Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2016-09-15, 07:07
  #61
Medlem
Geomeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skagget
Det finns inget Red Hot om inte John är med, deras senaste skiva är så tråkig att jag inte orkade lyssna på hela ens en gång.

Vad tycker du om skivorna The Red Hot Chili Peppers, Freaky Styley, The Uplift Mofo Party Plan och One Hot Minute med Hillel Slovak samt Dave Navarro på gitarr?
Citera
2016-09-15, 12:07
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skagget
Det finns inget Red Hot om inte John är med, deras senaste skiva är så tråkig att jag inte orkade lyssna på hela ens en gång.

Vad gör du i den här tråden då? John var en extremt stor del av bandets verk under sin tid i gruppen men att säga att "det finns inget red hot utan john" visar bara att du inte har en aning om vad fan du snackar om.

Jag antar att "det inte fanns något red hot" från tiden med Hillel, Jack I, Dave Navarro heller va?
Gå och dra något gammalt över dig.
Citera
2016-09-15, 12:11
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geomeister
Har ni sett musikvideo till nya Go Robot? https://www.youtube.com/watch?v=HI-8CVixZ5o

Den är super! Hade dock själv gärna sett Goodbye angels som singel nr två men men
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback