Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-05-05, 12:39
  #1
Medlem
Vi kanske ska börja med läkemedlen? Jag tar dessa läkemedel: Voxra (5-6 veckor sen börjades), diazepam/stesolid (sedan 3 veckor sen dagligt bruk, uppehåll någon dag i veckan bara)

Inderal: tar mot panikångest(någon form av betablockare ingen aning av vad de är, jag tar de jävligt ofta, jag får inte hjärtklappningarna som jag fick förut, och dessutom jag har blivit modigare emot allt, speciellt prata med motsätta könet.

Zyprexa: tar till natten tar bara ibland

Mitrazepin: kvällen rätt soft

Imovane: tar till natten , tar ytterst sällan.

Mina diagnoser: GAD , PTSD
Kön: Man
Ålder: 23

Nu till min personlighetsförändring: ska skriva kortfattat

Jag är förlovad och ska gifta mig nästa år men har känt de senaste tiden fuck hon jävla hoe. (Aldrig tänkt elaka saker om tjejer förut)

Funderade på att fixa tinder, (är inte Megasnygg men ser bra ut)
Så jag gjorde det fick matchningar osv, sen förr hade jag varit blyg och inte vågat skriva så mkt typ mest "hej vad gör du" "hur mår du" och jag fick fan alltid dissen
Osv istället för det skriver jag typ

Tjena vill du vara min hora i sängen till veckan eller

Och dylikt, varit taskig osv och vissa har blockat mig vissa har blivit hur kåta som helst. Så vad fan är det som händer med mig?

Jag e sexsugen ofta och kommer inte lika lätt längre och kan de va mitrazepinet? Ibland tar de ett tag och få stånd

Nu till praktiken: drog på krogen med några polare gick fram till en f.d kollega och sa ville alltid knulla dig på jobbet, hon ba varför gjorde du inte det då. Jag ba ska vi hooka , kysste henne så säger hon kallar du det där ett hook? Så tog jag tag i henne grovhångla och sa äru nöjd nu? Hon ba lite sen drog jag bara lämnade henne där.

Och mitt samvete: vart har de tagit vägen? Jag har en brud som jag ska gifta mig med! Jag ångrar lite men knappt så att jag mår sjukt dåligt över det.

När jag tog min dagliga dos på stess och söp på krogen för mådde fucking inte bra den dagen, så såg jag några bad boys mobba den dära ensamma snubben ni vet.

Jag fick fram till dom och sa vad fan jiddrar ni med honom för, vill ni ha bråk? Kom så går vi ut och löser det här , vill ni verkligen ha bråk så kom , du och jag och jag ringer 4 bilar som kommer komma och se till att ingen använder något fult men du ska fucking veta att du jiddrar inte med folk här speciellt den här stackaren.

(Jag är knappast farlig men har farliga kompisar och tyckte synd om mobbade killen, mobbaren blev rädd och drog, den som blev mobbad sa ba, fan tack för hjälpen men jag tänkte typ dra hem nu.)

Så vad händer? Jag är inte rädd längre kvällen på krogen tog jag stess, inderal och alkohol.

Jag blir superman. Jag går fram och får brudar lätt vad händer

Och mitt förra "liv" var helt tvärtom , blev friendzonad hela tiden, fick alltid dissen sög på snacka med brudar.

Så vad har hänt? Vilket läkemedel är orsaken till detta beteende?
__________________
Senast redigerad av Ikovcool321 2016-05-05 kl. 12:45.
Citera
2016-05-05, 13:02
  #2
Medlem
Browngreeneyess avatar
Mitrazapin är riktiga helvetes tabletter... man blir, kåt, klumpig, trött, tjock och dum av dom. Minns att jag var helt sexfixerad när jag hade dom är kvinna kan jag tillägga... hade bara sex i hjärnan... usch... när jag sluta med dom vart jag normal. Det var denna tidsperiod då jag började kolla på lesbiskt porr aldrig gjort det... dom höll på att få mig att bli homo....

Sluta med dom... om du får mediciner mot gad så handlar ju allt om att minska din ångest... så blir du nog helt framåt också... allvarligt... snacka med din läkare om att justera doserna... och ta det lugnt med alkoholen... meningen är inte att man ska bli ett superkåt superman... utan att du ska få må bra... och slutad med mitrazapin... fyfan för dom tabletterna alltså...
Citera
2016-05-05, 13:59
  #3
Medlem
falconer8s avatar
Bör man ens dricka alkohol på de där medicinerna du tar?
Citera
2016-05-05, 14:01
  #4
Medlem
doobedoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ikovcool321
Vi kanske ska börja med läkemedlen?

Jag blir superman. Jag går fram och får brudar lätt vad händer

"Vem bryr sig" dokumentär om anti-depp mediciner

Gissa varför man ger militärer med dåligt samvete anti-depressiva - så de kan fortsätta döda utan dåligt samvete. Ingen psykolog vill prata om det, eller vågar. Man tjänar grova pengar på anti-depp.
Du tappar empati. Problemet är inte enbart detta, utan att du blir just superman och då vill du aldrig sluta.

"“There will be in the next generation or so a pharmacological method of making people love their servitude and producing dictatorship without tears, so to speak, producing a kind of painless concentration camp for entire societies so that people will in fact have their liberties taken away from them but will rather enjoy it.”


― Aldous Huxley
__________________
Senast redigerad av doobedoo 2016-05-05 kl. 14:11.
Citera
2016-05-05, 14:49
  #5
Medlem
MaxDLs avatar
Du kanske antingen ska berätta för din framtida fru vad du sysslar med eller så kanske du inte ska gifta dig. Bara en tanke.
Citera
2016-05-05, 14:56
  #6
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxDL
Du kanske antingen ska berätta för din framtida fru vad du sysslar med eller så kanske du inte ska gifta dig. Bara en tanke.

Håller med, utifrån det jag läser så undrar jag om du är riktigt mogen för
att gifta dig, är det tjejen som tjatar ?
Att gifta sig är en commitment som man bör göra om man är säker på sig själv,
du verkar inte riktigt vara fullt mogen, gör slut med tjejen och knulla av dig
eller så bestämmer du dig för att satsa men gifter dig först om två år.
Citera
2016-05-05, 15:03
  #7
Medlem
Sebastianos avatar
Hahaha du är ju uppenbarligen efterbliven det är grovt tydligt på ditt skrivande.
Med största sannolikhet är det bara i ditt huvud, verkligheten ser nog mer realistisk ut
Citera
2016-05-05, 17:15
  #8
Medlem
Drdeoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doobedoo
"Vem bryr sig" dokumentär om anti-depp mediciner

Gissa varför man ger militärer med dåligt samvete anti-depressiva - så de kan fortsätta döda utan dåligt samvete. Ingen psykolog vill prata om det, eller vågar. Man tjänar grova pengar på anti-depp.
Du tappar empati. Problemet är inte enbart detta, utan att du blir just superman och då vill du aldrig sluta.

"“There will be in the next generation or so a pharmacological method of making people love their servitude and producing dictatorship without tears, so to speak, producing a kind of painless concentration camp for entire societies so that people will in fact have their liberties taken away from them but will rather enjoy it.”


― Aldous Huxley

Super intressant!

Skulle vilja läsa mer om detta
Citera
2016-05-05, 17:16
  #9
Medlem
Låter som att medicinen funkar, antidepp, inte just den du äter men andra, vet jag har har fått att öka tillfälliga sexuella kontakter t.ex.

Imovane är ju ångestlindrande, men det borde inte vara den, den är ute på förmiddagen, inte heller zyprexan, fast det beror ju på hur du tar den, kan ju inverka.

Tänk på att du får droger anpassade efter "mr X". Inte efter dig, just dig.
Citera
2016-05-05, 17:22
  #10
Medlem
AlfaQhards avatar
Nåja, du blir inte deprimerad, men tjock som ett as, dum som en trätunna, och arg som en Syrisk migrant.
Citera
2016-05-05, 17:34
  #11
Medlem
bezmenovs avatar
Min teori är att du varit en feg krake som bara gjort vad andra sagt till dig hela livet, men med hjälp av medicinerna har du tagit dig utanför din comfortzone och det har visat sig att du är rejält omogen och egentligen inte har någon djup relation till dina medmänniskor. Likt väldigt många andra i vårt sjuka samhälle.

Upp till dig vad du gör nu cowboy, men det absolut bästa vore att du hoppar av alla mediciner och alla droger och all porr osvosv och faktiskt hittar dig själv. Vad vill DU göra med livet. (Detta kommer förändras i takt med att du återställer ditt psyke till hur det ska vara rent naturligt, just nu kanske du vill en massa otäcka saker men det borde ge med sig med tiden i takt med att kärleken för dina medmänniskor återvänder.
Citera
2016-05-05, 19:04
  #12
Medlem
Handikappadmuss avatar
Man blir dum i huvudet av Voxra. Det ska du bara veta!
Har ätit det längre än du men jag känner igen symptomen och denna aggresivitet mot allt som korsar ens väg håller på att ta kål på mitt psyke eftersom jag inte är sån på riktigt så att säga, det blir som en medveten psykos ungefär.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback