Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-27, 10:11
  #205
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BEHZADIRAD
Något som jag måste göra är att pissa på Göran Persson och Löfvéns gravar. Som tack för hjälpen för att de bjöd in alla dessa kackerlackor och löss.


Du glömde "Öppna våra hjärtan" Renfält.
Citera
2016-06-27, 10:51
  #206
Medlem
skuggplutonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenSomViskar
Du glömde "Öppna våra hjärtan" Renfält.
Allt började väl med Palme!
Citera
2016-06-27, 11:32
  #207
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av protekk
Det är ingen som utsätter någon för folkmord, det är hemskt ens att du upplever det så.

Under 70-talet var det massvis med utlänningar från Kina, Grekland och Italien som immigrerade till Sverige och även då sades det att svensken kommer att utplånas och att Sverige inte är svenskt längre. Man sa att grekerna gav sig på de svenska tjejerna, att italienarna stjäl och fifflar samt att kineserna kommer ta era jobb osv. Vad hände med detta?
Inte blev det så att svenskarna drabbades utav detta utan tvärtom, det visade sig gynna Sverige under 80/90 talet med massor av nya småföretag vilket i längden betyder mer skatt som betalas och då ökar moderniseringen av samhället, infrastruktur samt vård av sjuka/pensionärer.

Man får helt enkelt kämpa ett litet tag för att det i längden ska löna sig för vårt vackra och avlånga land.

Skillnaden är väl att då trodde man detta, men inget hände, nu är det araber, majoriteten är muslimer som kommer och vi ser ju vad som händer, folk sätter sin fot i landet och direkt börjar våldta, döda och förstöra.
Inte alla, men tillräckligt många för att fylla halva dagstidningen varje jävla dag.
Citera
2016-06-27, 11:40
  #208
Medlem
Vi är globala, svenska politiker har berättat för dig om globaliseringen och du har ju inte klagat tidigare så varför börja gnälla nu? När politikerna säger att vi ska bli globala menar de mellan raderna att du ska ha hela världen som granne och om du inte hörde det då är du skitet, pöbeln, de som inte kan något, slafset dvs de som måste styras för sitt eget bästa.
Det finns inget som heter raser när det gäller människor, det finns inget som heter nationer och nationella gränser - allt sådant skit ska utplånas, häng med, det blir kul, om 5 generationer ses du som stenåldern som inte begrep ett spett!
Citera
2016-06-27, 12:35
  #209
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skuggplutonen
Allt började väl med Palme!

Det var reinfäll som gjorde det lagligt, att vara här olagligt.

Ta mig satan helt otroligt, ändå röstar fårskallar på han.
Citera
2016-06-28, 01:12
  #210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aukupunktur88
Det är helt sjukt - vad vi som tjänar cirka 25 000:- ) i månaden/ innan skatt -ska betala cirka 165 000:- i månaden till politiker ;(


Det är skitbra för makten att få hit outbildade araber och annat löst pack som jobbar för hälften - det går ut på det liksom - att vi alla ska förslavas och hata varandra, ha ihjäl varandra, jobba gratis - eller tillhöra eliten och då slipper vi se eländet. Deras ungar blir inte våldtagna på vägen till skolan...
Citera
2016-06-28, 12:42
  #211
Medlem
BewilderedHulders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolvoF12
Bor i ett skapligt villaområde och ser mer och mera babbar varje dag. Finns ett getto någon km ifrån mig och babbarna tar denna vägen till centrum.
Börjar även se mer och mer afghanska barn
som rör sig i grupp både till fots och på cykel.
Måste blivit något HVB-hem i området som kommunen har mörkat.
Jag ser rött varje gång jag ser dessa jävla dumknullade afghaner.


Migrationsverket skulle ta över lokaler här bland oss WT men någon kastade in en brandbomb där innan asylaterna hann flytta in. Hur hemskt det än låter så var jag lättad över det och att flyttplanerna ändrades snabbt efter. Trodde aldrig att en brandbomb i området skulle vara en välsignelse ... Uppochnervända världen!
Citera
2017-03-08, 18:48
  #212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Vilket jävla gnäll rent ut sagt. Åk valfri buss eller tunnelbana i N.Y, Amsterdam, London..you name it o mångfalden av människor, hudfärg o bakgrund är lika om inte större variationsfull o mixad.

Där kan man acceptera detta, tyvärr inte i lilla sverige än men dags att fatta gilla läget. Go whit the flow, dom tar väl inte ditt säte?

Med detta sagt är inget politiskt uttalat, där lägger jag inga mynt. Men just resan, torget, affären, gilla läget. Det är som det är nu.

WORD!!!!!!!!! Lås tråden nu!
Citera
2017-03-08, 19:25
  #213
Medlem
G13Hazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raezz
WORD!!!!!!!!! Lås tråden nu!
Hah, en blatte som inte kan hantera det hela. Vällingby har blivit nya Tensta eller Rinkeby. Jag råder de svenskar som bor där att flytta snarast. Det är synd om alla pensionärer man ser i området, dom är i majoritet av svenska demografin i Vällingby nu och de har antagligen inte möjlighet att flytta därifrån.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback