Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-11, 21:28
  #325
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
Som sagt, du kan leva precis hur du vill och fortfarande tolka det som att du följer koranen. KKK har tolkat Jesus ord som "död åt mörkhyade".
du verkar missa hela poängen att i religiösa skrifter, finns det alltid verser som passar just dig, och verser som du väljer bort för dom inte passar dig.

Men det är väl inte så konstigt att jag missar poängen när jag inte tror på Vare sig muhammed, som är en förutsättning att tolka koranen och kalla sig muslim. Fatta !
Citera
2016-06-12, 03:28
  #326
Avstängd
Tors-hammares avatar
Jag har inte sagt ja till att finansiera dessa bruna fula feta ruttna svampliknade pedofiler till Imamer.

Fy fan alltså. Vi måste avrätta skiten som sitter med sina stinkande feta arslen i regeringen, och det innan dårarna förstör mera av vårat fina vita vackra Sverige med muslimska skiten.

Stick och brinn alla muslimska mansskithögar!!!! Ingen svensk bryr sig, vi ville ju aldrig ha er här ändå.
Citera
2016-06-26, 14:06
  #327
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Men varför gör alla muslimer det då ?

För dom VÄLJER att göra det? Det REKOMMENDERAS ju i hadditerna.
Citera
2016-06-26, 14:08
  #328
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Men det är väl inte så konstigt att jag missar poängen när jag inte tror på Vare sig muhammed, som är en förutsättning att tolka koranen och kalla sig muslim. Fatta !


Att inte vara muslim är inte en ursäkt för att missa poängen.
Citera
2016-06-26, 14:18
  #329
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
Att inte vara muslim är inte en ursäkt för att missa poängen.

Nej, man kan läsa på om Muhammed och tycka att han inte är en profet.
Citera
2016-06-30, 09:15
  #330
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Nej, man kan läsa på om Muhammed och tycka att han inte är en profet.

Absolut, men det ursäktar fortfarande inte att totalt missa poängen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback