2016-05-07, 14:04
Medlem
Illusioners avatar
Har en iPhone 4S som börjar bli relativt seg. Tänkte först att jag skulle gå på en iPhone SE men jag är inte så sugen på att lägga de pengarna.

Har några önskemål:
- Inte så mycket större än min 4S
- Gärna under 3000. Max 3500.

Är helt lost på mobiler då jag suttit med denna sen 2011... Alla tips uppskattas.
Citera
2016-05-07, 14:32
Bannlyst
Kan rekommendera Samsungs telefoner här själv en gammal s3 mini som har hållt bra sen finns ju också Sony men tycker inte dom håller i längden
Citera
2016-05-07, 17:33
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yogurtman
Kan rekommendera Samsungs telefoner här själv en gammal s3 mini som har hållt bra sen finns ju också Sony men tycker inte dom håller i längden
De Samsung-telefoner jag testat har jag inte gillat alls faktiskt.

Galaxy A3 verkar dock rätt najs.
Senast redigerad av Illusioner 2016-05-07 kl. 17:37.
Citera
2016-05-07, 18:01
Medlem
LG G3 sök på youtube om den så får du se kommentarer. Det är lika bra som dom för 7000. Hade en iphone 6 som jag sålde, köpte LG G3.
Citera
2016-05-08, 14:44
Medlem
Raggarspinns avatar
Om du är Tele2-kund så kan du köpa en iPhone SE för 3195kr utan bindningstid eller dela upp betalningen på 6/12/24 månader. En fördel med att välja iPhone är att du får med dig allt från din gamla 4S som kontakter, bilder, appar med mera och du kan använda ditt nuvarande apple-id. Men det finns appar för att föra över innehållet från din gamla mobil till en ny om du väljer att byta plattform. Det finns ett långt större utbud om du väljer Android.
Citera
2016-05-08, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raggarspinn
Om du är Tele2-kund så kan du köpa en iPhone SE för 3195kr utan bindningstid eller dela upp betalningen på 6/12/24 månader. En fördel med att välja iPhone är att du får med dig allt från din gamla 4S som kontakter, bilder, appar med mera och du kan använda ditt nuvarande apple-id. Men det finns appar för att föra över innehållet från din gamla mobil till en ny om du väljer att byta plattform. Det finns ett långt större utbud om du väljer Android.

Det här.

Jag kör Comviq (Studentversionen) och fick en SE för 130 kr extra i månaden i 24 månader. Betydligt billigare än att köpa kontant.
Citera
2016-05-08, 22:19
Medlem
sporkehs avatar
Citat:

Hur får man det erbjudandet? Ser bara för 4000 kr.
Citera
2016-05-09, 11:32
Medlem
Raggarspinns avatar
Om du är Tele2-kund sedan tidigare så kan man gå in på web.tele2.se/1500 för att ta del av erbjudandet. Kanske bara gäller trogna kunder, vad vet jag. Fick länken i ett sms från tele2. Erbjudandet gäller inte bara iPhone.
Citera
2016-05-11, 12:02
Medlem
xTechNoahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ermal123
LG G3 sök på youtube om den så får du se kommentarer. Det är lika bra som dom för 7000. Hade en iphone 6 som jag sålde, köpte LG G3.

Lika bra som dem för 7000? En lg g3 kan inte mäta sig med några mobiler för 7000kr. Samsung galaxy s7 kostar lite under 7000kr och den spöar skiten ur lg'n
Citera
2016-05-11, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Har en iPhone 4S som börjar bli relativt seg. Tänkte först att jag skulle gå på en iPhone SE men jag är inte så sugen på att lägga de pengarna.

Har några önskemål:
- Inte så mycket större än min 4S
- Gärna under 3000. Max 3500.

Är helt lost på mobiler då jag suttit med denna sen 2011... Alla tips uppskattas.

Jag tycker du ska överväga SE ändå.
Citera
2016-05-11, 13:30
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Galaxy A3 verkar dock rätt najs.
Tycker att du säger emot dig själv här då Galaxy A3 är på hela 4,7"!

Om du inte måste ha senaste modellen så kan iPhone 5S vara ett alternativ som ligger inom din budget men är 0,5" större än din iPhone 4S tyvärr.
Citera
2016-05-17, 18:52
Citat:
Om du är Tele2-kund sedan tidigare så kan man gå in på web.tele2.se/1500 för att ta del av erbjudandet. Kanske bara gäller trogna kunder, vad vet jag. Fick länken i ett sms från tele2. Erbjudandet gäller inte bara iPhone.

Tackar!! Jag är Tele2-kund sedan länge och har likt TS en 4S som av naturliga skäl börjar sega mer och mer. Med hjälp av detta erbjudande sparade jag en rejäl slant på den SE jag nu beställt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in