Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-05-23, 14:09
  #25
Medlem
Dom flesta internetleverantörer brukar erbjuda Internet och TV mot att man betalar 1 år i förskott, efter det får man betala månadsvis som alla andra, telefoni är det värre med men vem använder fast telefoni i dagsläget?
Citera
2016-08-21, 21:14
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zikac
Du har mycket kvar att lära, min vän

Citat:
Ursprungligen postat av Krypto
Precis som Bongoman säger så är det du som har mycket kvar att lära.
En (1 st) sån som han specifikt frågade om från Kjell & CO ger inte en användbar WiFi-signal som sträcker sig i en 5 km radie runt huset, bland annat för att antenntypen i just den specifika produkten inte strålar runt.
Sen krävs det precis det som Bongoman skriver när avstånden börjar bli lite längre.
TS undrar "kunna vara utomhus inom 5km radie och använda wi-fi", det uppnår du inte med två riktantenner.
Citera
2016-08-28, 03:13
  #27
Medlem
Fordies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zikac
TS undrar "kunna vara utomhus inom 5km radie och använda wi-fi", det uppnår du inte med två riktantenner.

Den visste tom jag. Hade blivit för dyrt för en normal privatperson att uppnå det tror jag, ibland är man överambitiös.

Kör med alltele nu iaf, funkar awesome. Enda är att efter jag betalade in första räkningen på 494kr för 2 mån så kom denna månad en avgift på obetald faktura 260kr+50kr påminnelse, så lär höra med dom på måndag vad det handlar om.


/Ford
Citera
2017-12-27, 21:08
  #28
Medlem
nått tips på nån som erbjuder fiber idag trots skulder osv ? MVH
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback