Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-08, 02:47
  #253
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbackVPN
Testa med SMTPS (Port 465) mot Com Hem's mailserver.

/fbvpn
Med port 465 får jag felkod 0x8004210B

med port 25 får jag felkod 0x800CCC67
servern svarade: 421 cannot connect to smtp server
Citera
2017-01-09, 21:48
  #254
VPN Support
FlashbackVPNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Vad hände med er kommunikationskanal mot era kunder när en driftstörning sker? Ser ingen förbättring på er hemsida?

Vi har inte haft några kända driftstörningar och har därför inte kommunicerat något där.
Har du upplevt några störningar, när i så fall?

/fbvpn
Citera
2017-01-11, 14:12
  #255
Medlem
k1ll3rb0bs avatar
Jag använder för tillfället grannens wi-fi (vilket han tillåter) och undrar ifall han fortfarande skulle se vilka sidor jag besöker osv. om jag skulle använda den här tjänsten? Det är lite pinsamt att porrsurfa i dagsläget om man säger så. Jag är brutalt onkunnig när det kommer till sånt här.
Citera
2017-01-11, 15:40
  #256
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k1ll3rb0b
Jag använder för tillfället grannens wi-fi (vilket han tillåter) och undrar ifall han fortfarande skulle se vilka sidor jag besöker osv. om jag skulle använda den här tjänsten? Det är lite pinsamt att porrsurfa i dagsläget om man säger så. Jag är brutalt onkunnig när det kommer till sånt här.
Nej, då krypteringen sker lokalt på din dator.
Citera
2017-01-11, 17:50
  #257
Medlem
k1ll3rb0bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Nej, då krypteringen sker lokalt på din dator.
Okej. Tack för snabbt svar.
Citera
2017-01-20, 07:22
  #258
Medlem
Ja, ja, då har jag betalt 129 spänn för tre månader. Förmodligen bortkastade pengar då jag inte hittar någon ingång till Flashbacks VPN.
Har fått kvittot till mitt bekräftade e-mail.
Men sedan har jag några gånger letat och tryckt på allting som skulle kunna ta mig vidare.
Visst, jag är en data-o-dugling men jag brukar kunna ta mig vidare.

Nu skippar jag det hela då min Kina-resa blev avbokad.

För fyra år sedan hjälpte min son mig att använda Dold.se. Fungerade den gången perfekt i Kina. Kom förbi censuren på särskilt min turist-guide t.ex. Himmelska Fridens torg och även ang. en fängslad kinesisk nobelpristagare.

Goodbye Flashback VPN

Duvalst
Citera
2017-01-20, 07:32
  #259
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 201DUVALST
Ja, ja, då har jag betalt 129 spänn för tre månader. Förmodligen bortkastade pengar då jag inte hittar någon ingång till Flashbacks VPN.
Har fått kvittot till mitt bekräftade e-mail.
Men sedan har jag några gånger letat och tryckt på allting som skulle kunna ta mig vidare.
Visst, jag är en data-o-dugling men jag brukar kunna ta mig vidare.

Nu skippar jag det hela då min Kina-resa blev avbokad.

För fyra år sedan hjälpte min son mig att använda Dold.se. Fungerade den gången perfekt i Kina. Kom förbi censuren på särskilt min turist-guide t.ex. Himmelska Fridens torg och även ang. en fängslad kinesisk nobelpristagare.

Goodbye Flashback VPN

Duvalst
Har du installerat programmet openvpn?
Citera
2017-01-20, 20:59
  #260
VPN Support
FlashbackVPNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 201DUVALST
Ja, ja, då har jag betalt 129 spänn för tre månader. Förmodligen bortkastade pengar då jag inte hittar någon ingång till Flashbacks VPN.
Har fått kvittot till mitt bekräftade e-mail.
Men sedan har jag några gånger letat och tryckt på allting som skulle kunna ta mig vidare.
Visst, jag är en data-o-dugling men jag brukar kunna ta mig vidare.

Nu skippar jag det hela då min Kina-resa blev avbokad.

För fyra år sedan hjälpte min son mig att använda Dold.se. Fungerade den gången perfekt i Kina. Kom förbi censuren på särskilt min turist-guide t.ex. Himmelska Fridens torg och även ang. en fängslad kinesisk nobelpristagare.

Goodbye Flashback VPN

Duvalst

Har du testat följa våra guider?

T.ex. för Windows här:
https://www.flashback.net/guides/windows

Annars är du välkommen att kontakta vår support genom formuläret här om du behöver mer hjälp med att komma igång:
https://www.flashback.net/contact

/fbvpn
Citera
2017-01-21, 06:52
  #261
Medlem
Tack,

Skall göra det när jag sitter i Hong Kong. Är på gång nu.
Citera
2017-01-22, 17:28
  #262
Medlem
Hej,

Läst igenom information på flashback.net men kan inte hitta något om hur många enheter jag kan använda? Har tre burkar hemma, kan alla använda samma konto?
Citera
2017-01-22, 18:02
  #263
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandhewra
Hej,

Läst igenom information på flashback.net men kan inte hitta något om hur många enheter jag kan använda? Har tre burkar hemma, kan alla använda samma konto?

Läs längst ner på detta inlägget -> (FB) Flashback VPN
Citera
2017-01-22, 18:44
  #264
Medlem
yiys avatar
Går det att med Flashback VPN göra så allt via Firefox tillexempel går via denna VPN, men inte allt annat?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback