Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-05-07, 02:03
  #1
Medlem
Finns det några gäng i Angered?

Finns det några tungt kriminella i Angered?

Eller har de bara IS-krigare?
Citera
2016-05-07, 02:20
  #2
Medlem
seattles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bevarass
Finns det några gäng i Angered?

Finns det några tungt kriminella i Angered?

Eller har de bara IS-krigare?

Det finns ett antal kriminella grupperingar i Angered, se nedan:

http://www.exponerat.net/lathund-for...gar-mot-vilka/
http://blog.zaramis.se/2014/12/20/go...gatugang-2014/
Citera
2016-05-07, 15:07
  #3
Medlem
Finns Tigrarna kvar?

Finns det några riktigt tunga kriminella?
Citera
2016-05-07, 16:41
  #4
Medlem
Angered har nog de starkaste profilerna och några av dem är med i diverse grupperingar.
Citera
2016-05-07, 19:46
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Angered har nog de starkaste profilerna och några av dem är med i diverse grupperingar.
Tänker du på de med vänskap-och familjeband till varandra som kan sägas vara maffian?
Citera
2016-05-08, 22:17
  #6
Medlem
Ingen som kan droppa lite namn?
Citera
2016-05-08, 22:30
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bevarass
Ingen som kan droppa lite namn?
De som är tunga i de tgraktyerna är inga jag skulle sitta och haspla ur mig. Varför? För jag skulle ärligt talat inte våga stå för det om de frågade mig face 2 face. Vissa där är inte att leka med, de är inga småpojkar, varför är du så jävla intresserad av dem, om du inte vet något om någon där, då bör du inte veta heller. Minsst 7-15st där är ruskigt stabila kan jag säga, sluta lägg dig i.

Albaner, libaneser, kurder, några tror jag är ihop från alla de grupperna, men albaner (som vanligt) och libaneser är de styrande i de klickarna jag tänker på och de som är de som folk inte gärna tar en konflikt med. men det är bra gubbar, albanerna har blivit jävligt bra numera, fortfarande lika farliga, men nu beter de sig som affärsmän äntligen, därfär har de fått ännu större inflytande. med all rätt.
__________________
Senast redigerad av xtroverto 2016-05-08 kl. 22:33.
Citera
2016-05-08, 23:05
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
De som är tunga i de tgraktyerna är inga jag skulle sitta och haspla ur mig. Varför? För jag skulle ärligt talat inte våga stå för det om de frågade mig face 2 face. Vissa där är inte att leka med, de är inga småpojkar, varför är du så jävla intresserad av dem, om du inte vet något om någon där, då bör du inte veta heller. Minsst 7-15st där är ruskigt stabila kan jag säga, sluta lägg dig i.

Albaner, libaneser, kurder, några tror jag är ihop från alla de grupperna, men albaner (som vanligt) och libaneser är de styrande i de klickarna jag tänker på och de som är de som folk inte gärna tar en konflikt med. men det är bra gubbar, albanerna har blivit jävligt bra numera, fortfarande lika farliga, men nu beter de sig som affärsmän äntligen, därfär har de fått ännu större inflytande. med all rätt.

Hur kan du tycka att gangsters är bra gubbar? Vad är det för sjuk kultur du kommer ifrån där man överhuvudtaget tycker att sådana är något annat än rent skräp?
Citera
2016-05-08, 23:13
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bevarass
Hur kan du tycka att gangsters är bra gubbar? Vad är det för sjuk kultur du kommer ifrån där man överhuvudtaget tycker att sådana är något annat än rent skräp?
Frågvisa oerfarna snubbar som man inte ens känner är för mig svårare att ta till sig än folk som är gangsters, men som besitter mpånga andra agenskaper, men det fattar inte en sån som du. Du tror de är ganstewrs dygnet runt, din jävla idiot.
Citera
2016-05-08, 23:34
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Frågvisa oerfarna snubbar som man inte ens känner är för mig svårare att ta till sig än folk som är gangsters, men som besitter mpånga andra agenskaper, men det fattar inte en sån som du. Du tror de är ganstewrs dygnet runt, din jävla idiot.

Nej, det tror jag inte och det är det som är det läskiga, att de kan beordra folks avrättningar och sen gå hem och gulla med sin lilla tös på 5 år som om de vore vanliga människor.

Och människor som ni vet själva att ni är dåliga och att det inte är samhällets fel. Ni har fått alla möjligheter men inte velat.
Citera
2016-05-08, 23:41
  #11
Medlem
Starta du en tråd, frågar efter namn, för att du är så trött på dessa människor?
Citera
2016-05-08, 23:55
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Starta du en tråd, frågar efter namn, för att du är så trött på dessa människor?

Jag har tidigare bott i Angered men flyttat för att komma ifrån skiten. Har ni inte som mig flytt för att komma ifrån skit, inte för att starta den? Vad håller ni på med? Varför beter man sig så?

Gud ser er.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback