Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-10, 18:56
  #121
Medlem
Jag har skrivit mängder med mail till olika politiker utan att fått Säpo på mig, men skriver man och skickar idiotiska bilder så känns man ju som ett hot.

Skriver man vettigt och lägger fram sina synpunkter i en icke hotfull ton så tas man mer på allvar än om man skickar ogenomtänkta grejor till ett parti.

Sverige är ingen diktatur, jag har fått ett flertal svar på mina mail, men tyvärr är det svårt att tränga igenom till politikerna, men de läser ändå det jag skrivit och det märker jag på de svar jag får.
Citera
2016-05-11, 06:58
  #122
Medlem
Freders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mr
Jag har skrivit mängder med mail till olika politiker utan att fått Säpo på mig, men skriver man och skickar idiotiska bilder så känns man ju som ett hot.

Hur kan det ha vara ett hot att skicka bilder på hur det är? Om man skickat bilder på hur det såg ut på insidan av ett koncentrationsläger till en nazist när förintelsen pågick, hade det också varit ett hot?

Hela denna islamist-miljöparti-sörjan handlar om att miljöpartiet indirekt stödjer det som sker i fotot, sedan blir miljöpartisten sur när denne får se sanningen på bild.
Citera
2016-05-11, 08:56
  #123
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Var det någon mer som reagerade på vem kvinnan på första raden andra från vänster?
http://www.friatider.se/skickade-mms...ktades-av-sapo

Det är ingen mindre än eskimån Barbara Spectre. Ökänd från Youtube efter den här klassiska videon:
https://www.youtube.com/watch?v=MFE0qAiofMQ
__________________
Senast redigerad av GlennvonGoteborg 2016-05-11 kl. 08:59.
Citera
2016-05-11, 09:49
  #124
Medlem
Peppe-Lunss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Var det någon mer som reagerade på vem kvinnan på första raden andra från vänster?
http://www.friatider.se/skickade-mms...ktades-av-sapo

Det är ingen mindre än eskimån Barbara Spectre. Ökänd från Youtube efter den här klassiska videon:
https://www.youtube.com/watch?v=MFE0qAiofMQ
Vidriga kärring.
Någon som vet hur bilden är kopplad till MP? Står bara "skärmdump" på Fria Tider, så den tillhör kanske någon korkad MP:ares Facebookkonto? Mannen bredvid är ju den där Islamisten jag inte kommer ihåg namnet på.
Citera
2016-05-11, 09:56
  #125
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iseld
Jag börjar även fundera på om det ens är cepö som ringde upp.

Det kan ju vara någon från MupparnasParti som ringde upp och ville skrämmas.

Vore bra med ett namn på uppringaren så att man kan bekräfta om det är sant eller inte.

.

Citat:
Ursprungligen postat av Three47
Personen borde bett om uppringarens telefonnummer och kollat det med Säpo själva.

Nu kan det ha varit, precis som Iseld säger, någon MP-idiot, eller någon av de tusentals människorna som fick bilden vidarebefordrat av pressekreteraren, som kunde ha ringt.

Intressant tanke att det kan vara MP själva som ringde tillbaka, låter faktiskt som det mest troliga scenariot.

SÄPO bekräftar aldrig om det är dem vid inspelade samtal.
Citera
2016-05-11, 10:00
  #126
Medlem
Torsuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Intressant tanke att det kan vara MP själva som ringde tillbaka, låter faktiskt som det mest troliga scenariot.

SÄPO bekräftar aldrig om det är dem vid inspelade samtal.
Någon borde försöka gräva i det här. Är det MP själva så är dom rökta för all evighet
Citera
2016-05-11, 12:44
  #127
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peppe-Luns
Vidriga kärring.
Någon som vet hur bilden är kopplad till MP? Står bara "skärmdump" på Fria Tider, så den tillhör kanske någon korkad MP:ares Facebookkonto? Mannen bredvid är ju den där Islamisten jag inte kommer ihåg namnet på.

Ingen aning. Hade också velat veta exakt hur koppling ser ut. Någon som vet?

Gällande mannen till vänster om eskimån. Så är det miljöpartisten och islamisten Yasri Khan som det blev en mediastorm kring häromveckan när han erkände att inte hälsar kvinnor med handen.

Den bilden som jag länkade säger allt, precis allt:
Islamisten, zionisten och multikultisterna på en och samma bild, alla gör islamistecknet.

De är alla: zionisterna, islamisterna och de europeiska multikulti/politiker/landsförrädare involverade i detta tillsammans.
De döljer det inte ens längre.

Må deras själar för evigt plågas i Dantes inferno!
__________________
Senast redigerad av GlennvonGoteborg 2016-05-11 kl. 13:12.
Citera
2016-05-11, 18:10
  #128
Medlem
Finisterres avatar
Initiativet till One Sweden togs av Kista folkhögskola men har nu lämnats över till en styrgrupp bestående av Kista Folkhögskola, Sektor3 – tankesmedjan för det civila samhället, Svenska Muslimer för Fred och Rättvisa, Sensus Studieförbund, Seglora smedja, Ungdom mot rasism och Paideia – The European Institute for Jewish Studies in Sweden.


Pedoface i randig skjorta som sitter på huk ser bekant ut. Vem är det?
Citera
2016-05-11, 19:44
  #129
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Intressant tanke att det kan vara MP själva som ringde tillbaka, låter faktiskt som det mest troliga scenariot.

SÄPO bekräftar aldrig om det är dem vid inspelade samtal.

Vilket då gör att det liksom aldrig kan bevisas och vilken tjomme som helst kan liksom ringa och påstå de är från SÄPO. Det kommer aldrig bekräftas eller dementeras därifrån om nu så var fallet...

Gällande om nu verkligen var SÄPO så jo möjligt då med tanke på bilden och skicka till ett politiskt parti. Detta lämnar över allt sånt per automatisk till sin SÄPO-kontakt. Sedan då kan man ju diskutera att sammanhanget nu gör att det väl inte behöver kollas vidare. Skulle nu någon bara jäklas eller vill skrämma till tystnad då och inte kritisera får man väl hoppas då att det var en miljöpartiskt som ringde. Att de inte är ovana vid att försöka tysta media och kritik det har vi ju blivit varse om senaste veckorna.
Citera
2016-05-11, 20:01
  #130
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LameBull
https://www.youtube.com/watch?v=56hS...be&app=desktop

Frågeställning

Är det rimligt att SÄPO ägnar tid åt att ringa upp systemkritiker?

Kan detta ha en koppling till att att SÄPO numera är underställda regeringen?
1984.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback