Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-06, 00:31
  #361
Medlem
Malmö kan vara dem största fjantarna i norra Europa. Hade dem vunnit cupen så hade dem varit bäst och hela kalaset... Men när dem förlorar så är cupen inte inget man höjer sina ögonbryn åt. Hahaha
2016-05-06, 01:09
  #362
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodspeed
Malmö kan vara dem största fjantarna i norra Europa. Hade dem vunnit cupen så hade dem varit bäst och hela kalaset... Men när dem förlorar så är cupen inte inget man höjer sina ögonbryn åt. Hahaha
Ja, du får gärna länka exempel på detta beteende. Jag själv är oerhört bitter över den här förlusten, tiofaldigt mer än vid någon annan förlust på senare tid.
2016-05-06, 01:12
  #363
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodspeed
Malmö kan vara dem största fjantarna i norra Europa. Hade dem vunnit cupen så hade dem varit bäst och hela kalaset... Men när dem förlorar så är cupen inte inget man höjer sina ögonbryn åt. Hahaha

Nej, det finns ett lag från exempelvis Solna eller Göteborg som förtjänar det epitetet bättre.

Vem har sagt att cupen inte är inget (va?) man höjer sina ögonbryn åt?
2016-05-06, 01:19
  #364
Avstängd
wienna2016s avatar
Så jävla gött, Häcken!
Grattis!
2016-05-06, 01:24
  #365
Medlem
kofotleifs avatar
Deltagarlag och deltagarlag, nuvarande delad serieledning i AS (även om jag hatar skrivbordssegrar).

Klart det är surt som fan att förlora på detta sättet, kriga med en man mindre större delen av 2:a och dessutom 30 min extra för att åka på straffar.
Attacken på Wiland (som enligt mig är grövre än lewickis hjärnsläpp)... Kontrollerar allting till lewicki får rött osv kan ältas i evighet till ingen nytta.

Grattis Häcken, välförtjänt även om jag tycker att mitt älskade Malmö såklart skulle vunnit.

Vidare. Ni som spänner pungkulorna till bristningsgränsen här (läs; gråvitt, heif och aik) kan återkomma när ni kvalat till cl två år i rad ( ) . Lär ju dröja ett tag...

Mvh
2016-05-06, 02:26
  #366
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nygard
Nej, det finns ett lag från exempelvis Solna eller Göteborg som förtjänar det epitetet bättre.

Vem har sagt att cupen inte är inget (va?) man höjer sina ögonbryn åt?
Fel så klart, ta bort "inte".
2016-05-06, 02:31
  #367
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Ja, du får gärna länka exempel på detta beteende. Jag själv är oerhört bitter över den här förlusten, tiofaldigt mer än vid någon annan förlust på senare tid.
Haha blir lite jobbigt att gå in på svenskafans eller här på Flashback och leta fram dessa påstående. Men det är väl inget nytt att ni inte har satsat på cupen överhuvudtaget på många många år? Men det är just det att så fort andra vinner cupen så kommer den klassiska "vem fan bryr sig om cupen? Bla Bla Bla". Och sedan när man själv vinner eller är i final så är den hur viktig som helst.

För mig är cupen viktig, Goa pengar in på kontot och Europa matcher. Förhoppningsvis så växer cupen och blir hela landets cup. Precis som i alla andra länder förutom detta lama jävla banjolandet.

"Svenska cupen är skit ändå. Så grattis bk arslet. Med lite domarhjälp vann man sin första titel. Verkligen stort. Blir säkerligen utslagen innan man når gruppspel men det är väl strunt samma. Nu kan man runka till sin wikipedia sida där det står Svenska cupen titel : 1".

Detta är en iaf som jag hittade på sida 29. Resten får du själv leta upp.
__________________
Senast redigerad av Goodspeed 2016-05-06 kl. 02:35.
2016-05-06, 03:49
  #368
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodspeed
Haha blir lite jobbigt att gå in på svenskafans eller här på Flashback och leta fram dessa påstående. Men det är väl inget nytt att ni inte har satsat på cupen överhuvudtaget på många många år? Men det är just det att så fort andra vinner cupen så kommer den klassiska "vem fan bryr sig om cupen? Bla Bla Bla". Och sedan när man själv vinner eller är i final så är den hur viktig som helst.

För mig är cupen viktig, Goa pengar in på kontot och Europa matcher. Förhoppningsvis så växer cupen och blir hela landets cup. Precis som i alla andra länder förutom detta lama jävla banjolandet.

"Svenska cupen är skit ändå. Så grattis bk arslet. Med lite domarhjälp vann man sin första titel. Verkligen stort. Blir säkerligen utslagen innan man når gruppspel men det är väl strunt samma. Nu kan man runka till sin wikipedia sida där det står Svenska cupen titel : 1".

Detta är en iaf som jag hittade på sida 29. Resten får du själv leta upp.

Fast jag har aldrig brytt mig nämnvärt om Sv.Cupen. Utan det som spelade roll i detta fallet var väl MFFs chanser att komma ut i europa. Hade MFF redan varit klara för Europa i sommar så hade man nog inte brytt sig lika mycket som idag. (Tror jag, ni MFFare får väl bekräfta).
2016-05-06, 13:05
  #369
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Fast jag har aldrig brytt mig nämnvärt om Sv.Cupen. Utan det som spelade roll i detta fallet var väl MFFs chanser att komma ut i europa. Hade MFF redan varit klara för Europa i sommar så hade man nog inte brytt sig lika mycket som idag. (Tror jag, ni MFFare får väl bekräfta).
Nämen titlar är inget man vill vinna? Vad är det för jäva bonne mentalitet?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback