Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-13, 15:57
  #1
Medlem
Tjenare, Försöker blir smal här då jag blibit lite småfet eftersom jag slarvat med träningen osv sitter bara o spelar.

Ni som kommer hit för att säga tex ''ät i mindre portioner'', ''Ät lite i taget'' Eller, du är perfekt som du är! Ska ni nämna det kan ni dra

Vad har ni för metoder för att de ska gå smidigt dvs utan att träna stenhårt då jag redan tränar 3 gånger i veckan.
Funkar det tex att sluta äta helt för ett tag (Ni som säger att det inte är hälsosamt osv kan som sagt dra) asså har ju försökt men blir ju hungrig ändå och svårt och hålla sig.

Och kommentera inte nå jävla '' 9 månaders plan för att bli smal o bygga muskler osv''

Ni som har testat kommentera gärna vill helt enkelt bli smal eftersom jag är alldedes för kraftig nu IMO

MVH
Citera
2016-05-13, 16:04
  #2
Medlem
franges avatar
Alltså, varför ställer du ens frågor om du tycker att alla som svarar på sätt som inte du specifikt vill höra "kan dra"?

Och nej - det fungerar inte att "sluta äta helt för ett tag". Men varför det inte gör det vill du ju uppenbarligen inte höra, så det skiter jag i att förklara.
Citera
2016-05-13, 16:04
  #3
Medlem
Borde väl inte svara eftersom du uppenbarligen inte vill att nån gör det men ändå...

Hej! Fortsätt feta ned dig genom att sitta still och ät absolut inte mindre mat. Vänta bara på att nån på FB delar med sig av nån undergörande mirakelmetod som innebär att du kan fortsätta slöa och svulla som vanligt.
Citera
2016-05-13, 16:07
  #4
Medlem
TarzansFarsas avatar
Skippa alkohol och läsk totalt. Drick bara vatten. Ibland kan du lyxa till det med citron vatten. Det kommer du gå ner bra många kilo på.
Citera
2016-05-13, 16:10
  #5
Medlem
Oldberrys avatar
Kan inte vinkla verkligheten efter de svar du vill ha. äter du mindre kalorier än du gör av med går du ner i vikt. Punkt slut.

Att sedan fasta i perioder är något som fungerar för vissa, undersök metoden "periodisk fasta"
Citera
2016-05-14, 09:56
  #6
Moderator
manamanahs avatar
Hår- och kroppsvård --> Näring, kost och kosttillskott
/Moderator
Citera
2016-05-14, 18:28
  #7
Medlem
Ethinas avatar
Det bästa tipset jag kan ge dig efter dina regler är: superstackers.
Citera
2016-05-14, 18:44
  #8
Medlem
Jag gick ner 13kg på 13 veckor. Sista dagen idag *phu*...

Ätit varje dag, fast ibland annat givetvis. Men 5-6 dagar i veckan över hela perioden har varit:

2x - 500g Vanilj kesella 285kcal
800g wook stekta i 40g kallpressad rapsolja. 50g ost och Ceasardressing på detta.
2st proteinbars 200kcal styck

Blir ju helt okey med mat tycker jag. Men klart jag tycker det var jobbigt. Köpte riktigt goda bars och wookgrönsaker, sås osv. Tycker det hjälper enormt att lägga extra pengar på bra mat när man ändå äter så lite.
Citera
2016-05-14, 18:51
  #9
Medlem
EATCHILDRENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
2x - 500g Vanilj kesella 285kcal
800g wook stekta i 40g kallpressad rapsolja. 50g ost och Ceasardressing på detta.
2st proteinbars 200kcal styck

Blir ju helt okey med mat tycker jag. Men klart jag tycker det var jobbigt. Köpte riktigt goda bars och wookgrönsaker, sås osv. Tycker det hjälper enormt att lägga extra pengar på bra mat när man ändå äter så lite.
Vad för "bra mat" åt du egentligen?
Citera
2016-05-14, 19:04
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EATCHILDREN
Vad för "bra mat" åt du egentligen?

Syftade på lite dyrare märken.
Citera
2016-05-15, 11:37
  #11
Medlem
dannekerrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Jag gick ner 13kg på 13 veckor. Sista dagen idag *phu*...

Ätit varje dag, fast ibland annat givetvis. Men 5-6 dagar i veckan över hela perioden har varit:

2x - 500g Vanilj kesella 285kcal
800g wook stekta i 40g kallpressad rapsolja. 50g ost och Ceasardressing på detta.
2st proteinbars 200kcal styck

Blir ju helt okey med mat tycker jag. Men klart jag tycker det var jobbigt. Köpte riktigt goda bars och wookgrönsaker, sås osv. Tycker det hjälper enormt att lägga extra pengar på bra mat när man ändå äter så lite.

Vilken kesella är det du äter som har så lite kalorier? Den enda jag vet ligger på 150kcal/100g.
Eller är det kvarg av något annat märke?
Citera
2016-05-15, 19:10
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannekerror
Vilken kesella är det du äter som har så lite kalorier? Den enda jag vet ligger på 150kcal/100g.
Eller är det kvarg av något annat märke?

Lindahls smaksatta utan socker är de som jag kör. 55g protein på 500g. De naturella är ju 60g protein per 500g. Så det är nästan samma!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback