Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-05-10, 12:07
  #1
Medlem
Vad kan detta röra sig om för psykfall?

Citat:
Elahe, 24, var på väg hem efter att ha träffat en kompis.

Mitt på gatan kom en man fram till henne, onanerade och fick utlösning över hennes ben.

– Jag var helt chockad, det kändes så otroligt äckligt, säger hon.

Källa AB
Citera
2016-05-10, 12:11
  #2
Moderator
blomvattnares avatar
Att det ska vara så svårt att länka till källan...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22781459.ab
Citera
2016-05-10, 12:12
  #3
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Vad kan detta röra sig om för psykfall?



Källa AB

Vill minnas att samma sak har hänt tidigare somrar, men jag har aldrig fått se vem som var gärningsman, om han/de blev fasttagen/fasttagna.
Citera
2016-05-10, 12:17
  #4
Medlem
Tvivlare på att det är en förstagångare. Han har säkert gjort det förut. Hoppningsvis så torskar han.
Citera
2016-05-10, 12:19
  #5
Medlem
JessCats avatar
Blottare är ju kanske inte direkt vanliga men det är absolut inte sällsynt. Jag tror nästan alla tjejer råkar ut för något sånt där någon gång i livet. Vet inte om det är psykfall i strikt medicinsk mening men nånting är ju fel i huvudet på dom. Dom verkar ju oftast vara tillräckligt klara i huvudet för att snabbt försvinna från platsen efteråt i alla fall.
Citera
2016-05-10, 12:23
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JessCat
Blottare är ju kanske inte direkt vanliga men det är absolut inte sällsynt. Jag tror nästan alla tjejer råkar ut för något sånt där någon gång i livet. Vet inte om det är psykfall i strikt medicinsk mening men nånting är ju fel i huvudet på dom. Dom verkar ju oftast vara tillräckligt klara i huvudet för att snabbt försvinna från platsen efteråt i alla fall.

Fast det här är ju ingen blottare. Han följde ju efter henne sprutade på henne.
Citera
2016-05-10, 12:23
  #7
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JessCat
Blottare är ju kanske inte direkt vanliga men det är absolut inte sällsynt. Jag tror nästan alla tjejer råkar ut för något sånt där någon gång i livet. Vet inte om det är psykfall i strikt medicinsk mening men nånting är ju fel i huvudet på dom. Dom verkar ju oftast vara tillräckligt klara i huvudet för att snabbt försvinna från platsen efteråt i alla fall.
Jo, blottade har funnits i alla tider och precis som du säger, de är oftast väldigt duktiga på att försvinna snabbt från platsen. Det sänder signaler om att det inte alltid behöver vara regelrätta psykfall som runkar offentligt. GM är troligtvis svensk då muslimer inte får runka enligt sin tro.
__________________
Senast redigerad av apelsinhimlen 2016-05-10 kl. 12:26.
Citera
2016-05-10, 12:29
  #8
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Fast det här är ju ingen blottare. Han följde ju efter henne sprutade på henne.

Där vill jag hålla med dig, det här är nog värre än en blottare.

Ta Ryssen (eller vad han var) som lade satsen på en sovande tjej i T-banan och som senare torskade för en våldtäkt under Skanstullsbron. (tråd finns).
Det finns nog anledning att oroa sig för den här stollen.
Citera
2016-05-10, 12:38
  #9
Avstängd
Det här kan inte vara något annat än en muslimsk arab. För det är ju så de behandlar kvinnor i deras hemländer, alla som inte bär burka är horor och fria att våldtas.
Citera
2016-05-10, 12:47
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajen666
Tack för ett gott skratt....

Känns dock som spekulationen är rätt. Vit idiot som borde spärras in. Alternativt kraftigt medicineras.
Citera
2016-05-10, 13:02
  #11
Medlem
EbolaTillAllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Tvivlare på att det är en förstagångare. Han har säkert gjort det förut. Hoppningsvis så torskar han.

Hade varit lättare om hon hade anmält det direkt så att man kunde kört DNA-prov. Nu tvättade hon kläderna direkt.
Citera
2016-05-10, 13:15
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EbolaTillAlla
Hade varit lättare om hon hade anmält det direkt så att man kunde kört DNA-prov. Nu tvättade hon kläderna direkt.

Det är ganska så vanligt ( tror jag i alla fall ) när det kommer till sexbrott. Kvinnan känner sig smutsig och vill tvätta bort det äckliga, tyvärr försvinner ju bevismaterialet.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback