Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-17, 10:37
  #1
Medlem
Tjenare alla hoppas ni har en bra dag!

Jag samlar på knivar sen 2014 och har skaffat mig en samling runtom ungefär 20knivar , men på senare tid har jag börjat samla moraknivar. Hade velat försöka få ihop ett komplett morakniv set med alla doms knivar sen dom började tillverka.

Men lyckas inte hitta någon "produkt historik lista" eller liknade så min fråga är, sitter någon av er på en komplett lista av alla doms knivar dom har gjort?

Mvh
Citera
2016-05-18, 12:39
  #2
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monenerund
Tjenare alla hoppas ni har en bra dag!

Jag samlar på knivar sen 2014 och har skaffat mig en samling runtom ungefär 20knivar , men på senare tid har jag börjat samla moraknivar. Hade velat försöka få ihop ett komplett morakniv set med alla doms knivar sen dom började tillverka.

Men lyckas inte hitta någon "produkt historik lista" eller liknade så min fråga är, sitter någon av er på en komplett lista av alla doms knivar dom har gjort?

Mvh

Finns väl flera tillverkare av "moraknivar" om jag inte har fel? Du får väl vänta tills DePaul kommer och svarar. Han om någon borde veta.
Citera
2016-05-18, 15:16
  #3
Moderator
nobodys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monenerund
Tjenare alla hoppas ni har en bra dag!

Jag samlar på knivar sen 2014 och har skaffat mig en samling runtom ungefär 20knivar , men på senare tid har jag börjat samla moraknivar. Hade velat försöka få ihop ett komplett morakniv set med alla doms knivar sen dom började tillverka.

Men lyckas inte hitta någon "produkt historik lista" eller liknade så min fråga är, sitter någon av er på en komplett lista av alla doms knivar dom har gjort?

Mvh
Enklast är väl att kontakta dom.
http://www.moraofsweden.se/kontakt
Citera
2016-07-10, 04:06
  #4
Medlem
Glömde helt bort tråden hehe, javisst blir att dra ett mail åt dom! Fick faktiskt tag på några av dom äldre Modellerna i veckan !
Citera
2016-07-10, 04:17
  #5
Medlem
kraftfoders avatar
Visste faktiskt inte att varumärket Frosts inte längre tillverkar moraknivar. Frosts var ju moraknivar för mig. Har flera i garaget.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback