vilka som kommer hit.
Citera
2016-05-27, 02:29
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Så är det nog, men inte så till den grad att det är sannolikt att vi får se någon mer dramatisk ökning.

Frågeställningen från TS var om antalet våldtäkter kommer öka, och svaret på det är ja - oavsett vilka som kommer hit.

Jag är TS.

Men att oavsett vilka som kommer hit håller jag inte med dig om.. Öka kanske, fast inte i den grad som flyktingströmmen för med sig
Citera
2023-01-17, 23:05
  #16
Medlem
Många år efter att tråden skapades. Vad har hänt? Statistiskt sätt, tror ni?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback