Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-05-08, 18:53
  #13
Medlem
tzjs avatar
På GP.se har dom nu skrivit om händelsen. Det står också att det inte hänt i närtid. Det vittnar ju om att man försökt tysta ner händelsen eller?

Låter befängt att det kommer upp till ytan långt senare.
Citera
2016-05-08, 19:01
  #14
Medlem
Fucking Åmål. Synd för tjejen men de gruppvåldtäkter som skett sedan "flyktingvågen" med diverse välfärdsökare och brottslingar från Marocko och Afghanistan i slutet av 2015 speciellt nyårsafton i flera europeiska städer med allt från vad man kallar bachabasi och taharush har varit uppvärmningen till de kommande soliga dagar där flickor, pojkar och kvinnor ska bli ordentligt berikade genom massvåldtäkter.

Håller tummarna för att politikernas barn, familj, släkt och nära vänner blir grovt berikade.
Har de sett till att förstöra landets välfärd samt att folk blir mördade i Ikea och lite varstans samt våldtagna så får man hoppas att de får sin beskärda del..

Gm är med all sannolikhet afghaner.

Iår Blir det inga simhallbesök för min släkt eller parkbesök efter att kvällen är på väg att slå sig till ro även om det är ljust.

Senast kl 18 drar man. Våldtäktsmän och terrorister härjar i detta land.
__________________
Senast redigerad av Sdnf 2016-05-08 kl. 19:55.
Citera
2016-05-09, 03:28
  #15
Medlem
Bruce_Lees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
På GP.se har dom nu skrivit om händelsen. Det står också att det inte hänt i närtid. Det vittnar ju om att man försökt tysta ner händelsen eller?

Låter befängt att det kommer upp till ytan långt senare.

Nu hittar jag inte artikeln på GP.se så jag vet inte om det klargörs där, men kan det inte vara så att tjejen har väntat med att göra anmälan eller?
Citera
2016-05-09, 04:46
  #16
Medlem
tzjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruce_Lee
Nu hittar jag inte artikeln på GP.se så jag vet inte om det klargörs där, men kan det inte vara så att tjejen har väntat med att göra anmälan eller?
http://www.gp.se/nyheter/v%C3%A4stsv...licka-1.701947
Citera
2016-05-09, 08:05
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruce_Lee
Nu hittar jag inte artikeln på GP.se så jag vet inte om det klargörs där, men kan det inte vara så att tjejen har väntat med att göra anmälan eller?

Nej jag tror att de gjort allt för att tysta det tills någon arg svensk förälder "fått nog" å ringt pressen.

samma story som våldtäkten på skolgården i Avesta, lyckliga afrikanska barn med kuken i vädret å deb så jävla vidriga stirriga blicken som alltid har, fyfan.
Citera
2016-05-09, 21:26
  #18
Medlem
Zikniks avatar
Ruttna äpplen som måste kasseras.
Har de föräldrar i livet ska även de skiljas permanent från samhällsflocken.
Citera
2017-02-12, 13:01
  #19
Medlem
JumpingJacks avatar
Finns det någon information om hur det gick här? Det blev väldigt tyst i media om fallet.

Den enda nya informationen jag har hittat är på Nordfront, vet inte om det stämmer eller inte.

Citat:
Brotts offret är en 14 år gammal tjej och gärningsmännen är två ensamkommande från Syrien. Hot ska även riktats mot flicken efter brottet vilket ledde till att flickan nu gömmer sig hos en släkting. 17 åringarna går kvar på skolan fortfarande. Vidare utredning kommer ge namn och repressalier väntar dessa två avskum.

https://www.nordfront.se/ung-flicka-...tadieskola.smr
Citera
2017-02-18, 20:34
  #20
Medlem
ozznujens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Finns det någon information om hur det gick här? Det blev väldigt tyst i media om fallet.

Den enda nya informationen jag har hittat är på Nordfront, vet inte om det stämmer eller inte.



https://www.nordfront.se/ung-flicka-...tadieskola.smr
Detta fall har på något vis blivit nedtystat i sann PK-anda. Jag har kontakter i staden, och folk uppför sig oerhört märkligt när detta nämnas. Kan bero på " alla känner alla" kulturen , och att ingen vill outa offret.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback