Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-05-22, 12:44
  #25
Medlem
BreatheDeeplys avatar
Gör mer av vad som gör dig glad, avslappnad och lycklig varje dag, mer av det Du verkligen tycker om hellre än vad samhället "tycker" att du ska göra så respekterar du automatiskt dig själv mer, blir tryggare, mer avslappnad i dig själv, slutar söka bekräftelse hos andra för att du istället bekräftar, värdesätter, uppskattar och höjer upp dig själv vilket gör att hela din hjärna och varelse fungerar bättre för att du blir mer av den Du är gjord för att vara.

Kort och gott bli mycket schysstare med dig själv på alla sätt du kan. Förstå att det tjänar dig mycket mer att fokusera på dig själv, nuet, närvaro och den du vill vara och vad Du vill göra, på sättet Du vill göra det på där du är, än att lägga någon mer energi på vad andra tycker om dig. Det viktiga är ju ändå vad Du tror och tycker om dig själv, så utforska vad du tror och tycker om dig själv och livet så att du kan ändra det till vad du vill.

Kommer ihåg allt som är relevant mycket bättre, och mår bättre och bättre för varje dag nu sen jag ställde om mitt fokus till att göra mer av vad Jag vill än vad jag inbillade mig att andra eller samhället ville att jag skulle vara, eller behöva.
__________________
Senast redigerad av BreatheDeeply 2016-05-22 kl. 12:46.
Citera
2016-05-22, 12:54
  #26
Medlem
jag kommer nog må mycket bättre när kan jobba sen å har pengar har vilat i flera år nu å de räcker de ger ingen skillnad endå när de inte finns pengar då går man om dagarna å inte gör nått å endå känner man ångest pågrund av att de inte finns pengar bara jag tar mig igenom utbildning kanske man mår mycket bättre efter det
Citera
2016-05-22, 12:57
  #27
Medlem
BreatheDeeplys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diesel300
jag kommer nog må mycket bättre när kan jobba sen å har pengar har vilat i flera år nu å de räcker de ger ingen skillnad endå när de inte finns pengar då går man om dagarna å inte gör nått å endå känner man ångest pågrund av att de inte finns pengar bara jag tar mig igenom utbildning kanske man mår mycket bättre efter det

Fast att du behöver pengar för att ha roligt eller kunna göra någonting är inte absolut sanning..

Vad är du intresserad av?
Citera
2016-05-22, 13:00
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreatheDeeply
Fast att du behöver pengar för att ha roligt eller kunna göra någonting är inte absolut sanning..

Vad är du intresserad av?

är intresserad av bilar , lastbilar och motorcyklar men de behövs pengar till de
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback