Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-05-28, 11:08
  #13
Medlem
Blodsritens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chimpy-Nuts
Allt är inte hopplöst, det går att fixa om man är lite händig. Nu vet jag inte om du har någon erfarenhet av träarbete, hör dig av till närmaste musikaffär dom brukar ha tips om reparatörer annars. Beroende på var du finns så kan jag också tipsa om hjälp.
Jag har snickrat ihop ett par möbler i mina dar men har ingen erfarenhet av att bygga instrument. Och ja, jag är Finne så det kanske hjälper inte så mycket
Citera
2016-05-28, 11:21
  #14
Medlem
Chimpy-Nutss avatar
Ok, då har jag inga tips mer än att regga dig på ovan nämnda Ljudbojen och posta bilder där, jag vet att det finns folk från Finland där som mer än gärna hjälper till.
Citera
2016-05-28, 23:03
  #15
Medlem
Blodsritens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chimpy-Nuts
Ok, då har jag inga tips mer än att regga dig på ovan nämnda Ljudbojen och posta bilder där, jag vet att det finns folk från Finland där som mer än gärna hjälper till.
Japp, så får jag nästan ta och göra. Såvida ingen expert dyker upp och vet precis hur gå till väga..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback