Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-14, 21:16
  #1
Medlem
Hej!
Jag är helt amatör på wordpress men har köpt ett domännamn och har ett webbhotell. Har även installerat wordpress och lekt runt lite

Det jag tänkt göra är en affliatesida med en speciell nich och visa olika produkter från olika märken. Har tänkt ha en "oberoende" sida där jag presenterar produkter från olika märken helt enkelt. Så målet är att jag vill ha en snygg sida förstås som ser lockade ut men saken är att det viktigaste är att ha en Menu som heter "produkter". När man väl har musen över "menu" ska man kunna välja mellan de olika märkerna. När man klickat på en av märkerna så kommer deras produkter upp. När de sedan hittar en produkt de vill ha så kommer de till deras hemsida och jag får provision om de köper.


Jag söker ett tema som kan passa detta samt nån smidig plugin som underlättar detta. Har ni några tips? Den här designen gillar jag starkt https://sv.wordpress.org/themes/cyberchimps/. Då kan jag ha produkter som visas vilket ser inbjudande ut att klicka på. Men vet inte ens om det här temat fungerar men de menyer och så vidare som jag vill ha. Är som sagt helt amatör.

Kan någon hjälpa mig i wordpress djungeln? Trevlig kväll! mvh Dick
Citera
2016-05-15, 09:59
  #2
Moderator
MondoBizarros avatar
Övriga dator- och IT-diskussioner --> Webbutveckling och javascript
/Moderator
Citera
2016-05-17, 16:36
  #3
Medlem
TexasSwedes avatar
Jag kör ett Wordpress-theme från Cyberchimps (inte det du länkar till, utan en som heter iFeature Pro). Du kan alltid titta på deras themes på deras site, och de flesta finns som gratisversioner du kan testa först på din site.

Om du är helt nybörjare kanske du ska betala någon som vet vad hen sysslar med för att fixa till din site. Det kostar pengar att tjäna pengar. :-)
Citera
2016-05-24, 05:14
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.dick
Hej!