Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-21, 01:46
  #1
Medlem
OliverCromwells avatar
Snälla säg att det här är ett skämt!

Hon säger bland annat att en läkare sagt till henne att hon behöver sin vitamin D och att det därmed inte är så bra om hon alltid ska ha hijaben på sig.

Snälla säg att det här är ett skämt! Hon hyllas nu av islamister i väst efter sin virala video!

http://www.exponerat.net/video-musli...ras-i-sverige/

Frågor:

1. Är det här ett skämt?
2. Förtrycks verkligen muslimer i Sverige så som hon säger?
3. Kommer Sverige framöver att betraktas som ett islamofobiskt land?
Citera
2016-05-21, 01:51
  #2
Medlem
Niggerss avatar
Vem bry sej! Muslimer har inget här att göra, om inte gillar Sverige, så är det bara åk hem till lerhyddan i Djungeln.
Citera
2016-05-21, 02:31
  #3
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Ett rykte om Sverige som ett starkt islamofobiskt land vore en kraftig signal. För dom breda massorna är svamlet om mångkultur enbart en läpparnas bekännelse, islam är främmande för den svenska karaktären och därmed inkompatibel med den inhemska kulturen. Inget gott kan komma därifrån.
Citera
2016-05-21, 04:09
  #4
Medlem
svarttaxins avatar
Det komiska är ju att den inavlade islamisten tror att doktorn sa att d-vitaminbristen berodde på klädseln för att doktorn var "rasist", när det i själva verket är utan tvekan pga klädseln. Den inavlade islamisten fattar inte att d-vitamin är ett hormon som produceras i kontakt med solbestrålning och därför är det mycket lätt att få brist när man klär sig som en inavlad islamist.
Citera
2016-05-21, 04:20
  #5
Medlem
Hon borde ta med sig Mona och åka till valfritt skitland. Äckliga jävla patrask. Sorgligast var när hon pratade om att bli läkare, det är så uppenbart att hennes föräldrar vill att hon ska bli läkare osv. Tyvärr är hon för korkad och misslyckad för det. Hon har väl inga planer på att arbeta ändå som den odugliga parasit hon och hennes föräldrar är.
Citera
2016-05-21, 05:42
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell

2. Förtrycks verkligen muslimer i Sverige så som hon säger?
3. Kommer Sverige framöver att betraktas som ett islamofobiskt land?

Både ja och nej, det beror på hur muslimerna i framtiden uppför sig.
Citera
2016-05-21, 05:54
  #7
Medlem
soligts avatar
Så en svensk tjej skulle inte bli förtryckt om hon flyttade till ett muslimskt land utan att anpassa sig till det nya landet hon bor i?
Citera
2016-05-21, 06:21
  #8
Medlem
Skulle vara hälsosamt för oss om muslimer förtrycks.
Enda skälet till att dom är här är dumhetens diktatur, ondskans diktatur.

Var tvungen att passera 6-7 stycken, vilket genererade huvudvärk.

För att inte förstöra familjens utekväll rusar jag senare in på ett apotek för att köpa Alvedon.
Bakom disken står en muslimsk kvinna, stolt i sin sjal, en sån som aldrig blivit människa.
Jag säger ingenting, men jag är heller inte, som hon förväntar sig, trevlig.

Eftersom jag inte är uttryckligen trevlig upplevde hon sig säkert förtryckt.
Outtalat förväntar hon sig sympati.
Hon förtjänar ingen.
Hon är en orm vi närt vid vår barm.
Citera
2016-05-21, 06:36
  #9
Medlem
sfrges avatar
Som sagt så kanske det här är bra.
Sprids bilden av att Sverige är islamofobiskt så kanske det inte kommer hit nått mer folk.
Att sen tösen yrar i nattmössan är ju en annan sak.
Citera
2016-05-21, 06:51
  #10
Medlem
vigillarfittas avatar
Hon är åtminstone ärlig med sitt hat mot Väst och våra värderingar. Till skillnad från sådana som Bilan Osman (krönikör i Expressen) som lindar in sin islamism i "feminism" osv.
Citera
2016-05-21, 07:08
  #11
Medlem
tegelpanna123s avatar
Varför kom hon hit? Om allt är så dåligt här..

Det sämsta med Sverige idag är, enligt mig, såna som hon! Allt blir sämre med muslimer!
Citera
2016-05-21, 07:16
  #12
Medlem
vigillarfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tegelpanna123
Varför kom hon hit? Om allt är så dåligt här..

Det sämsta med Sverige idag är, enligt mig, såna som hon! Allt blir sämre med muslimer!

Allt är inte dåligt.
Pengar är miiket bra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback