Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2016-05-10, 00:15
  #1
Medlem
Man, 25 år och provat det mesta.

Jag hade ledigt inne i veckan och gick ner till Walt i det varma vårvädret. Tände en cigg och njöt av solen och den 500m långa promenaden. 5 minuter senare knackade jag på hos Walt, vi rullade en fet joint av någon ny okänd strain. Eftersom det var en ny strain så blev vi riktigt stenade. John, Walts kran var också på plats. Vi lyssnade på musik och satt på balkongen och rökte.

Walt nämner att han har ännu ett halvt gram mdma kristaller kvar. Jag frågar min vän Jay om han vill komma dit och röka. En halvtimme senare är Jay på plats, vi meckar bongen med gräset och jag bestämmer mig för att köpa resten av MDMA:t. Tar och bombar ca. 150mg kristaller och sätter mig på balkongen för att njuta av solen och ta en cigg. Tackar nej till bongen men de andra röker.

Är lite tveksam att det inte kommer slå så bra då jag har tagit allt för många ecstacyn de senaste månaderna. Går en halvtimme och jag känner mig mest lugn. Snöar in på molnen en stund och hör att alla börjar skratta åt mig.

"Du ser lika nöjd ut som om du just vunnit flera miljoner på lotto" säger Jay.

Stämmer, känner mig just så nöjd också. Rysningar börjar sakta men säkert kännas i kroppen. Jag lägger på solglasögonen, lutar mig tillbaka i stolen och rullar med huvudet medan jag ler.

Sitter ungefär en 20min och bara njuter av tillvaron. Sedan går vi in en stund och meckar mer, kollar på någon youtubevideo. Jag känner mig direkt mer nykter så jag tar också och röker av bongen nästa runda.

Jag frågar om Jay också vill ta mdma. Vi tog mycket E och MDMA förr tillsammans, men börjar vara en tid sen nu. Han tackar nej och hänvisar till pengabrist och att han nog skall hem ganska tidigt endå.

Jag rullar vidare in i mina tankar på balkongen och bara kollar ut över havet, solen och molnen. Allt bara är perfekt, men endå så mjukt och skönt rus.

Avbryts mitt i mina vackra tankar:

"Hur länge brukar det hålla i sig?" Jay har inte tagit kristaller på något år och börjar bli nyfiken på att ta då han ser hur bra jag mår.

Efter ett kort snack delar vi upp en 100mg till honom också. Sätter oss på balkongen igen och playlisten med Cypress Hill, Fat Boy Slim och The Prodigy sitter perfekt. Jag ökar lite senare på med 100mg till.

Efter en halv timme känns det igen att jag når en ny peak och märker på Jay att även han har det bra just nu. "Faktist smooth, riktigt jävla smooth".

Klockan börjar gå mot 21 och John lämnade lägenheten just, Walt skulle fara någonstans också så jag föreslår till Jay att vi skall gå till mig och chilla. Det är fantastiskt att gå när man är riktigt ead. Promenaden går snabbt och allt runtom liksom bara flyter på.

När vi nått min lägenhet röker vi en fet bong. Jag ligger tyst på sängen, Jay ligger tyst på madrassen på golven. Det går en 30minuter då ingen snackar, sen kollar vi bara på varann och börjar skratta.

"Vad skall vi göra med resten av kristallerna då?" Frågar jag.

"Laga te och droppa dem dit" föreslår Jay.

"Vah? Funkar det?" Undrar jag.

"Ja, har nog gjort det någongång, läs på nätet fast"

Jag googlar upp och hittar något engelskt forum där någon provat och sade att det ger ett starkt och varmt rus. Lät väldigt lockande så jag kokade upp två koppar te och droppade ca. 100mg/kopp.

Vi satte oss på balkongen och drack teet medan jag rökte cigg. Det smakade smått kemikaliskt men var drickbart. Värmde bra också.

La mig tillbaka på sängen och kände att jag nu var på väg in i en tredje peak, och den kändes starkare. Vi låg tysta igen och lyssnade på någon skön trancestation på nätet. Vi behövde inte prata, vi förstod varann. Vi har gjort så mycket tillsammans genom alla år. Vi rökte ännu en sista bong för kvällen före Jay började cykla hemåt. Själv låg jag bara och njöt på sängen tills jag sist bara somnade mitt i allt välbehag.

Solsken, värme. Öppnar ena ögat, märker att solen strålar in, stiger upp, öppnar gardinerna, kollar ut, solen värmer. Kommer bli en fin dag igen. Kollar klockan, den är halv 10 på morgonen. Känner mig riktigt pigg. Märker att Jay har vaknat också, även han är pigg och glad. Han kommer över, vi röker en bong och beställer hem pizza.

Vi snackar om gårdagen och hur stor skillnaden på E och MDMA kristallerna faktist är. Dessa hade renhet på 72% från holland. Ett lugnt, harmoniskt rus med starkt välbehag hela tiden, och jag bara älskar morgonen efter då man är riktigt glad och energisk.
Citera
2018-05-09, 00:39
  #2
Medlem
Sjukt skön rapport, får utan tvekan 5/5!
Citera
2018-05-09, 09:48
  #3
Medlem
justinsane420s avatar
Less is more.

Lät som en mycket trevlig kväll med goda vänner.

Nice.
Citera
2018-05-10, 18:41
  #4
Medlem
Man blir sjukt harmonisk,fick dock inget najs dagen efter flytande,var mest bara deprimerad och endorfin-lös.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback