Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-11, 14:45
  #337
Medlem
insectqueen27s avatar
För mig saknas klockan helt och hållet. Har varit så ett tag.
Citera
2017-09-11, 15:13
  #338
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insectqueen27
För mig saknas klockan helt och hållet. Har varit så ett tag.

Du måste ha "laidback-status" (medlem 6 månader och 200 inlägg) för att få notifikationer.
Citera
2017-09-11, 18:01
  #339
Medlem
insectqueen27s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Du måste ha "laidback-status" (medlem 6 månader och 200 inlägg) för att få notifikationer.

Aha, det förklarar saken.
Citera
2018-03-11, 20:17
  #340
Medlem
HeltHarams avatar
Ser inte klockan med notifikationer

På detta konto kan jag inte se klockan med notifikationer (i högra hörnet bredvid PM-knappen.) Loggar jag in på mitt gamla konto syns den dock. Hur får man fram den? Är jag en idiot som missat något i inställningarna (för jag har letat) eller vad?
Citera
2018-03-11, 20:21
  #341
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltHaram
På detta konto kan jag inte se klockan med notifikationer (i högra hörnet bredvid PM-knappen.) Loggar jag in på mitt gamla konto syns den dock. Hur får man fram den? Är jag en idiot som missat något i inställningarna (för jag har letat) eller vad?
Du är en idiot för ar du inte kan söka!
Notifieringar funkar endast för de med Laidback-åtkomst. 200 inlägg, 6 mån medlemskap
Citera
2018-03-11, 20:25
  #342
Medlem
HeltHarams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Du är en idiot för ar du inte kan söka!
Notifieringar funkar endast för de med Laidback-åtkomst. 200 inlägg, 6 mån medlemskap
Där ser man. Synd att det ska vara så dock, förstår inte alls meningen med att inte ge en sådan elementär funktion till alla medlemmar.
Citera
2018-03-11, 20:31
  #343
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Du är en idiot för ar du inte kan söka!
Notifieringar funkar endast för de med Laidback-åtkomst. 200 inlägg, 6 mån medlemskap
Varför i hela friden är det så? Ett krav på inlägg och tid gör ju enbart nytta i forum där man vill undvika troll och spam. Att ha dessa krav på en underlättande funktion på hemsidan, notifikationer, känns dumt. Varför finns de?
Citera
2018-03-11, 20:51
  #344
Medlem
Men är det fortfarande så? I inlägg 1 i (FB) Ny funktion på Flashback: Notifikationer står att det bara ska vara så i början. Det står även att det går att stänga av den funktionen i kontrollpanelen. Är det inte det TS har gjort på detta konto då?
Citera
2018-03-11, 20:55
  #345
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jo5h2pe
Men är det fortfarande så? I inlägg 1 i (FB) Ny funktion på Flashback: Notifikationer står att det bara ska vara så i början. Det står även att det går att stänga av den funktionen i kontrollpanelen. Är det inte det TS har gjort på detta konto då?
Krävs fortfarande laidback-status.
Citera
2018-03-12, 08:55
  #346
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Krävs fortfarande laidback-status.

På grund av?
Citera
2018-03-12, 11:09
  #347
Medlem
insectqueen27s avatar
Så jag har nu uppnått Laidback-status men klockan visar inget när jag blivit citerad?
Citera
2018-03-12, 11:28
  #348
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insectqueen27
Så jag har nu uppnått Laidback-status men klockan visar inget när jag blivit citerad?

Har du blivit citerad? (Se detta som ett test).
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback