Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2016-05-05, 12:34
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Ofta man avslutar sms med mottagarens namn. Tråkigt skrivet. Folk blir ju avtända opiater av att läsa sån här vämjelig sörja.

Oh, nej vad hemskt! Tänk om texten får någon att inte vilja knarka!

Gå och häng dig Ben-Benn
Citera
2016-05-05, 12:54
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestSnoozer
Oh, nej vad hemskt! Tänk om texten får någon att inte vilja knarka!

Gå och häng dig Ben-Benn

Knark är bra. Människor är dåliga varelser dock.
Citera
2016-05-05, 22:30
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestSnoozer
Oh, nej vad hemskt! Tänk om texten får någon att inte vilja knarka!

Gå och häng dig Ben-Benn

En rusrapport ska väl ha som syfte antingen att beskriva nåt jävligt extraordinärt, eller att romantisera omkring drogen?

Jag kan tycka att opiater är väldigt kärringaktiga och att det är väldigt mycket med vämjeliga livsstilsaspekter på dem också, men ta "Confessions of an English Opium-Eater" t.ex. Där ser du var den verkliga lockelsen ligger.

Och det är också stor litteratur. Ts borde skriva manus åt nån jävla antidrogkampanj från Socialstyrelsen eller nåt.
Citera
2016-05-05, 22:50
  #16
Medlem
Moments avatar
stoppade in naloxon inplant i magen som räcker i tre månader , så jag hade inget val . Den naturliga lyckan kommer tillbaks mer och mer . Då kommer du vara nöjd att du kan lägga pengar på piller , gräs och bärs istället för o slava för moder opiat .
Citera
2016-05-06, 14:18
  #17
Medlem
KiwiUgglans avatar
Vill dela med mig av en låt som hjälpt mig genom många svåra tider https://www.youtube.com/watch?v=F0F93KnsYaI
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback