Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-20, 02:14
  #757
Medlem
McGregor till vadå? 4-5 gånger pengarna?
Det är ju sinnessjukt dåligt med tanke på att han aldrig gått en proffsmatch tidigare. Kommer han inte in med en helt revolutionerande strategi så kommer han förlora och även om han gör det så bör Mayweather vinna lätt.
Citera
2017-08-20, 13:19
  #758
Medlem
Karlitoz2s avatar
Conor kommer jaga knocken direkt från start, decision vinner han aldrig. 8 oz gloves också...
Citera
2017-08-20, 18:02
  #759
Medlem
D4Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlitoz2
Conor kommer jaga knocken direkt från start, decision vinner han aldrig. 8 oz gloves också...

Connor kan mycket väl vinna, men tror inte att det är en särskilt bra idé att betta på honom, sjukt oklart IMO.
Citera
2017-08-20, 18:12
  #760
Medlem
DjungelJenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D4C
Connor kan mycket väl vinna, men tror inte att det är en särskilt bra idé att betta på honom, sjukt oklart IMO.

Hur kan det vara oklart?

Mayweather har gått 49 proffsmatcher i boxning mot toppkvalificerat motstånd och är obesegrad.

McGregor fick på truten av Nate Diaz och lät sig bli utstrypt. Annars hade han blivit utslagen. McGregor har aldrig gått en match i proffsboxning.

Det finns ingenting som är oklart.
Citera
2017-08-20, 19:19
  #761
Medlem
00sjus avatar
Vilken tid startar matchen?
Citera
2017-08-20, 19:24
  #762
Medlem
Traveller2007s avatar
Hur kan man köpa PPV om man inte har Viaplay? På UFCs hemsida verkar det inte funka att köpa den från Sverige.
Citera
2017-08-20, 19:46
  #763
Medlem
dunderhokens avatar
Tänkte givetvis kolla fighten... Men inte fan har man råd själv att punga ut 500spänn... Har varit kund hos Viasat i 10+ år... Så jävla fittigt pris på denna PPV matchen! För min del så blir det att stänga ner all media och ladda ner matchen via torrent (1080p) efteråt... Ingen jävla sunkig fulstream, dom suger alltid i kvalitet.

BTW. McGregor vinner Mina 100dollar satsade kommer omvandlas till 2500dollar! Knock andra rond av McGregor!
__________________
Senast redigerad av dunderhoken 2017-08-20 kl. 20:03.
Citera
2017-08-20, 20:30
  #764
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traveller2007
Hur kan man köpa PPV om man inte har Viaplay? På UFCs hemsida verkar det inte funka att köpa den från Sverige.
Hur svårt är det att göra en användare, om det nu ens behövs?
Citat:
Ursprungligen postat av dunderhoken
Tänkte givetvis kolla fighten... Men inte fan har man råd själv att punga ut 500spänn... Har varit kund hos Viasat i 10+ år... Så jävla fittigt pris på denna PPV matchen! För min del så blir det att stänga ner all media och ladda ner matchen via torrent (1080p) efteråt... Ingen jävla sunkig fulstream, dom suger alltid i kvalitet.

BTW. McGregor vinner Mina 100dollar satsade kommer omvandlas till 2500dollar! Knock andra rond av McGregor!
Fittigt pris, ja. Men det kan man inte klandra Viasat för, i USA kostar den $100 att köpa. Med vpn kanske det går att streama från UK? Är mycket billigare där av någon anledning.
Citera
2017-08-21, 15:13
  #765
Medlem
Betfair har kommit ut med superodds till fighten på Mayweather mot McGregor, helt sjukt
http://mmabetz.se/erbjudande-superod...pa-mayweather/
Citera
2017-08-21, 17:37
  #766
Medlem
Ok. Vad jag tror kommer ske. 2 scenarion.

De har båda enligt mig en liknande förmåga att manipulera avstånd. Notera att jag inte säger boxas utan applicera kraft på en kropp.

Mcg är större, starkare, jag tror att han är betydligt bättre i clinchen eftersom han kan knyta balongdjur av floyd om domaren går hem. Helt seriöst kan han bryta alla floyds lemmar inom en minut om någon tvivlar på det. Den typen av övertag försvinner inte för att regelverket ser annorlunda ut.

Scenario 1 är att floyd inser att han inte vill riskera att byta slag över tid med någon som har en kuslig tko-förmåga och går all in för knock och med sitt tekniska övertag lyckas.

Scenario 2 är att mcgregor bara rakt av kör över Floyd. Floyd skulle i mma fightas i 125 (som max 135)lbs. Mcgregor har vinster upp till 170 i mma.

Mcgregor är inte en bättre boxare men det fysiska övertaget är stort och vi har har sett vad mcgregor gör med mindre män och övertag i räckvidd. Hade Floyd varit 180cm och vägt 75kg hade det inte varit en fråga.

Kommer spela 1000 på ko/rd2 och 1000 på mcg vinst på denna.

Ingen diss mot floyd, jag skulle inte säga att den som argumenterar för p4p goat har fel även om jag har andra preferenser.
Citera
2017-08-21, 18:27
  #767
Medlem
Låt mig förklara för er hur matchen kommer gå så ni slipper betala 499 kr i onödan:

Fighten kommer startas av en taggad Conor som till publikens stor förtjusning visar på fina serier och lite hånande mot Floyd som avvaktar och läser in Conors stil som data till en början. Efter två första jämna ronder får Floyd i tredje ronden in ett par smällar mot Conor som börjar segas av. Han kommer inte knockas men saktas av Floyd som hittar rytmen i sin boxning, resten av tiden är det Floyd som styr och ställer mot en desperat Conor som helt enkelt inte är teknisk skicklig för att göra en match av det hela. Slår i luften och har noll koll på vart Flod befinner sig. Ronderna 4-8 leker Floyd hem som om det vore ett lättare träningspass. Vid rond 8-9 höjer Floyd tempot och får in nya fina smällar. Har Conor tur så hjälper hans käke honom att gå tiden ut...

Slutresultat? Conor får rond 1, kanske rond 2, resten av fighten tar Floyd enkelt hem mot en boxare som ska hålla sig till MMA.

Vinnare? Båda två såklart!!!! vakna!! Båda dessa vinner som får in pengar på löjligt dumma människor!!
Citera
2017-08-21, 18:58
  #768
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomcha
Betfair har kommit ut med superodds till fighten på Mayweather mot McGregor, helt sjukt
http://mmabetz.se/erbjudande-superod...pa-mayweather/

Ska nog spela 100k på mayweather då, inte chans att han förlorar...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback