Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-05, 15:21
  #1561
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
McGregor vs. Mayweather: Tecknade versionen:
https://youtu.be/vFnFKu9QqoA

Det är ju match 2
Citera
2017-09-05, 15:42
  #1562
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Det är ju match 2
Nej det är film 2. I första filmen fightas han mot Alvarez. Film 2 spelades in innan matchen, det är därför den inte stämmer överens med verkligheten.
Citera
2017-09-05, 15:47
  #1563
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Nej det är film 2. I första filmen fightas han mot Alvarez. Film 2 spelades in innan matchen, det är därför den inte stämmer överens med verkligheten.

Ah okey. Då förstår jag. Tack för att du redde ut mitt missförstånd.
Citera
2017-10-11, 17:31
  #1564
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Han gick 10 ronder mot "TBE", vann 4 av dessa enligt vissa subjektiva McGregor fans, landade mer slag än Pacquiao. Det hade vart hedersamt om han inte mötte en (40?!) åring och vägde in drygt 20 pounds mer än denne. Till detta snackade han så mycket skit så att hans tighta kostymbrallor blev bruna. Han fick igenom 8 oz gloves, ändå såg det inte ut som att Floyd någonsin blev berörd av slagen.

De var en tråkig match även för mig som inte kan mycket men tittar på mma och boxing ibland. Men kan inte avgöra om han var hedersam tacl för svar.
Citera
2018-02-03, 13:47
  #1565
Avstängd
GGGvss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mammutheee
Haha "Conor lyckades skaka om floyd"
"Ge conor 2 år i boxning"
"Han dominerade Floyd de första roundera"

Proffsanalyser från MMA torskar som har noll erfarenhet av boxning.

Conor var skit, han e duktig i UFC eftersom det krävs väldigt liten boxningteknik för att knocka din motståndare. Han har inte en chans mot OS-boxare, sluta nu

Plus ett på detta.

Seriöst ni som tror Conor hade en chans lever i en fans världs, Conor blev buren i alla ronder för att matchen skulle kunna ses.

Mayweather som boxare o person som jag inte gillar visste exakt vad han gjorde i fighten ,samt plocka intresset från MMA värrlden att punga upp pengar för jippot.
Han är 40 ÅR Floyd.......40!!! han fick stryk av en gubbe i ringen. Dom rädda Conor 3 ronder till han hade vart på skjukhus,pusta tungt inget försvar precis när Floyd börja jobba.....då var Conor färdig.

Vet det gör ont när en man förlorar,,,men detta var om pengar, Dom kan fightas 100 ggr till Mayweather vinner 100 ggr till

Boxning o MMA skall hållas isär
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback