Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-18, 01:43
  #1
Medlem
Hallå,

Jo det ligger till som så att jag provade programmet i titeln men det var inte mycket att ha så vill nu avinstallera det men windows låter mig inte!
Det händer ingenting när jag går in i kontroll panelen och avinstallera program och tar "Avinstallera/Ändra". Absolut ingenting. Inget fönster som poppar upp eller något.

Har försökt samma sak via CCleaner men precis samma visa där.
Har även försökt att starta datorn som "felsäkert läge" men samma där..

Någon som har något tips?

Använder Windows 7 32bit.

Tack på förhand!
Citera
2016-05-18, 01:51
  #2
Medlem
Polyklorfenols avatar
Wise Uninstaller.

http://www.wisecleaner.com/wise-prog...installer.html
Citera
2016-05-18, 05:39
  #3
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
En tillfällig lösning är med Revo Uninstaller Pro. Det är en 30 dagars provversion och avinstallerar bort allt från det program eller spel som man vill avlägnas från datorn.

Det går även att avinstallerar bort Revo Uninstaller via CCleaner som jag förmodar redan har i datorn.
Har du ingen programikon under Revo som pekar på TuneUp så kan du göra en ominstallation på TuneUp.

Antingen med samma version eller en nyare version. Därefter så bör TuneUp dyka upp under Revo och där utför du en fullständig avinstallation. Du finner även guide/FAQ på Revos webbsida.
Citera
2016-05-18, 09:27
  #4
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Hallå,

Jo det ligger till som så att jag provade programmet i titeln men det var inte mycket att ha så vill nu avinstallera det men windows låter mig inte!
Det händer ingenting när jag går in i kontroll panelen och avinstallera program och tar "Avinstallera/Ändra". Absolut ingenting. Inget fönster som poppar upp eller något.

Har försökt samma sak via CCleaner men precis samma visa där.
Har även försökt att starta datorn som "felsäkert läge" men samma där..

Någon som har något tips?

Använder Windows 7 32bit.

Tack på förhand!

Om det är som jag fattar det att avinstallera överhuvudtaget inte funkar som det ska så är det felkoll av datorn som gäller. Börja med att köra en sfc /scannow.
Citera
2016-05-18, 13:35
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Hallå,

Jo det ligger till som så att jag provade programmet i titeln men det var inte mycket att ha så vill nu avinstallera det men windows låter mig inte!
Det händer ingenting när jag går in i kontroll panelen och avinstallera program och tar "Avinstallera/Ändra". Absolut ingenting. Inget fönster som poppar upp eller något.

Har försökt samma sak via CCleaner men precis samma visa där.
Har även försökt att starta datorn som "felsäkert läge" men samma där..

Någon som har något tips?

Använder Windows 7 32bit.

Tack på förhand!

Skit i att avinstallera det då?
Stäng bara av skiten så den inte startar.
windowsknapp > skriv msconfig > slå på enterknappen. Stäng sedan av programmet så det inte autostartar.
Citera
2016-05-18, 16:05
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macatho
Skit i att avinstallera det då?
Stäng bara av skiten så den inte startar.
windowsknapp > skriv msconfig > slå på enterknappen. Stäng sedan av programmet så det inte autostartar.

Nej så kan man ju inte sitta och styra runt och bara skita i programmen som man inte vill ha som sölar ner datorn/tar upp utrymme.

Tack för alla svar ska gå igenom dom nu och se om jag kan få rätsida på detta skitprogram.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback