Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-05-23, 11:39
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duncanmuscle
Typiskt flashbacksvar, gissningar och antaganden. Jag har varit mkt i A-dam fast det var ett stort antal år sedan men kan dela med mig av det jag VET, inte tror. Och hur kan man vara så dum att man tror att ngn skall spä ut koks med vitt heroin, som är dyrare än koks är för mig en gåta. Att handla på centralstationen är en dålig ide så gör inte det. Där kan man hitta hyfsat "base" eller "crack" men inte snortkoks.

Du skall fråga taxichaufförer och du skall fråga om hen har "adress" till ngn som säljer. För du behöver en professionell langare, inte ngn gatuförsäljare. På min tid var det fortfarande Guilder som gällde men jag antar att prisnivån är densamma i Euro. Priset på koks tror jag inte har ändrats, det har det inte gjort här i alla fall. Av min kran kunde man välja två sorter, rock som kostade ca 600 spänn och "kant and klaar" som var upphackat och förmodligen slaget för ca 500 spänn. Rock är till dem som skall koka base och hans "kant and klaar" var helt perfekt att snorta. Att du skall få en keybump för att prova grejorna kan du nog glömma. Du kommer märka om du hittat ett proffs eller ej om du har ngn erfarenhet vad gäller drogköp. Men när du handlat skall du såklart kolla kvallen innan du säger adjö till din hjälpsamme taxichaufför. För mig räcker det att lukta på det för att jag skall veta, vet inte hur erfaren du är med kokain. Fråga gärna vita holländska chaufförer. De är vana vid dessa frågor så skäms inte.
Ett annat tips är att gå till sprutförsäljnings bussen/rullande kiosk. Förut stod den nära centralen. Fråga polisen vart den står, de hjälper dig. Där hugger du ngn vit missbrukare och frågar. De är oftast heroinister så var försiktig med dina pengar. Jag hade turen att träffa några som tog med mig hem till deras kran som sålde horse och koks. Du får erbjuda dem ngt, pengar eller knark som tack för hjälpen.
Lycka till. And enjoy a-dam.
Tack för ett vettigt och bra svar uppskattas verkligen.
Jag vill helst inte betala en taxi-resa vore det taskigt att inte göra det? att bara hoppa in och sedan fråga om just det man vill ha? Brukar taxi chaufförerna ha produkten på sig eller åker dem till kranen?

Jag har köpt ett par gånger och oftast när det stenar och luktar starkt diesel brukar det vara bra. Har jag fel? Förslag angående det? Om jag minns luktar det t.om utanför zipen

MVH
Poopystar
2016-05-23, 11:59
  #14
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poopystar
Tack för ett vettigt och bra svar uppskattas verkligen.
Jag vill helst inte betala en taxi-resa vore det taskigt att inte göra det? att bara hoppa in och sedan fråga om just det man vill ha? Brukar taxi chaufförerna ha produkten på sig eller åker dem till kranen?

Jag har köpt ett par gånger och oftast när det stenar och luktar starkt diesel brukar det vara bra. Har jag fel? Förslag angående det? Om jag minns luktar det t.om utanför zipen

Lite småkul svar där....du kan betala för kola men inte för en taxiresa ? Utan att ha varit i den sitsen så tror jag ändå inte att chaffisarna tycker det är så kul att agera narkotikaupplysare utan att få något för det. Det lär ju vara större chans att de kör dig till någon bra langare ifall du är en betalande kund än någon som bara ska ha upplysningar. Då kanske de ger dig vägen till nån idiot istället.

Chaffisarna kan väl knappast ha kolat i bilen inte? Då är de nog snart arbetslösa (åtminstone ur taxisynpunkt)... .
2016-06-25, 03:00
  #15
Medlem
scroshs avatar
Efter att ha bott här ett tag så skulle jag nog säga att störst chans för att få bra grejer till ok pris är klubbarna. Alternativt om ni stöter på en Holländare.

Finns gott om dem, har ca. 20 olika nummer
2017-05-03, 20:38
  #16
Medlem
Hur ser det ut nu i dammen? Samma visa med taxichaffisar el. klubbar?
2017-09-08, 14:12
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exedy
Hur ser det ut nu i dammen? Samma visa med taxichaffisar el. klubbar?

Bump
2017-09-08, 14:51
  #18
Moderator
Morfar-52s avatar
Ta dessa frågor eller sök i den större tråden: (FB) Centralstimulantia utomlands: Priser, kvalitet, tillgänglighet osv? (Sammanfogade) /låst
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback