Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-22, 19:52
  #529
Medlem
ktorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Grym låt från grym film men vad är det för remix?
Ingen aning vilken faktiskt. En av alla hundratals som gjorts..
Citera
2017-03-23, 05:15
  #530
Medlem
ktorums avatar
23 minuter ROMWOD


KNÄBÖJAR 3+3+3 @85%


Metcon 1;
12cal ASSAULT BIKE
10 DB THRUSTERS
5 rundor...

Metcon 2;
200m ROW x 10


2 veckor till tävling så nu läggs det av med de tunga passen och har fokus på flåset!
Citera
2017-03-23, 14:19
  #531
Medlem
DangerDooms avatar
Antar att du har kört lite Opens! Hur har det gått?
Citera
2017-03-23, 16:02
  #532
Medlem
ktorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DangerDoom
Antar att du har kört lite Opens! Hur har det gått?
Jag är inte med i Open- av lite olika anledningar. Jag ogillar CrossFit HQ's syn på vissa saker + att det är för mycket community för min smak. För mycket ryggdunk och för lite "käftsmällar!"
Men wodarna är utmärkta! De kräver sin man/dam om man kör på lite.
Då jag kör dom ändå bredvid. Fick väl runt 16 minuter på 1:an, kom till 17 Bar muscle ups på 2:an. 3:an hann jag inte och 4:an kom jag till 25 HSPU. Får se hur 5:an blir. Har lite "vajsing" i underarmen så får nog ta det lite lugnt innan tävlingen om 2veckor...
Citera
2017-03-23, 21:56
  #533
Medlem
DangerDooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ktorum
Jag är inte med i Open- av lite olika anledningar. Jag ogillar CrossFit HQ's syn på vissa saker + att det är för mycket community för min smak. För mycket ryggdunk och för lite "käftsmällar!"
Men wodarna är utmärkta! De kräver sin man/dam om man kör på lite.
Då jag kör dom ändå bredvid. Fick väl runt 16 minuter på 1:an, kom till 17 Bar muscle ups på 2:an. 3:an hann jag inte och 4:an kom jag till 25 HSPU. Får se hur 5:an blir. Har lite "vajsing" i underarmen så får nog ta det lite lugnt innan tävlingen om 2veckor...

Låter grymt, håller med till fullo.
Tänkte att det där skulle vara relativt lätt för dig som ändå är bra mer åt crossfit.

Håller tummarna för dig inför tävlingen, mycket nyfiken att se hur du preppar till det.
Citera
2017-03-23, 22:38
  #534
Medlem
ktorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DangerDoom
Låter grymt, håller med till fullo.
Tänkte att det där skulle vara relativt lätt för dig som ändå är bra mer åt crossfit.

Håller tummarna för dig inför tävlingen, mycket nyfiken att se hur du preppar till det.
Open wodarna är riktigt krävande! Inte så svåra i sina uttryck, men så fort höjer upp pacen blir dom fullkomligt outhärdliga och ställer oerhörda krav på den som utför dom.

När det gäller preppen så går jag i mycket bara på hur kroppen känns. Jag har en ganska konstant form hela året ändå. Sista veckorna höjer jag flåset och sista vrckan blir det mest lugnt så jag slipper och komma dit med träningsverk i kroppen.
Det handlar mest om att ge allt en har på golvet och ha så jävla roligt som möjligt!
Citera
2017-03-23, 23:07
  #535
Medlem
DangerDooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ktorum
Open wodarna är riktigt krävande! Inte så svåra i sina uttryck, men så fort höjer upp pacen blir dom fullkomligt outhärdliga och ställer oerhörda krav på den som utför dom.

När det gäller preppen så går jag i mycket bara på hur kroppen känns. Jag har en ganska konstant form hela året ändå. Sista veckorna höjer jag flåset och sista vrckan blir det mest lugnt så jag slipper och komma dit med träningsverk i kroppen.
Det handlar mest om att ge allt en har på golvet och ha så jävla roligt som möjligt!

Härligt! Helt rätt!
Citera
2017-03-24, 06:01
  #536
Medlem
ktorums avatar
ROMWOD och vilodag...
Citera
2017-03-25, 06:14
  #537
Medlem
ktorums avatar
45 minuter ROMWOD

30cal ASSAULTBIKE
30cal RODD
30cal SKIERG



Har börjat med Gorilla Fitness programmeringen nu.
Skönt det ska bli att få det "serverat" igen...
Citera
2017-03-25, 08:26
  #538
Medlem
ktorums avatar
Körde även 17.5 idag. Strax under 16 minuter blev den på...
Citera
2017-03-26, 05:27
  #539
Medlem
ktorums avatar
Vila.. och jobbdygn.
Inte helt planerat dock, men det gör inget. Det blev rätt sent igår + att klockan ställdes fram 1 timme så sömnen har inte varit den allra bästa...
__________________
Senast redigerad av ktorum 2017-03-26 kl. 05:31.
Citera
2017-08-09, 23:29
  #540
Medlem
ktorums avatar
Nya tag efter skadan. Har slutat i gamla boxen och byggt min egen i stallet..

https://instagram.com/p/BXlLmCpncRf/

Tung i kroppen men det blir det snart ändring på!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback