Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-07-26, 10:09
  #13
Medlem
Tjena,

Är ute efter ungefär samma typ a info som fatfuture.
Bokat resa till Berlin över helgen. Funderar på hur jag ska lägga upp det och vart man ska gå.

Fredagen kommer jag relativt sent och då blir de nog att testa en skön massage på nåt bra ställe (tips?).

Sen funderar jag på Artemis , om de fortfarande är värt det?

Finns det någon/några bra sidor där man kan hitta eskorter? Typ som rosa sidan i Sverige?

Tack på förhand!
Citera
2016-07-26, 13:46
  #14
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fatfuture1
Hej alla!

Aldrig varit i varken Berlin eller med en prostituerad och undrar om ni har en typ top 3 med ställen man bör besöka? Artemis hade jag väl själv tippat på men verkar vara kasst numera, är det ens öppet nu?

Det enda jag inte är sugen på är typ skymma lägenheter utan vill gärna ha en mer professionell känsla på stället. Behöver alltså inte vara sauna och grejer utan bara ett trevligt ställe och gärna hyffsat central.

Går det tex att vara ute och festa och sen avsluta på en bordell om man inte lyckas få hem en "gratis"?

Tacksam för alla tips

Citat:
Ursprungligen postat av swegust
Tjena,

Är ute efter ungefär samma typ a info som fatfuture.
Bokat resa till Berlin över helgen. Funderar på hur jag ska lägga upp det och vart man ska gå.

Fredagen kommer jag relativt sent och då blir de nog att testa en skön massage på nåt bra ställe (tips?).

Sen funderar jag på Artemis , om de fortfarande är värt det?

Finns det någon/några bra sidor där man kan hitta eskorter? Typ som rosa sidan i Sverige?

Tack på förhand!


Royal, Liberty, Van Kampen och Salon Prestige är de som ofta brukar rekommenderas, se bl.a. den här tråden:

(FB) Berlin - Bordell?

Royal var jag själv på 2009 och den var mycket bra då, hur den är idag kan jag inte säga då jag inte varit där sedan dess.
Citera
2016-08-04, 01:19
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Royal, Liberty, Van Kampen och Salon Prestige är de som ofta brukar rekommenderas, se bl.a. den här tråden:

(FB) Berlin - Bordell?

Royal var jag själv på 2009 och den var mycket bra då, hur den är idag kan jag inte säga då jag inte varit där sedan dess.

Notera att lägenhetsbordellerna i regel stänger långt före man har "festat". Kändes för egen del som att Artemis/Stripklubb var enda alternativet efter midnatt. Och efter en taxiturné så slutade jag och mitt sällskap på Artemis en dag tidigare än vi beräknat, men kan vara bra det med

I övrigt finns det ju dröser med recensioner, bl.a en eller kanske två jag själv skrivit om just Berlin.
Citera
2017-08-18, 09:20
  #16
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bushbuck
Skulle gärna se en recension från Airport Girls vid schönefeld flygplats.
http://www.airport-girls.eu/

Priset 60euro flatrate för dryck och damer mellan 11-17, 80euro mellan 20-03, verkar oslagbart. Fått ganska positiva omdömen av det jag läst på engelskspråkiga sidor, vore kul att läsa en svensk reserapport. Kanske vore något en av dagarna så att utrymme finns kvar i budgeten för utsvävningar på Artemis

Bra tips! Men när man flyger från Sverige brukar det vara svårt att komma till någon annan flygplats än Tegel. Alla flyg går dit. Finns det även något Airport Girls eller liknande vid Tegel?
Citera
2017-08-18, 10:30
  #17
Medlem
ross11365s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Bra tips! Men när man flyger från Sverige brukar det vara svårt att komma till någon annan flygplats än Tegel. Alla flyg går dit. Finns det även något Airport Girls eller liknande vid Tegel?

Norwegian flyger till Berlin-Schönefeld.
Citera
2017-08-20, 16:09
  #18
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ross11365
Norwegian flyger till Berlin-Schönefeld.

OK, men bara från Stockholm va?
__________________
Senast redigerad av Kurt1 2017-08-20 kl. 16:11.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback