Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2016-05-13, 11:49
  #37
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postkran
Och efter allt det här har skett så kommer alltså insikterna in i bilden där dom ska äta upp oss och slita ut ryggraden på oss för att använda det till robotar?

Det är upp till dig att avgöra om du läser kapitel 9 i uppenbarelseboken på det stället där du kan läsa om världsregeringen och att media ska prata om jihadistiska badankor..

om dessa grejjer står på samma ställe så kan dom hänga ihop och en sak kan leda till en annan.

Det står satan ska få länder och raser att kriga mot varandra, för att satan sen ska kunna erbjuda lösningen genom fred och mikrochippet i högerhanden.

Det är just därför ni måste förstå att jihadistiska badankor måste hånas om ni ska vara med och kriga för Satan.
Citera
2016-05-13, 12:30
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Det är upp till dig att avgöra om du läser kapitel 9 i uppenbarelseboken på det stället där du kan läsa om världsregeringen och att media ska prata om jihadistiska badankor..

om dessa grejjer står på samma ställe så kan dom hänga ihop och en sak kan leda till en annan.

Det står satan ska få länder och raser att kriga mot varandra, för att satan sen ska kunna erbjuda lösningen genom fred och mikrochippet i högerhanden.

Det är just därför ni måste förstå att jihadistiska badankor måste hånas om ni ska vara med och kriga för Satan.

Så det blir inga insekter om 2 m som äter upp 90% av oss, det har du tagit bort. Vad händer istället.
Citera
2016-05-13, 12:37
  #39
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Så det blir inga insekter om 2 m som äter upp 90% av oss, det har du tagit bort. Vad händer istället.

Det står att insekterna komer äta 1/3 del av mänskligheten.. uppenbarelseboken kapitel 9.. där det även står varför du kommer bli torterad och uppäten.. för du inte hade slutat skapa karma genom att äta djur och avguda falska gudar som politiker och kändisar.

Du får läsa själv, jag kan inte översätta det åt dig.

Det står att satan ska skapa en värdsvaluta (bitcoins) och världsregeringen, och sen ha en befolkning som har bestens märke i högerhanden och innanför pannan..

men det är endast 10% av mänskligheten, resten behöver dom inte och därför serverar dom verktygen så trälarna kan utrota sig själva med gifterna i mat, vatten och luft.. som enkelt serveras genom livsmedel åt de ovetande offren som tror sig tjäna lite pengar på att köpa skräpmat gjort av onaturliga tillsatsämnen. Kvicksilverfyllda vacciner finns gratis i vaccinbussen utanför ICA om du inte vill fortsätta leva som en robotslav under den nya världsregeringen.
Citera
2016-05-13, 13:16
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Just nu är inflationen konstant eftersom ekonomin är kedjorna i ett globalt slaveri som skapar skulder som inte ska gå att betala , vilket gör att folk kommer gå med på mikrochippet för att stryka alla skulder och bli rika.
Maskiner kan redan göra alla jobb, så robotar och transhumanism kommer vara det som det här handlar om..
transhumanism promotas som vägen till evigt liv och ett paradis där allt är som en stor maskin gjord av små nanorobotar..
så du får väl fråga dig själv om inte du skulle vilja vara miljonär, ha evigt liv och leva i ett futuristiskt slavsamhälle fyllt av robotar som en gång i tiden var människor, men som då är slavhjärnor i burkar..
de flesta människor kommer nog acceptera mikrochippet om dom tror att pengar ä riktiga.
90% av befolkningen utrotas dock av gifterna som dom stoppar i luft, vatten och mat.. men 10% ska göras om till slavrobotar, och det börjar med världsregeringen och mikrochippet.. som händer nu.



världsrgeringen verkar vara född så nästa steg är mikrochip och utomjordingar.. tror jag, enligt vad det står i uppenbarelseboken. Kolla själv om du vill läsa symboliskt om vad som händer och kommer hända i dessa sista dagar på jorden.

Satan ska ge dig pengar iaf bara du ger upp din själ och sätter en maskin i kroppen.. så länge du går med på att maskiner är bättre än organiskt liv.. naturen.. så kan du leva i en maskin sen som miljonär eftersom du vet vad livet gick ut på helt enkelt och varför du var medveten.. för att du vela leva i en burk helt enkelt.

livets mening kunde inte undgå dig.. och hur mycket lycka rika människor har på grund av sina pengar. Grattis, nu har du hittat rätt. lol

Perfekt jag är på...... men vill bli miljadär.
Citera
2016-05-13, 13:29
  #41
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Perfekt jag är på...... men vill bli miljadär.

Du kommer nog inte bry dig när du förstår att planeten är förstörd och du saknar rymdskepp.

Jorden förstördes ju för att folk trodde att pengar var riktiga , och den enda menignen med deras obetydliga slavliv.

Miljöförstöring var aldrig lika viktigt som pengar och arbete.. trots att miljöförstöring kommer göra pengar och arbete till historia.

Jag tror mest folk kommer spotta på pengarlappar om dom ser dom ligga på gatorna, vilket dom kommer göra i dessa sista dagar.. och ingen kommer plocka upp dom för dom kommer sakna värde snart.

För tänk dig själv att bli så lurad att man utrotar sig själv bara för att privatpersoner skapade banker och förslavade människor genom att skapa pengar från luft olagligt.. folk kommer känna sig väldigt blåögda, tillåmed folk i andra länder kanske börjar kalla sig själva för svenskar. *trummvirvel*
__________________
Senast redigerad av KungPungPat 2016-05-13 kl. 13:32.
Citera
2016-05-13, 13:46
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Du kommer nog inte bry dig när du förstår att planeten är förstörd och du saknar rymdskepp.

Jorden förstördes ju för att folk trodde att pengar var riktiga , och den enda menignen med deras obetydliga slavliv.

Miljöförstöring var aldrig lika viktigt som pengar och arbete.. trots att miljöförstöring kommer göra pengar och arbete till historia.

Jag tror mest folk kommer spotta på pengarlappar om dom ser dom ligga på gatorna, vilket dom kommer göra i dessa sista dagar.. och ingen kommer plocka upp dom för dom kommer sakna värde snart.

För tänk dig själv att bli så lurad att man utrotar sig själv bara för att privatpersoner skapade banker och förslavade människor genom att skapa pengar från luft olagligt.. folk kommer känna sig väldigt blåögda, tillåmed folk i andra länder kanske börjar kalla sig själva för svenskar. *trummvirvel*

Men ge fan och ifrågasätt, jag vill bli miljadär, hur gör jag.
Citera
2016-05-13, 17:37
  #43
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Men ge fan och ifrågasätt, jag vill bli miljadär, hur gör jag.

Det är satan som håller i det där, jag kan inte besvara dina frågor.

Lagförslaget går ut på att alla rikedommar ska delas lika mellan alla människor som stoppar mikrochippet i högerhanden.. vilket kommer göra alla dom till miljonärer som inte har lång tid kvar att leva innan deras hjärnor hamnar i en burk så dom kan användas som slavar i en evighet.. även detta står det om i uppenbarelseboken där transhumanism beskrivs som ett helvete i en evighet.

Jag kan förstå att det kommer bli svårt att tacka nej för en ateist som tror att slaveri avslutats och pengar är riktiga. Atesien kan knappast räkna ut att deeras hjärnor ska användas som slavar för evigt i en burk.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback