Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-16, 11:28
  #181
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porrtokig
Ja det är inte utan att man lägger av ett gapflabb när man ser Webbs desperata överlevnadsinstinkter slå ut till fullo. Han lever i en livslögn och nu verkar han på nått sätt ha nått botten och greppar efter halmstrån. Vet inte vad man kan tjäna på sånt trams till rap musik men det kan inte vara mycket. Det som förvånar mig är hur lång tid det tog för Milan att i se igenom Webb och vilket Fjant han är till att sluta umgås med honom. Och som du skriver så har Webb ridit på Milans kontakter och försökt infiltrera till max där , Webb har inga kulor överhuvudtaget utan är bara en helyllemupp. Håller tyvärr inte med dig vad du skriver ang Roffe , han var ung och anabolastinn när det begav sig med rån o.s.v senare i livet levde han på sina tidigare meriter. Fitzpatrick styrde honom fullt ut under råntiden , småkillar som dom var lydde dom bara. Roffe har mig veterligen aldrig kunnat plocka för sig överhuvudtaget och har dåligt rykte , han är mer känd som en fitta som vänder kappan efter vinden och har idag inga vänner kvar överhuvudtaget utan jönsar runt på Ekerö på div gym. Han är kortväxt och har en normal kroppsbyggnad när han pissat ut sina steroider finns det inte mycket kvar att bli imponerad av.


Det märks att du vet vad du pratar om (skriver) så jag lyssnar på dig vad det gäller Roffe och nu förstår jag varför han är ensam och att man aldrig ser honom längre.
Citera
2015-02-16, 11:32
  #182
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peggy381
Hahahaha jag tror jag DÖR! Daniel sätter nya lågvattenmärken gång på gång! PINSAM VIDEO!!!!! Kartellen vad är det för MUPPAR ? Och nu hänger Daniel med T*ny Bredell han är likadan som Daniel , lika mycket wannabee Helt otroligt hur finner dessa blockmongos varandra ???

Tony var ju ganska vettig som ung men tappade tråden med åren. Han och Danne är båda handlingsförlamade och bara kunnat förlita sig på andra för att kunna göra en krona eller två. Jävla Muppet Show!
Citera
2015-03-05, 13:53
  #183
Medlem
Daniel Webb hade tydligen rättegång i Stockholms Tingsrätt idag 5/3-15, åtalet gällde en grov misshandel som skulle skett den 23/3 förra året, gangsta style!!!!
Citera
2015-03-05, 15:54
  #184
Medlem
JBernards avatar
Sökte han till melodifestivalen i år?
Citera
2015-03-21, 07:28
  #185
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av originalamar
Daniel Webb hade tydligen rättegång i Stockholms Tingsrätt idag 5/3-15, åtalet gällde en grov misshandel som skulle skett den 23/3 förra året, gangsta style!!!!

Haha ja det var jävla mycket gangsta style! Webb kastade ett glas i ansiktet på en kille på avstånd på krogen! Sen vittnade 3 av hans vänner i rätten så han blev tyvärr frikänd! Jävligt macho gjort! Not! Komedin fortsätter för övrigt : https://www.youtube.com/watch?v=XM5cwu_-jnE Pinsamt beteende låtsas knyta skon för att visa upp en klocka , artikulerar CONTINENTAL , lånad bil enda gången han suttit i en sån. Webb verkar intellektuellt vara på en 12 årings nivå
__________________
Senast redigerad av Porrtokig 2015-03-21 kl. 07:43.
Citera
2015-04-19, 08:22
  #186
Medlem
Kolla in den här snyfthistorian : Från Webbens Facebook :
Sömnlösnatts grubbleri.
Ofta gnäll på nätet. Nej, vi ska inte hjälpa tiggare. De är organiserade och det sitter en gubbe runt hörnet i en splitterny BMW, han har en galet tjock guldkedja och tar alla våra surt förvärvad slantar som vi ger tiggarna. Vilket skitsnack.
Sitter här och håller min son i handen som skriker av smärta efter att två ben kapats rakt av när en cyklist körde på honom. Vet inte om cyklisten är en sån som tycker att man inte ska hjälpa någon men jag tror han är en sån där cyklist som tror att det inte finns regler för just cyklister. Att varje resa till och från jobbet är ett tour de france, trampa på, järnet, tut, tut, flytta på er för fan, här kommer jag och stannar inte för något eller någon, inte ens en liten sexårig pojke som försöker korsa en cykelväg som av mindre begåvade placerat den mellan en övergång man måste passera.
Jag vet inte om han bryr sig om tiggare eller inte men alla människor som står och tittar på och inte gör något när min son skriker av ångest och smärta, de som samlas och stirrar, några filmar men inte en, inte en enda människa rör ett finger för att hjälpa till. Antar att det måste vara såna som hellre spottar på en tiggare än att ge två kronor som skramlar i fickan. Så måste det vara. Eller?
Jag vänder mig bort tittar in i väggen och tårar rinner på mina kinder. Av rädsla för min son och av ångest för det samhälle vi tillsammans har skapat. Ett samhälle där få bryr sig om medmänniskor, varifrån de än kommer.

Och en bild med den lille sonen som ligger ledsen i en sjukbädd , frågan man då ställer sig , alla människor du kört ditt eget tour de france på Daniel ? Alla dom människor du pressat och försökt pressa på pengar och skymfa på allehanda sätt genom att fjanta runt och hota med hjälp av andras namn och pondus ? Alla dom du trampat på , Blåst på pengar, ja dom finns , nu när du plötsligt blivit så frikyrklig , tänker du på dom ??? Ingen säger rätt åt din son på något vis , det är synd om honom , cyklisten skulle varit mer omtänksam och försiktig , absolut. Dina rader ter sig abnormt löjliga , tårar rinner på dina kinder skriver du , det kanske är rättvisa dom tårar som rinner på dina kinder är endast en vindpust av alla tårar du själv förorsakat människor. Det är inte bara löjligt alla dina "offentliga" reklamförsök att tvätta byken på din egen person utan det är direkt äckligt. Din son är det givetvis synd om men dina moraliska efterböner är bara pinsamt löjliga. Hade det varit du och att cyklisten kört över och ihjäl dig hade ovanstående rader inte existerat möjligen hade många tillbringat det en Skål! Dina så kallade "vänner" på FB som faller in i ledet och köper ditt självömkande skitprat är inte samma genre som du blåst och bedragit i alla år , inte än. Du är och förblir ett substitut för att spy Daniel men man måste ge dig lite kred för ditt eviga evangelium där du spelar på känslor för att försöka hitta självförlåtelse. Du är Skit Daniel din son däremot tycker vi synd om hoppas han kryar på sig, Amen.

https://www.facebook.com/danielswebb...92?pnref=story
__________________
Senast redigerad av RedTube 2015-04-19 kl. 08:47.
Citera
2015-04-19, 11:23
  #187
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedTube
Kolla in den här snyfthistorian : Från Webbens Facebook :

Ja, det där med självinsikt är inte hans starka sida.
Citera
2015-04-19, 22:18
  #188
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Ja, det där med självinsikt är inte hans starka sida.

Breaking News , jag har fått höra från flera källor att vår wannabee Daniel är tvestjärt , bisexuell och gillar se sin polska slampa bli påsatt av andra Trovärdiga källor med , han har tydligen i tidigare förhållanden med varit lagd åt böckling hållet Är rätt känt i sthlm att Webben gärna föreslår 3 och 4 kanter med sina slampor. Känns ju inte helt avlägset när man ser vilken förkärlek han visar dessa småblattar i Youtube klippen. Hela grejen sätter ju prägel på Milan/Webb relationen med
__________________
Senast redigerad av Porrtokig 2015-04-19 kl. 22:22.
Citera
2015-04-21, 09:40
  #189
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedTube
Kolla in den här snyfthistorian : Från Webbens Facebook :
Sömnlösnatts grubbleri.
Ofta gnäll på nätet. Nej, vi ska inte hjälpa tiggare. De är organiserade och det sitter en gubbe runt hörnet i en splitterny BMW, han har en galet tjock guldkedja och tar alla våra surt förvärvad slantar som vi ger tiggarna. Vilket skitsnack.
Sitter här och håller min son i handen som skriker av smärta efter att två ben kapats rakt av när en cyklist körde på honom. Vet inte om cyklisten är en sån som tycker att man inte ska hjälpa någon men jag tror han är en sån där cyklist som tror att det inte finns regler för just cyklister. Att varje resa till och från jobbet är ett tour de france, trampa på, järnet, tut, tut, flytta på er för fan, här kommer jag och stannar inte för något eller någon, inte ens en liten sexårig pojke som försöker korsa en cykelväg som av mindre begåvade placerat den mellan en övergång man måste passera.
Jag vet inte om han bryr sig om tiggare eller inte men alla människor som står och tittar på och inte gör något när min son skriker av ångest och smärta, de som samlas och stirrar, några filmar men inte en, inte en enda människa rör ett finger för att hjälpa till. Antar att det måste vara såna som hellre spottar på en tiggare än att ge två kronor som skramlar i fickan. Så måste det vara. Eller?
Jag vänder mig bort tittar in i väggen och tårar rinner på mina kinder. Av rädsla för min son och av ångest för det samhälle vi tillsammans har skapat. Ett samhälle där få bryr sig om medmänniskor, varifrån de än kommer.

Och en bild med den lille sonen som ligger ledsen i en sjukbädd , frågan man då ställer sig , alla människor du kört ditt eget tour de france på Daniel ? Alla dom människor du pressat och försökt pressa på pengar och skymfa på allehanda sätt genom att fjanta runt och hota med hjälp av andras namn och pondus ? Alla dom du trampat på , Blåst på pengar, ja dom finns , nu när du plötsligt blivit så frikyrklig , tänker du på dom ??? Ingen säger rätt åt din son på något vis , det är synd om honom , cyklisten skulle varit mer omtänksam och försiktig , absolut. Dina rader ter sig abnormt löjliga , tårar rinner på dina kinder skriver du , det kanske är rättvisa dom tårar som rinner på dina kinder är endast en vindpust av alla tårar du själv förorsakat människor. Det är inte bara löjligt alla dina "offentliga" reklamförsök att tvätta byken på din egen person utan det är direkt äckligt. Din son är det givetvis synd om men dina moraliska efterböner är bara pinsamt löjliga. Hade det varit du och att cyklisten kört över och ihjäl dig hade ovanstående rader inte existerat möjligen hade många tillbringat det en Skål! Dina så kallade "vänner" på FB som faller in i ledet och köper ditt självömkande skitprat är inte samma genre som du blåst och bedragit i alla år , inte än. Du är och förblir ett substitut för att spy Daniel men man måste ge dig lite kred för ditt eviga evangelium där du spelar på känslor för att försöka hitta självförlåtelse. Du är Skit Daniel din son däremot tycker vi synd om hoppas han kryar på sig, Amen.

https://www.facebook.com/danielswebb...92?pnref=story
Självklart är det synd grabben både på grund av att han blev påkörd, men framförallt för att han Daniel Webb som farsa, stackarn. Men varför följer du Webb på fejsbook över huvud taget egentligen?

Han borde börja kalla sig Daniel Hemingway Webb om han fortsätter lägga upp lika känsligt skrivna alster på sociala medier.
Citera
2015-05-20, 04:40
  #190
Avstängd
Arboga-Connys avatar
Daniel webb är jävligt schysst mot mig. En gång bjöd han på påtår och fikabulle till kaffet.
Dock pratar han jävligt mycket om sina kriminella bravader med sina gäster.
Jag som främling vill nog inte höra om "stötar" och "målvakter" .jag vill bara fika
Citera
2015-05-20, 16:02
  #191
Medlem
cazt0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porrtokig
Breaking News , jag har fått höra från flera källor att vår wannabee Daniel är tvestjärt , bisexuell och gillar se sin polska slampa bli påsatt av andra Trovärdiga källor med , han har tydligen i tidigare förhållanden med varit lagd åt böckling hållet Är rätt känt i sthlm att Webben gärna föreslår 3 och 4 kanter med sina slampor. Känns ju inte helt avlägset när man ser vilken förkärlek han visar dessa småblattar i Youtube klippen. Hela grejen sätter ju prägel på Milan/Webb relationen med

Så är han bisexuell eller gillar han att se sin fru bli knullad av andra? Det är ju trots allt två vitt skilda fenomen.
Citera
2015-05-21, 17:01
  #192
Medlem
Har ännu inte läst hans bok livvakten och vet inte så mycket om han tidigare.

Skall man läsa hans bok först eller någon annan bok förre till exempel boken om den svenska gudfadern?

Innehållet i boken är det sanning eller mycket påhittat?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback