2016-05-17, 13:25
Medlem
DrunkNuns avatar
Hej,

Jag har nu bokat en resa till Berlin. Vi blir 3 pers som drar inom kort.

Jag vill ha tips på 2 olika grejer.

1. Strippklubbar där det även finns möjlighet till privata rum
för att göra lite annat trevligt. Man skall helst kunna sitta och ta en öl pch kolla
in danserna för att sedan slå sällskap med en dam och ta med henne till ett privat rum.

2. Ställen där man kan få nån go massage, typ soapy massage eller liknande.
Inte bara HE utan även hela paketet.
(Inte Thai-massage, det finns det ju gott om i Sverige)

P.S. Jag vet att FKK är riktigt bra, dock är en av dom som är med inte helt bekväm med denna
Typ av ställe. Därav söker jag tips på fler alternativ

Har någon fler tips än ovan är det mer än välkommet

Tack så mycket på förhand!
Citera
2016-05-17, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkNun
Hej,

Jag har nu bokat en resa till Berlin. Vi blir 3 pers som drar inom kort.

Jag vill ha tips på 2 olika grejer.

för att göra lite annat trevligt. Man skall helst kunna sitta och ta en öl pch kolla
in danserna för att sedan slå sällskap med en dam och ta med henne till ett privat rum.

P.S. Jag vet att FKK är riktigt bra, dock är en av dom som är med inte helt bekväm med denna
Typ av ställe. Därav söker jag tips på fler alternativ

Har någon fler tips än ovan är det mer än välkommet

Tack så mycket på förhand!

Vill du knulla så är det nog bättre att gå till en bordell än strippklubb. Om du inte känner dig bekväm med FKK så finns det ju trots allt vanliga hederliga bordeller i Berlin.
Citera
2016-05-17, 16:39
Medlem
Artemis innebär ju ändå morgonrock och dom hade då jag var där "stripshower" en gång i timmen eller så. Så det kan iaf vara väl värt ett besök om ni övertalar eran vän.

Vad gäller massagefrågan så kan jag säga att jag läst och surfat en hel del - om något utöver HE erbjuds låter jag vara osagt, men det verkar rätt så tveksamt. Har iaf bokat en tid tills imorgon och torde väl komma en rapport om den saken nästa vecka eller så.

Verkar hur som helst som att berlin generellt är ganska uppdelat.

FKK Artemis, Bordeller, Flatrateklubbar, Massageinstitut, Sexbiografer och rena stripklubbar. Ni får nog göra en liten runda helt enkelt för att tillgodose allas önskemål?
Citera
2016-05-17, 17:44
Medlem
Citat:
Detta undrar jag också.
Även andra städer i östblocket är intressant.
Citera
2016-05-17, 22:50
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:
Jag har varit på de flesta av Berlins strippklubbar och alla ungefär samma upplägg. Scendanser, lapdance och en del tjejer gör mer.

Den bästa klubben om man vill ha en kul kväll med grabbarna är nog just nu Golden Dolls. Den klubben har flest tjejer och mest besökare dock så är det svårt att veta vilka tjejer som gör mer utan att fråga dem direkt.

Undvik Chez Michelle nära Ku'damm den är den enda klubben i Berlin som jag har varit på som är annourlunda, här är det enbart dyr champagne som räknas.

Priserna varierar mellan 10-20€ i inträde, en öl kostar 5-8€, en lapdance 40-60€ och en timme i privatrum c:a 150-200€ beroende på klubb och typ av rum.

Citat:
!
Det finns flera ställen som erbjuder Nurumassage, min favorit just nu är Ngel.
Precis som med strippklubbarna så varierar det mellan tjejerna vilka som erbjuder mer och det tar man med tjejerna direkt.
Citera
2016-05-18, 09:18
Medlem
DrunkNuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_gbg
Jag har varit på de flesta av Berlins strippklubbar och alla ungefär samma upplägg. Scendanser, lapdance och en del tjejer gör mer.

Den bästa klubben om man vill ha en kul kväll med grabbarna är nog just nu Golden Dolls. Den klubben har flest tjejer och mest besökare dock så är det svårt att veta vilka tjejer som gör mer utan att fråga dem direkt.

Undvik Chez Michelle nära Ku'damm den är den enda klubben i Berlin som jag har varit på som är annourlunda, här är det enbart dyr champagne som räknas.

Priserna varierar mellan 10-20€ i inträde, en öl kostar 5-8€, en lapdance 40-60€ och en timme i privatrum c:a 150-200€ beroende på klubb och typ av rum.

Det finns flera ställen som erbjuder Nurumassage, min favorit just nu är Ngel.
Precis som med strippklubbarna så varierar det mellan tjejerna vilka som erbjuder mer och det tar man med tjejerna direkt.

Tack för sjukt bra tips!

När det kommer till stripklubben och ex. ett rum för en timma. Är den mer vanligt än ovanligt att de erbjuder sex?
Kollar man det med tjejen innan man går in i ett privat rum eller kan man prata med henne om det först i rummet?

Gällande nurumassage, egentligen samma fråga där. Är det vanligt eller ovanligt att de erbjuder sex med tjejen? Står ju på hemsidan att det inte är några sexuella tjänster men det vet man ju hur det brukar vara. (Står ju även på thaimassagesidor i Sverige)
Citera
2016-05-18, 22:49
Medlem
På en sidogata till Kurfürstendam ligger Ciro-Bar på Rankestrasse 32. Inte så värst stor klubb, men regelbundna stripshower och privatrum.
Vet inte om alla tjejer går med till privatrum, men när de kommer o presenterar sig vid ert bord så fråga. Själv gillar jag bäst att umgås med en eller ett par tjejer vid bordet, då bjuder man på skumpa som då jag var där sist kostade 130€ / flaska.
Minns också att jag tyckte att privatrummen var lite tråkiga, inga speglar etc.
Citera
2016-05-19, 00:29
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:
När det kommer till stripklubben och ex. ett rum för en timma. Är den mer vanligt än ovanligt att de erbjuder sex?
Kollar man det med tjejen innan man går in i ett privat rum eller kan man prata med henne om det först i rummet?

Man frågar tjejen när man känner att tillfället är rätt, kan vara efter en lapdance eller om hon sitter ner vid ens bord etc.

Hur stor andel som erbjuder sex jag skulle tro att det varierar mellan klubbarna ganska mycket. men en gissning på 25 - 30% i snitt. På en del klubbar är det nog betydligt högre men på andra klubbar lite lägre.

Citat:
Gällande nurumassage, egentligen samma fråga där. Är det vanligt eller ovanligt att de erbjuder sex med tjejen? Står ju på hemsidan att det inte är några sexuella tjänster men det vet man ju hur det brukar vara. (Står ju även på thaimassagesidor i Sverige)

Ugnefär samma sak där men det varierar nog lite mer, här brukar man fråga när det är dags för "avslutningen" men det händer även att tjejen frågar hand, mun eller "mer".
Dock så bör man inte räkna med att det erbjuds utan det är sex viktigt så gå direkt till en bordell istället för ett massageställe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in