Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-03, 21:16
  #1
Medlem
thrown-outs avatar
Försökte hitta en bra tråd att posta i men hittade ingen. Så det fick bli en ny.

Va ett tag sedan jag rörde någon noid (fub) & den va ju fan hemskt för jag gjorde alltid skiten för starkt.


Finns det några bra noider på marknaden idag? Jag är inte ute efter att få något trippliknande rus utan jag vill bli "flummig" & ruset bör ju vara längre än 20min.

Skulle även kunna tänka mig att köpa en färdig mixpåse för det är enbart en engångsgrej så det kan kvitta om jag betalar 150kr eller 500kr.
Citera
2016-05-03, 21:43
  #2
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thrown-out
Försökte hitta en bra tråd att posta i men hittade ingen. Så det fick bli en ny.

Va ett tag sedan jag rörde någon noid (fub) & den va ju fan hemskt för jag gjorde alltid skiten för starkt.


Finns det några bra noider på marknaden idag? Jag är inte ute efter att få något trippliknande rus utan jag vill bli "flummig" & ruset bör ju vara längre än 20min.

Skulle även kunna tänka mig att köpa en färdig mixpåse för det är enbart en engångsgrej så det kan kvitta om jag betalar 150kr eller 500kr.
5f-npb-22!
Citera
2016-05-04, 05:33
  #3
Medlem
Prylshoppens cobramix tyckte jag var ganska soft faktiskt, ingen nojja, utan mer ett lugn och sansat rus. Dock har jag en del tolerans så det spelar ju in men den är definitvt värd att prova. Har inte testat 5f-npb-22 så kan ej jämföra med den men vad jag förstått efter att ha läst i tråden om den och även som Spitzlix skrivit i denna tråd så verkar även den passa in på de egenskaper du efterfrågar. Läs om de båda i respektive tråd och bilda dig en egen uppfattning och gör sedan valet utifrån det.

EDIT: stavfel.
__________________
Senast redigerad av PHermann 2016-05-04 kl. 05:35.
Citera
2016-05-04, 12:25
  #4
Medlem
thrown-outs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
5f-npb-22!

Någon sida inrikes som du kan rekommendera?

Citat:
Ursprungligen postat av PHermann
Prylshoppens cobramix tyckte jag var ganska soft faktiskt, ingen nojja, utan mer ett lugn och sansat rus. Dock har jag en del tolerans så det spelar ju in men den är definitvt värd att prova. Har inte testat 5f-npb-22 så kan ej jämföra med den men vad jag förstått efter att ha läst i tråden om den och även som Spitzlix skrivit i denna tråd så verkar även den passa in på de egenskaper du efterfrågar. Läs om de båda i respektive tråd och bilda dig en egen uppfattning och gör sedan valet utifrån det.

EDIT: stavfel.

Tackar för svar du också. Handlat på prylshoppen förut & det har alltid gått smärtfritt.



Har inte bestämt mig för att testa dagens noider än. Får se vad det blir & det blir inte fören nästa helg i sådant fall. Men hade ju inte startat tråden om jag inte va sugen.
Citera
2016-05-04, 13:09
  #5
Avstängd
JWH-018 var rätt nice back in the days men narkoklassad sedan länge.
Citera
2016-05-08, 04:15
  #6
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thrown-out
Någon sida inrikes som du kan rekommendera?

RC24:AN har det. Har ej testat själv men verkar ju vara bra av det som jag har läst.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback