Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-18, 20:43
  #61
Medlem
Är ganska säker på att den här matchen kommer bli av. Är det pegnar som är inblandat i alla fall så är inget omöjligt.

Dana White erbjuder 25 miljoner dollar var och procent av ppv. Hur mycket skulle det dra in i ppv? Knappast tilltalande för Maywhiters fördel, tror som max att det hade blivit 50 miljoner totalt för Maywhiter och det är rätt litet för Maywhiter med tanke på hans senaste match. Skulle Dana börja prata om 100- 150 miljoner dollar garanterad bara till Maywhiter så kan han nog börja tänka på saken men inte med fjutsumman som Dana erbjöd.

Har inte McConnor väldigt dålig uthållighet? Vad gör Connor när han inte får använda foten för att sparka på ben och putta fram? Hur kombinerar han sig själv i matchen?
Citera
2017-02-14, 22:38
  #62
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
På riktigt? Nja?

Rapport: "Conor McGregor och Floyd Mayweather överens – matchen nära att färdigställas"

http://mmanytt.se/galor/ufc/rapport-...fardigstallas/
Citera
2017-02-15, 11:08
  #63
Medlem
Libérées avatar
Så jäkla pinsamt för kampsporten om matchen blir av. Och när jag säger match syftar jag givetvis på boxning, Mayweather dikterar alla villkor och skulle aldrig gå med på något annat. McGregor kommer att få träna ordentligt på sin boxning för att ens nå topp 100 inom någon viktklass, så på vilket sätt skulle den här fighten vara givande? McGregor är en elitidrottsman, men vi snackar inte om ett möte mot någon random journeyman, utan 2000-talets kanske bästa boxare kilo-för-kilo. Jag hoppas Floyd har tillräckligt med respekt för sporten för att säga nej till sån här skit.
__________________
Senast redigerad av Libérée 2017-02-15 kl. 11:37.
Citera
2017-02-15, 11:47
  #64
Avstängd
Headkick KO av Conor på Gayweather skulle varit nice . Skit i reglerna.
Citera
2017-02-15, 16:23
  #65
Medlem
Tills jag ser de toucha handskar i ringen förblir jag skeptisk, jagtror detta endast är PR för ufc's svaga siffror under 2017
Citera
2017-02-15, 16:43
  #66
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffarn
Tills jag ser de toucha handskar i ringen förblir jag skeptisk, jagtror detta endast är PR för ufc's svaga siffror under 2017

Detta snack har väl dock hållit på längre än så. Och 2016 var väl ett bra år för UFC om jag inte har fel?
Citera
2017-02-15, 21:31
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Detta snack har väl dock hållit på längre än så. Och 2016 var väl ett bra år för UFC om jag inte har fel?

2016 kan man nog räkna in som ufc´s bästa år hittills men det var 50% av året med brödernta feritas och inte med de nya ägarna som investerat 4 miljader dollar. kollar man när dessa nyheter och "säkra källor" alltid kommer ut visar det sig till 95% alltid vara skitsnack och alltid vara i ett mellanläge när ufc har svaga siffror efter större galor. 2017 ser bra mycket mörkare ut siffermässigt än 2016, vi behöver en mcgregor vs diaz 3
Citera
2017-02-15, 21:32
  #68
Medlem
mishimas avatar
Någon måste stoppa detta spektaklet.
Citera
2017-02-16, 01:25
  #69
Medlem
maxorrs avatar
Jag vet inte och inte brytt mig men är det inte stålar i att tjäna , genom att hajpa och promota info publicitet med ev falska förespeglingar eller manipulerat i diverse medier om fighten så connor samt mayweather tar lite provision i smyg från media-kanaler som nöts och diffar emellan med lite extra info och skvaller succesivt

Är ju trots allt vissa nyhetsteam som får bästa "inside view" och "scoop" till nära fakta info som har rättigheter till det att sälja det eller inte i mediacirkusen. Tex man kan ju inte se vissa mma fighter (ufc) på youtuben pga av censur och copywrite typ om ni har märkt det?

Att dra ut på fighten några månader till med en knutta info till här och där måste ju liksom dra in pengar trots spekulationer. Är ju liksom en vinst- taxameter som tickar på ju längre det dröjer och ju mer det surras om det om det ens blir av?
Citera
2017-02-16, 01:52
  #70
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libérée
Så jäkla pinsamt för kampsporten om matchen blir av. Och när jag säger match syftar jag givetvis på boxning, Mayweather dikterar alla villkor och skulle aldrig gå med på något annat. McGregor kommer att få träna ordentligt på sin boxning för att ens nå topp 100 inom någon viktklass, så på vilket sätt skulle den här fighten vara givande? McGregor är en elitidrottsman, men vi snackar inte om ett möte mot någon random journeyman, utan 2000-talets kanske bästa boxare kilo-för-kilo. Jag hoppas Floyd har tillräckligt med respekt för sporten för att säga nej till sån här skit.

Känns troligt så men fördelen ligger ändå rättvist fördelad mellan connor och mayweather för han skulle ju alldrig såklart kunna lära sig 1000 tals olika sparkar, knä, brottning, armbågar, grepp, submissions etc under ens 2 års aktivt tränande i närheten som connor kan, så det är ju helt rättvist att det blir en boxningsmatch med bara handskar och connor klagar ju inte såklart.

Och att connor åker garanterat på smisk som kommer isf att hända lätt men belöningen (cashen) lockas såklart mer av connor än may och även connors status före, under och efter fighten kommer att stegra högt oavsett stålarna. Samt att connor har ju inget att förlora och skämmas för att han förlorar och allt att vinna på att genomföra boxningsmatchen.

Floyd har bara allt att förlora på detta tyvärr för han är 1000 ggr större sen god tid än en mediakåt å pengaktokig connor. Men förstår ju såklart att connor är jäkligt het på fighten för sitt ego och arv samt publicitet
Citera
2017-02-16, 02:32
  #71
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337

Såklart skulle man kunna tycka att någon som har det så gott ställt som honom inte skulle behöva vara petig när det gäller summor. Han skulle kunna dra en en sjuhelvetes massa godhetspoäng till sitt namn genom att göra ett välgörenhetsarrangemang av en sista fight istället.
Men, så funkar det ju aldrig


Precis men med mayweather status inom boxning så ska man hålla ribban högt alltid och högre för att inte sätta en lägre norm på sig själv när det kommer till sitt belönade arbete i ringen. Tror det gäller alla fighters mer eller mindre av ren norm och tradition och "stallet" och promotors att öka alla gränser ju mer man vinner. Alla andra tjänar på det innan och ochså efter fighten (ett stort maskineri som ska matas för att generera mer pengar) och även provision till May. Men utanför ringen kan han säkert ställa upp både gratis här och där med godhetspoäng.

Har ingen aning men nog tar connor en delägar slant av sina investerare och alla prylar som tillverkas av honom med tillverkare. officiella actiongubbar, officiella t-shirtar och kläder mm?
Dock kanske han själv får investera i produktionslinjen några mille i början men sen flyter det ju
på och går plus för alla inblandade

"Man anlitar inte den bästa snickaren för att han ska vara billigare som byggt upp sitt namn helt själv med sina skills från början" hehe
Citera
2017-03-13, 03:46
  #72
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Floyd Mayweather: ‘I’m officially out of retirement for Conor McGregor’

Let the wolf-ticket sale begin!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback