2016-05-22, 15:02
Medlem
Nån med hyfsad koll på marknaden som vet på ett ungefär vad man kan ta för en Apple iPhone 6 med 16GB som är oanvänd och fortfarande ligger i kartong och som är låst till bolaget "3"?
Kvittot finns såklart till den.

Har fått erbjudande att köpa ett annat märke så jag vill sälja denna men kan marknaden dåligt.
Citera
2016-05-22, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av summerboy
Nån med hyfsad koll på marknaden som vet på ett ungefär vad man kan ta för en Apple iPhone 6 med 16GB som är oanvänd och fortfarande ligger i kartong och som är låst till bolaget "3"?
Kvittot finns såklart till den.

Har fått erbjudande att köpa ett annat märke så jag vill sälja denna men kan marknaden dåligt.
90% av nyvärdet ska du nog kunna få på blocket. Med lite tur kanske 95%
Citera
2016-05-22, 17:00
Medlem
Citat:
90% av nyvärdet

Nu vet jag inte om de flesta som köper mobil vill använda kontantkort eller hur man vill göra. Men personligen använder jag kk och om jag ville ha typ en iPhone 6 med 16gb skulle jag kolla vilket företag som säljer den billigast och utgå därifrån som köpare och sen använda det priset som argument för att eventuellt pruta.

Med kk hos 3 kostar den typ 6395:-

Elgiganten 5489:-

4990:- hos Siba för en pre-owned.

Men jag vet inte var man kan hitta den billigaste som inte är pre-owned att utgå ifrån hos nåt företag men priserna verkar ligga runt 5500-6395 för den modellen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in