Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2016-05-21, 20:40
  #61
Medlem
Frixys avatar
När man ser på någon form av föreställning, oavsett vilken slags, så håller man käft. Står man inte ut med skiten så får man lämna salongen. Kritiken ger man genom att inte applådera i så fall, och ge dålig kritik och snacka skit efteråt.

Man har ingen som helat rätt att förstöra för andra i publiken som kanske vill se föreställningen utan störande moment. Även om den handlar om incest eller bajs eller annat.
Citera
2016-05-21, 21:48
  #62
Medlem
AmaiLius avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WIGWAMBAM
Håller med, hur svårt kan det vara.
Själv känner jag just ingenting för bögar, har noterat att dom finns. Andra har mer än noterat vilket i sig är lite underligt. Finns knappast något annat som tar upp så mycket tid hos böghataren som just bögar, ni kan liksom aldrig sluta fundera på det hela. Hur dom gör och så? Undrar hur det känns? Ett fenomen. Tror det är som när man va liten och skrek "han som sa de, han va de".

Vänligen.
Japp böghatare har ju oftast problem med din egen sexualitet, inte helt ovanligt att böghatare kommer ut som bög eller transa efter att de skaffat fru villa och barn
Citera
2016-05-22, 09:18
  #63
Medlem
nobbenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WIGWAMBAM
Håller med, hur svårt kan det vara.
Själv känner jag just ingenting för bögar, har noterat att dom finns. Andra har mer än noterat vilket i sig är lite underligt. Finns knappast något annat som tar upp så mycket tid hos böghataren som just bögar, ni kan liksom aldrig sluta fundera på det hela. Hur dom gör och så? Undrar hur det känns? Ett fenomen. Tror det är som när man va liten och skrek "han som sa de, han va de".

Vänligen.
Jag hatar inte personerna men jag känner ledsnad över att det finns så många i vårt land som stämplar människor som "hatare" när dom kritiserar företeelser som vissa ägnar sig åt som folk mår dåligt utav. Det är personangrepp av värsta sort och alls inte att diskutera i sak.

Tänk att dom som hävdar att dom inte känner det mista i saker som denna ofta ändå ska vara med å bry sig....ja å så kasta lite så där lagom smuts också...för säkerhets skull
Citera
2016-05-22, 10:49
  #64
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmaiLiu
Japp böghatare har ju oftast problem med din egen sexualitet, inte helt ovanligt att böghatare kommer ut som bög eller transa efter att de skaffat fru villa och barn
Du är pedofil, och ska hålla käften ditt sjuka äckel, ok?

Man kan inte trycka i en människa andra åsikter, uppenbarligen så var de tilltvingade att se på eländet. Och då har de även sin fulla rätt att klaga på föreställningen med, även under dess pågående.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback